Fórum - Téma


Samurai a Check Engine


Fórum Jimny / Samurai III Samurai a Check Engine

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1  2  3

Hill  
Jaroslav
2012-09-29 19:08:41

Spoj se přes soukromý vzkaz k Mírou Kato a dojednej si, kdy a kde. V tomto já ti momentálně nedokážu pomoci.

2012-10-01 18:54:46

Kato,

pokud máš zájem mýho Gustava léčit, ozvi se-kontakty znáš.

Pepa

2013-12-01 19:51:31

hill: zdravím mám problém se samikem 1.3i rv91. i po vynulování mi to hlásí bez závad ale auto blbě táhne, dusí se přidám plyn a rozjede se, cuká. a žere 21l na 100km.chytá hned.olej nežere. nové svíčky,filtry a olej. díky za radu

Hill  
Jaroslav
2013-12-01 22:19:35

viktor83: dusí se nebo jede na tři hrnky?

Jededevadesátý ročník už toho bude mít víc: zapalovací kabely, rozdělovač, palivové potrubí, palivový filtr, pumpa v nádrži, čidlo MAP, EGR ventil a EGR modulátor... pročti si i to, co se týká jiných modelů, už se to tu probíralo mockrát.

2014-01-21 09:17:37

Hele, já toho o tom problému moc nevím, ale vím jedno. Samík má mouchy a z mne neznámych příčin pomalu a nepatrně odpuzuje fajfku ze svíčky, až zjistím, že pořádně netáhne a tak ji tam zas strčím a je po poruše. Uvažuji, že bych byl nucen koupit novou fajfku, neboť asi drátky uvnitř, co se omotávají kolem konce svíčky budou utahané. Možná to bude taky u tebe. Nebo se podívej, jestli v sacím potrubí nemají myši bejvák.

Hill  
Jaroslav
2014-01-22 06:02:42

viktor83: tak co jsi objevil? Po zkušenostech se Swifty se stejným nebo podobným motorem bych začal tady: http://www.tesla-blatna.c...ibilni-automobily-pro-247

2014-01-22 06:27:19

Díky za informaci, ale nejdřív to zkusím v našem obchodě, (České Budějovice) kde mi dají slevu a možná taky se dá koupit jenom fajfka samotná, případně jeden kabel. Zatím jsem to nezkoušel. Mám nyní toho drobet více na starosti a jaro a těžba dřeva je daleko a sníh vysoko, tak to neřeším. Ale určitě na to dojde.

2015-10-03 16:39:54

Ahoj jaký může být problém u samuraja rok 98 motor 1.3 51Kw který píše check engine ? Jak tady vyčtu chybové kody nebo má to snad konektor na diagnostiku někdě ? nic jsem nenašel. A nestalo se někohmu proč pořád svítí světla ? je tam někde relé nebo něco ? děkuji

2015-10-03 18:46:57

ovesnyvk: vyblikat chybu, dvě možnosti

buď je volná pozice v pojistkové skříňce a je potřeba tam vložit 5A pojistku a pak přečíst kód chyby je potřeba zapnout zapalování

nebo vedle pojistkové skříňky visí dva kabely s plastovejma paticema obojí bílé barvy a je potřeba je spojit

blikání se čte následovně "pomlčka je nesvítí" "tečka je svítí"

.-.. první bliknutí je první číslo druhé bliknutí druhí číslo, počet bliknutí udává hodnotu čísla, mezi jednotlivými kódy je dlouhá promlka bez svitu příklad .-..----.-..-----.-.. opakuje číslo 12 tedy bez závad

po vyblikání rozpojit nebo vyndat pojistku, blikalo by to stále

výjimkou jsou US verze které maj vypínač schovaný mezi volantovou tyčí a krycím plastem pod volantem

druhou výjimkou jsou originál Suzuki 1996 které maj OBD ale přes Japonskou verzi zásuvky na kterou je potřeba mít redukci a stejně to běžné OBD nepřečte

a úplnej zmatek je u Španělských verzí kde to je pokaždé jinak a tam můžeš u těch posledních verzí najít i OBD ale to sem viděl jen jednou

2015-10-04 06:24:50

A v najhoršom prípade si poriadne prečítaj toto vlákno od začiatku- dole klikni na číslo jedna a pokračuj na 2 a 3 a tam by si sa mal dozvedieť všetko, ako som sa dozvedel ja, keď som o tomto probléme nemal ani šainu.

2015-10-04 22:40:56

Takže dneska jsem pomocí návodu na stránkách http://www.samurai.terena...cz/technika/kodyadata.htm zkusil diagnostiku pomocí posledního bodu propojení pomocí diagnostické zásuvky u baterky propojením pinu B a D. Vyblikal jsem číslo 33 a to je snímač množství nasávaného vzduchu. Na sání jsou nějaké 3 čidla. jak postupovat ? Zjistil jsem, že piny na konektoru nemusí být propojeny a hned když zapnu klíč kontrolka check engine bliká stejně jak kdybych je propojil. Dále je tam psané o amzaní chybových kodu pomocí pinu A s propojebním akumulatoru. V konektoru žádný kabel k A nevede,ale je tam samostatně žlutý kabel s opalstováním- je to ono když není v konektoru ? když to dám na ten drát někdě neco cvaká takže podle toho soudím, že jsem to našel. Jinak baterku když odpojím - polem výsledek je stejný. Když pak po vašich radách závadu odstraním je třeba závadu asi vymazat , že jo ? Je to otrchu jiné než přes počítač, na ten mám všechny osobáky,dodávky-nákladáky,tahače ,návěsy i autobusy. Podle toho čísla a chyby čidla jsem žádné takové čidlo na internetu nenašel tak ted nevím . Hodil by někdo fotku, které čidlo to je ? stačí očistit nebo tak ? Díky :)

2015-10-04 22:49:32

hledej šmudlo,

španělská verze nemá dostupné manuály na tuhle verzi....

a ten návod propojování konektoru co má Radek na stránkách vážně na tuhle verzi nefunguje, tedy pokud nebude řeč o trvalém zkratování jednotky

2015-10-05 14:33:49

takže to máme španělskou verzi ? :-D o nevím které čidlo to je na sání jsem našel 3. Vymazaní chyb nevím jak sa teda dělá.

2015-10-05 15:06:48

ovesnyvk: Japonec se vyráběl do 96

Ira
Víťa
2015-10-05 16:22:47

doctor: tys nám zdrhnul do USA ?

2015-10-05 16:43:12

ira: jen na chvíli

Ira
Víťa
2015-10-05 17:05:43

doctor: uff, to mi odlehlo, šťastnej návrat

2015-10-05 17:58:13

ira: už jsem doma, ale zase přemejšlím že už bych vypad z tohodle zmrdistánu plnýho hond a jemu podobnejch

2015-10-05 19:50:25

doctor:

...a co máš proti motorkářům šmudlo?

Honda, to je totiž motorkář a má helmu s rohama...

2015-10-05 20:06:10

plukovník: pak je vše vysvětleno...


Odpovědět

1  2  3