Fórum - Téma


Samurai 1.3 karburator 88 toci ale nehazi jiskru..


Fórum Jimny / Samurai II JA12 / JA22 / JB32 Samurai 1.3 karburator 88 toci ale nehazi jiskru..

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai II JA12 / JA22 / JB32

Diskuze o vozidlu

1988 Jimny / Samurai II JA12 / JA22 / JB32

6 diskuzí

Palivo benzín. 4-rychlostní Manuální převodovka.



2014-08-31 11:50:29

Ahoj mam suzuki samurai 1,3 karburator rv 88 a jel jsem a jako by dosel benzin tak sem dolil a starter toci ale nechce naskocit zkousel sem a jiskru nehazi.nevi nekdo cim by to mohlo bejt?

2014-08-31 12:38:20

loeb01: indukční cíffka, kondenzátor na rozdělovači ,příp odtrh -pecka na kladívku ,přiznám ,netuším co má 88 měla za ignišn systém , ale když neháže jiskru , pak postaru je to tak ...

2014-08-31 13:09:30

instr: civku sem zkousel a je to stejny ale myslim ze by to mohlo bejt v rozdelovaci jak tam vedou ty kabeli dva od civky a tam je nejakej asi kondik a dal jdou dva draty a tam je magnet kterej asi snima z rozdelovace.tak typuji to je to mozne?

2014-08-31 13:30:04

loeb01: od cívky vede vysokonapěťový kabel do rozdělovače . A na minus cívffky je napojen kondenzátor umístěný dle typu vně ,či uvnitř rozdělovače, tento kondik rád v čase vyhnije ,způsobuje i nepravidelnost chodu , nebo chcípání po zahřátí motoru a primárně nenastartování -právě s jedním takovým bojuju -ale autí + motor nejel 20let- všechno nám jde , jen ta jiskra ...I sokola jsme sehnali ,jiskra nikde , kondík stojí 80,- max 150,- tím bych začal ...std je že je ukostřen k povrchu rozdělovače , pokusníci ho omotali lepící páskou izolepou a najednou úspěšně dojeli , upozorňuju mé info a zkušenosti jsou z trochu starších autí s karburátorem a kontaktním zapalováním

good luck ať vrtíte -my zatím nevrtíme , a máme čím ....

2014-09-07 10:11:04

instr: tak jiskru uz to hazi ale stale to nejde nastartovat,nekdo se v tom pohrabal a jak jdou dva kabely od rozdelovace tak je nekdo dal oba na 1 minus.tak sem dal jeden na 15 a jeden na 1 a hazi o sto sest ale ted kdyz dam stroboskop na kabel tak mi to jednou hodi tam kde sem to nastavil a pak to treba petkrat nehodi vubec a pak uplne jinde.nemuze to bejt rozdelovac?nejaka ta regulace?protoze kdyz sem to zkousel u kamarada stejnej motor a tam to hazi krasne na te 10 na krytu tak nevim..

2014-09-07 13:12:44

loeb01: Tak nám- už se to vrtí po dvoře, vyhnilej byl kondenzátor na rozdělovači , jednou to dalo malou jiskru , dvakrát vůbec - a to my točíme motorem rukou při nastavování předstihu , vyměnili jsme cívku, svíčky , udělali odtrh , a dali nový svíč.kabely , pozor kabely ve správném pořadí ke správné svíčce a to není sranda , nastavili předstih , a a netek benzin....

Takže může to bejt skutečně rozdělovač, všechno z výše psaného ...

A někdy je všechno dobře nastavené , všechno nové , a stejně to nejede , čím novější díl ,tím větší šmejd ,trpělivost ,

nastavit znovu a nechat se kontrolovat kolegou, aby byl dodržen postup

a občas pomůže příručka : "troubleshooting " , nebo auto odprosit -jako v mém případě ....


Odpovědět