Fórum - Téma


Selhání brzd


Fórum Grand Vitara II Selhání brzd

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara II



2010-06-09 18:39:06

Na mé Grandvitaře 1,6l r.v. 99 selhaly brzdy. Stál jsem s běžícím motorem v dost prudkém kopci a najednou auto začlo couvat. Šlápnu na brzdu a nic! Pak znovu a zase nic, na ruční brzdu už nebyl čas, odnesla to za mnou stojící Felicie. Jak se ku*va tohle mohlo stát? Pak to při cestě domů normálně brzdilo. Doma jsem prolezl celou brzdovou soustavu a žádný únik kapaliny jsem nenašel. Pedál je tvrdej, zavzdušněny to není, brzdí to jak má. Kde se stala chyba? Jsem z toho magor. Každopádně na to auto už není spoleh.

2010-06-09 19:13:07

Jestli byl pedál při brždění nahoře, tak selhal posilovač. Jestli si pedál prošlápl na podlahu a není únik kapaliny tak hlavní brzd. válec

2010-06-09 20:26:57

Pedál byl nahoře, normálně tvrdej. Díval jsem se, jak je to zapojený, z posilovače jdou trubky do ABS a pak k jednotlivým kolům. Takže asi posilovač.

2010-06-09 21:34:48

Nj ale nezapoměn na to že i bez posilovače zastavíš auto a to aji když jedeš... Šlápl si na ten pedál pořádně a nebo tak jak seš zvyklej jen mírně?Protože pokud si napodruhé po něm pořádně dupnul a nic se nestalo tak je to dost divný

2010-06-10 18:58:16

Je to přesně tak jak to píšeš, napodruhé jsem na to pořádně dupnul a nic, je to divný. Jezdím ted´s pravou rukou na ruční brzdě, a fakt se takhle dost blbě jezdí. Musím s tím zajet někam na kontrolu brzd, takhle se jezdit furt nedá. Nicméně musím konstatovat, že Grandvitara je odolný auto, prasklo mi levé koncové světlo co je v nárazníku, pár škrábanců a jinak nic. Naproti tomu ta Felicie vypadala jak špatně otevřená konzerva, celej předek úplně zbořenej. Ještě že tam mám tažný, to vzalo většinu energie.

2010-06-10 19:15:48

Njn felcka to je papír ale ty brzdy to je fakt divny to bych nechtěl pak už ktomu nemůžeš mět důvěru atd... A pokud to brzdí teď už "normálně" zkus nasimulovat to prostředí a to jak se to stalo (zjistíš jestli se ta závada bude opakovat při určitých podmínkách) akorád doporučuju teda za sebou už nemět žadný auto

2010-06-10 19:22:41

Spíš nic nesimulovat a rač zkontrolovat vše co s tím souvisí

2010-06-10 19:28:11

No jo jenže nejhorší závady sou ty který se oběví a hned zmiznou to pak můžeš kontrolovat všechno třikrát a stejně na nic třeba nepřídeš ale rozhodně neříkám aby to nezkontroloval to je jasný že jo

2010-06-10 19:34:53

to mi povídej , jednu GV jsem opravoval půl roku než jsem přišel na závadu

2010-06-10 19:47:10

Fíha Taky sem měl pár takovejch případů třeba jednou na Mitsubishi naštěstí na mojim jednou za X KM mě to na pár sec. začlo jet na 4 válce taky všechno sem prošel x krát a pořad sem nemohl přijít na závadu nezbylo mě nic než čekat až se to bude opakovat no opravil sem to snad až po 1500 km a přitom to byla totální prkotina... Kdyby to bylo cizí auto tak su asi v pr....

2010-06-10 20:22:37

a co to bylo za problem? ja jenom ze mi swift taky jede na 4 valce a to porad a litr dokonce porad jenom na 3 ne sranda omlouvam se

2010-06-10 20:28:23

tady to byl problém v elektroinstalaci, však jsem už psal, že 15 let jsem dělal mechaniku a 4 roky jsem elektrikář...nu kilometry drátů dají zabrat

MARCEL: poslal bys mi VIN??, já bych napověděl na co se zaměřit

2010-06-10 20:33:43

Taky problém v el. instalaci jeden kontakt kterej nekontaktoval jen jednou za čas... Jaski njn u čtyř válca to je asi dobře když jede na 4 válce u V6ky už to asi moc dobrý není

2010-06-10 22:12:51

Marcel snad se v tom vyznáš


Odpovědět