Fórum - Téma


Řízení


Fórum Swift IV Řízení

Informace o modelu: Suzuki Swift IV


1  2

2014-01-01 21:42:08

Nebo opravdu zvaž, jestli není veškerá práce na tomto Swiftu zbytečná, jestli jako nestojí za výměnu všeho mezi předním a zadním plastem.

Jestli prednim a zadnim plastem myslite narazniky, tak nad tim uvazuju dost intenzivne :-D

Hill  
Jaroslav
2014-01-01 21:58:48

stepica: samozřejmě myslím nárazníky. Tolik práce na vlastně každé skupině (ať už je to motor, řízení, náprava, brzdy, kastle) by ospravedlnila snaha udělat z GTi soutěžáka. U litra EA/MA to za vážnou úvahu stojí, tedy hodně mírně řečeno.

2014-01-01 22:03:53

hill: jeste vymenim to tesneni a kdyz nic jinyho, tak mam do kvetna abych to zadrel. Ale mate pravdu, po dnesku me opustilo jakekoli nadseni z toho udelat aspon rozumny auto

2014-01-02 05:28:48

stepica:

Ono těsnéní pod hlavou není zase tak levná sranda, jak by sis možná myslel a navíc, pokud ti profukuje do chladící kapaliny, tak se může jednat o deformovanou dosedací plochu hlavy. (což se stává při jízdě s poloprázdným chladičem)

Je opradu zarážející, že ročník 2001 (i když s cenou na kupní smlouvě 6 000,- Kč) může být takto zhuntovaný. Skoro bych si typoval na "omlazené" auto

Jestli v tom není něco jiného, tedy jestli tě pantáta třeba nezkouší, co všechno vydržíš..., aby sis nakonec nepřipadal jako ta Popelka z pohádky. Té ale alespoň přiletěli na pomoc holubi.

2014-01-02 20:45:42

Day 3, Update 2:

Tak. To auto bylo poslany na podzim do svodidel, pani ho pak dovezla pantatovi do servisu. oprava daleko presahuje zbytkovou hodnotu, vsak to vsichni zname. Tak pantata "zainvestoval" sest tycek. Rikal jak je to auto technicky v poradku, ze jenom ta kosmeticka vada na laku (levej bok total, levy dvere z jinyho auta, cerveny, strikly plechovkou do skoro modra...lahoda). No dneska jsem se bavil s jednim borcem co tam dela. Tak prej auto dotahli, postavili pod neho karton a nechali na destu. Pak pantata vitezoslavne dovalil dvere a tim operace koncila. Ja to dneska videl zespoda a teda masakr. Levy tlumice oba vytekly (to auto je tak lehky, ze pri pohledu z vnejsku se to nepozna, stoji to furt +- rovne), levy zadni rameno ohly, stredni a zadni vyfuk se o sebe jen tak laskove opiraji, prevodovka prochcana od oleje.... To mi pantata tvrdil, ze to kluci dali na dilne do kupy mechanicky. Tak ten borec mi rekl, ze dostal pojeb kdyz to chteli ve dvou dotlacit na zvedak, ze to do technicky vydrzi (kveten...). Ze to meli jenom dovest rped barak a cestou dofoukat gumy.

Ja nevim jesli si neuvedomuje jaky je hovado, ze do toho chtel posadit (byt nevlastni) dceru. To je na pres drzku!

Takze nova strategie - nerikat mu o nicem, znova vylit chaldici kapalinu, jet s tim nekde kilo na dvojku (nebo kolik to vytahne, je to silene lina potvora, ta netesnici hlava mu asi taky nepomuze), pockat az se zkrouti/praskne blok, zahrat smutny oci a zbavit se toho co nejrychleji.

Panove jak ten me timhle nasral!

Kazdopadne dekuju vsem za rady, byt se ,ve svetle novych skutecnosti, o servo rizeni zajimat uz nebudu...

2014-01-02 21:16:30

stepica:

Klídek, na světě se dějí mnohem větší katastrofy a ty se můžeš utěšovat tím, že ta jeho dcera je nevlastní.

2014-01-03 12:38:58

pak napiš kolik to bez vody ujelo km , ale líbil by se mi víc test jízdy bez oleje to mě vždycky zajímalo. A třeba dostaneš od pantáty z jeho "servisu" další autíčko s kosmetickýma vadama a bude i test jízdy bez vody.

2014-01-03 20:26:26

jaski: Vy mi tady teda davate. Jinak dalsi zmena planu, asi to spis postavim nekde na parkac, neutral, rucka a dam na plyn cihlu. Leva zadni pruzina je kapanek na dve pulky...To uz hranici s obecnim ohrozenim...

2014-01-03 22:00:15

stepica:

Možná, že by hodně lidí zajímalo, kde se vlastně takový "profi servis" nachází.

2014-01-03 22:02:20

To prave neni servis. Delaji montaze lpg. A pantata autum moc nerozumi. Mysli si ovsem opak...

2014-01-03 22:04:59

stepica:

Tak tím se to vysvětlilo. Montáže LPG dělají samí šmejdi

2014-01-03 22:06:45

plukovník: To bych zsse netvrdil. Copak, nejaka negativni osobni zkusenost?

2014-01-03 22:16:21

stepica:

Řekl bych to takhle. Hledal jsem nějaký důvod, proč bych měl jít do LPG. A jelikož jsem žádný nenašel, tak jsem tuto alternativu zavrhl a to již před pětatřiceti lety.

A jelikož o alternativních pohonech vím téměř všechno, tak se musím vždycky smát, když si přečtu, jaké kraviny píší na svých stránkách tyto "firmy", co se na přestavby specializují.

Ale raději už to nebudu rozvádět, protože se tady kolem toho vždycky strhne hádka.

2014-01-03 22:20:35

plukovník: Tak ja se hadat nebudu. Ja jenom vim, ze tata mel kdysi jednickovou fobii v plynu a byla to katastrofa, nejelo to, smrdelo to, zdechalo to, kekel. A taky vim, ze ted ma mati nissana micru v plynu a ze jdu na plyn poznam jenom podle barvy diody ktera sviti pod volantem. Ani prepnuti paliv si nevsimnu. Za tech +- deset let se to posunulo solidne. Ale rikam, at si kazdej jezni na co chce. Ja jezdim na benzin, protoze mam malej najezd, vetsina cest je stejne po meste pod deset kilometru a tak by se mi investice nevratila driv, nez to auto umre. Kazdy ma to svoje

2014-01-09 00:06:51

Že je to řízení tak těžké a moc se netočí mi bylo dost podezřelé a poslání do svodidel ho vysvětluje. docela bych se vsadil, že na předku máš solidní rozběh. Když je Svišť v nule, docela to jde a když si nastavíš "nulu s naprostou jistotou, že to vždycky bude max. nula, spíš jakoby do souběhu", je to paráda. Parkování jednoruč v klidu.

Souběh 1,5-2 mm znamená parkování na mokru třemi prsty a nechutně ostrý nástup do zatáček, docela už to auto rozhazuje i na suchu. S obvyklým předokolkovým rozběhem řízení docela těžkne.

Jinak popsaný scénář znamená buď, že je dotyčný tupů vohnout, nebo vás dva chce dostat od sebe... Auto s ohnutým ramenem


Odpovědět

1  2