Fórum - Téma


Rozdíl mezi japonským a maďarským SX4


Fórum SX4 I Rozdíl mezi japonským a maďarským SX4

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2

2010-06-15 19:06:12

Možná je to blbé téma ,ale zajímá mě to.Každý většinou haní ty vozy z maďarské linky.Od tuzemského prodejce Suzuki jen vím,že japonce od maďara poznáte na první pohled tak,že japonec má malou anténu v zadu u pátých dveří a že je standartně na lepších pneumatikách bridgestone,kdežto maďar má antéhu delší a je u předního skla a je na pneu continental.

2010-06-15 19:13:53

A taky třeba, že Japonec má na kolech matky a Maďar šrouby

2010-06-15 20:02:33

Proč myslíš, že ty bridgestone jsou lepší než Continental Conti Premium Contact 2 ?

Navíc maďarské čtyřkolky haněj jenom majitelé dvoukolek z Japonska, protože čtyřkolky se vyrábějí v Maďarsku a ty majitelé dvojkolek co jsou vyráběné v Japonsku obvykle nemají prachy na ty čtyřkolky, co jsou o sto tisíc dražší.

2010-06-15 22:22:04

zajímavé počtení

2010-06-15 22:29:10

Jen z mojí zkušenosti.......lepší zpracování Maďar než Japonec a to jsem starej Nissanista

2010-06-15 22:32:02

Týjo beaumonte ty ses se vším hned hotovej Běž do polityky tam by ti to seklo

2010-06-15 22:50:22

Beaumont má velice dobré teoretické znalosti, ale vždy to musí být podmíněno praxí....50 na 50.....když radit tak ne jen z brožury, ale i z rukou který nemaj už cit a jen povolujou a utahujou matičky

2010-06-15 23:00:17

Plně souhlasím Taky sem si všiml že toho má dost nastudovanýho ale nechtěl sem nějak prudit a ptát se jak je na tom s praxí

2010-06-15 23:10:32

no to jsem citoval mistra na praxi, kterej mi dal poprvé jedničku z autoelektriky a tam jsem vostal........kdyby někdo chtěl ještě chtěl vědět o rozlišnostech JPN a HUNGARY tak napište

2010-06-15 23:12:29

jj jak se liší swifty?

2010-06-15 23:17:48

Palubním počítačem a brzdama, podvozek míň ošetřenej proti korozi

2010-06-16 09:49:06

Nechci se hádat o tom, kdo má jen teoretické a kdo praktické znalosti. Je to ůplně jedno, ale jak už jsem jednou někde poznamenal, jsem ortodoxní kutil, který za třicet let ježdění, kdy vystřídal asi patnáct aut různých značek nikdy nesvěřil auto servisu (kromě montáže pneu). Navíc mám kvalifikaci v několika strojních a elektrotechnických profesích. Takže teoretických i praktických znalostí je dostatek a hodně těch chytráků, co si myslí že mají patent na rozum, v době kdy já jsem "remontíroval " auta jako svůj koníček , běhalo ještě s kačerem Donaldem na tričku.

2010-06-16 12:57:21

Ještě před tím, než mně tady všichni rozcupujete, tak jeden dotaz na senseie Kato:

U zimní sady elektronů mám šrouby délky 21 mm, letní sadu kol mám s nižším ET, které mají mohutnější střed disku a příslušejí k nim šrouby délky 26 mm. Jak by se toto řešilo u těch japančíků, co mají na kolech matky. Nedržely by kola jen na půl délky závitu. Čistě takový "neslušný" teoretický dotaz.

Fulda  
Petr
2010-06-16 13:27:55

To se dá krásně řešit matkama s prodlouženym krčkem směrem ke kotouči tady máš i na výběr - http://www.makocar.cz/Use...20a%20matice_ventilky.pdf

2010-06-16 13:42:06

Má Maďar taky vyosený středový tunel? Když se na to ve svém autí zakoukám, tak je to pěkně ošklivý .

2010-06-16 14:24:27

No čistě teoreticky bys měl mět ET takový jaky tam má být ale pokud máš jiný tak buď jak píše Fulda a nebo v horším případě delší štefty...

2010-06-16 15:16:10

Co se týče toho tunelu, tak se mi zdá, že vyosený není, nebo jsem si toho nevšiml. To ET 50 je sice psané ve velkém techničáku, ale dá se tam napsat i alternativní rozměr disku, když je pro daný typ auta schválený. Já mám na té letní sadě ET 40 a k těmto diskům ENZO mám i ten homologační list. Jenom zajít na úřad a zaplatit, což nemíním, neb při běžném pohledu rozdíl mezi ET 40 a ET 50 moc poznat není a na technickou tam dám sadu co je v papírech. Rozdíl v jízdních vlastnostech je poznat, s pneumatikama Continental ContiPremium Contakt2 má člověk pocit, že v zatáčkách jede po kolejích.

2010-06-16 18:40:41

Jop Continental není špatnej je to takova střední třída v pneumatikách s dobrým poměrem Cena/Výkon

2010-06-16 20:16:33

Japonci nedodávají kola plech, ale jen elektrony, takže nevidim problém

2010-06-16 20:26:07

co sem kdo jebe gumy??????i před prodejem se dají vyměnit dle přání zákazníka šrouby delší jsou a matky jsou stavěný na alu i plech


Odpovědět

1  2