Fórum - Téma


Regulátor brzdného účinku


Fórum Swift III Regulátor brzdného účinku

Informace o modelu: Suzuki Swift III



2015-03-20 10:22:27

jakož to mi rupl přívod pravého zadního kola, auto se stalo naprosto neubrzditelným

můžu někoho poprosit aby mi vysvětlil proč je to tak debilně křížem za použití tandemového HBV když to nemá smysl?

ješt že ta ručka funguje

kde sehnat trubky? nebo si je nechat naohýbat? děkuji

2015-03-20 17:58:38

ahoj,

trubky pokud sou to ty dlouhý z hbv až dozadu si nechavam ohybat. jinak pokud to máš jakekoliv kratší kousky tak kup přibližně stejně dlouhý třeba na favorita a naohýbej si je sám.

moc nechápu co chceš vysvětlovat brzdy sou pokud já vim vždycky křížem.

MilanT  
Milan
2015-03-20 21:21:43

deedee: Protože diagonální brzdové okruhy jsou nejvýhodnější - http://www.vutbr.cz/usi/d...tu-d75943/04-brzdy-p70452

2015-03-21 13:29:46

ollaf: To já vím, vím jak pracujou brzdy, HBV je tandemovej, to znamená že má 2 samostatný okruhy, když vyřadí jeden, brzní druhej ( jedno přední, jedno zadní ) jenže mě rupla pravá zadní a auto přestalo brzdit úplně, nemít ručku tak jsem v prdeli úplně, proto se ptám k čemu je tam ten debil když nedělá to co má....

Znám funkci brzd, teoreticky i prakticky, jen mě překvapuje ten blbinec ze kterýho jsem úplně v prdeli.... jakejkoliv únik tlaku v hydraulice znamená absolutní vyřazení brzd.... nevím k čemu tam je, zasahovat do toho nemůžu, dáno výrobcem

2015-03-23 15:14:02

deedee: no z vlastní zkušenosti vim že pokud někde povolí trubička tak to kdovíjak nebrzdí ale zastavit se tím dá pokud to uplně prošlápneš.

a ten blbinec je tam právě proto aby si zastavil když se něco stane nemyslím si že je to proto, aby si bez starostí dojel domu :)

2015-03-23 16:49:06

deedee:

Diagonální dvouokruhový systém brzd funguje tak, aby jsi mohl zabrzdit při ztrátě tlaku v jednom okruhu, způsobeném náhlou destrukcí brzdové trubky, hadice, nebo válečku.

Podmínkou ale je, že před tím byly brzdy v pořádku, to jest nebyly zavzdušněné a brzdový pedál nepružil. Jedině v tom případě zafunguje hlavní tandemový válec tak, abys neprošlápnul pedál až na podlahu naprázdno.

Pokud znáš dobře funkci brzd, tak ti tento systém jako blbinec nemůže připadat.

2015-03-24 02:44:49

ollaf: No právě že bylo jedno jak šlapu na pedál. prostě to nebrzdilo, tlak se ztratil úplně, po 2 sešlápnutí pedálu až na podlahu jsem brzdil ručkou abych nevyčerpal zásobu brzdovky

2015-03-24 02:53:03

plukovník: kterej kolik 2 okruhovej brzdovej systém funguje tak, že pokud se v jednom z okruhu ztratí tlak tak brzdí druhej okruh ( minimálně 2 kola a je jedno jestli je okruh X, II, v okruhu LL brzdí 2 přední jedno zadní ) to znamená že když mi vyřadí jedno kolo, kde se ztatí tlak, musí zákonitě brzdit to druhé ( v případě diagonálního okruhu )

To že znám funkce brzd všech možnejch okruhů a setkal jsem se i s lanovejma bubnovejma brzdama, tak tohle je pro mě novinka, ve chvíli kdy jsem šlápl na pedál, brzdy zareagovaly a pak se ztratil tlak, jak jsem psal, 2 krát jsem prošlápl pedál až na doraz, pak jen přes ručku... chápu princip snad všeho možnýho co se týče brzd ( jak válce tak omezovače tlaku tak nastavitelný omezovače tlaku jednopísty, 2 písty, 4 písty plovoucí i pevný... ) ale tohle je kravina nade vše....

při prvním pohledu na HBV mě bilo do očí že tam jsou pouze 3 trubky který vedou do toho kravince kterej pro mě ztratil význam kde se rozděluje do 3 kol, což nechápu proč, pravý je přímo spojený s HBV ( pokud se nepletu ).

2015-03-24 07:34:18

deedee:

U konkrétního zapojení brzdové soustavy záleží v první řadě na tom, zda je vybavena posilovačem, rozdělovačem tlaku, nebo hydraulickou jednotkou ABS. Od toho se také odvíjí kolik a kam které trubičky vedou.

Nevím, jestli opravdu "znáš funkce brzd všech možnejch okruhů", ale z tvého příspěvku nerozumím ani jedné větě

Zkus to německy, francouzsky, nebo španělsky...

2015-03-24 12:25:12

plukovník: Ne já se na to vyseru nechám to tak jak to je, ani mistr neví co to je, tak já se do toho srát nebudu , kdyby měl někdo chuť to rozebrat může mi to nafotit dík

2015-03-24 12:30:56

deedee:

Konečně slovo chlapa...

MilanT  
Milan
2015-03-24 12:37:09

deedee: Tedy Radku řeknu ti, že chápu tvojí nedobrou náladu, ale to neznamená, že to všichni musíme číst. Tvoje klávesnice má zřejmě nejvíc ošoupané klávesy P R D E L V Y S U. Víc kláves nepotřebuješ

Tohle video určitě znáš

2015-03-24 13:17:14

milant: Nené :D to je masakr :D no povím ti, že jak mám ty nálady v háji tak tady už poznali parodii :D Super pobavilo mě to dík ;)

MilanT  
Milan
2015-03-24 13:30:56

deedee: Musel jsem to tady trochu odlehčit, protože jsme na zájmovém klubu a nemůžeme dopustit, aby ti praskla cévka a tahal jsi pak nohu za sebou.

To video je jen sestřih. Plnou verzi nadávek najdeš tady - https://www.youtube.com/watch?v=SiUz_akTmcY

Tak hodně zdaru s těma zasranejma brzdama a zase napiš, jak jsi pokročil.

2015-03-24 13:42:09

milant: Jak? sundal jsem tu prasklou trubku a když mi řekli že ji níkdo nemá a v neděli to nikdo dělat nechtěl tak jsem ji zatemoval a vyřadil pravý zadní kolo.... brzdí to, ovzdšněný to je, musim sehnat aby prošel technickou


Odpovědět