Fórum - Téma


Síla plechů na Swiftech


Fórum Swift New II Síla plechů na Swiftech

Informace o modelu: Suzuki Swift New II

Diskuze o vozidlu

2016 Swift New II GLX 1.2

2 fotek  |  119 diskuzí  |  4 otázek

Výkon motoru 69 kW (94 PS) při 6000 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 242 ccm (76 cui), 4-válec, Řadový.


1  2

2016-04-16 20:31:28

Tak pánové,

jak je mým dobrým zvykem, opět upozorňuji na nedostatek vozů Suzuki.

Síla, mocnost plechů na autech je tragická, stačí to trošku více leštit a uděláte do auta díru, síla plechu je asi taková jako konzerva od sardinek a to Suzuki ještě moc fandím. Prostě je to auto, které je z bláta a z papíru, můj názor...

2016-04-16 20:34:25

Kazdy ma narok na nějaký ten nazor :) Každopádně, proc tak soudis?

2016-04-16 20:38:15

patis: Promáčkl sis ten prolis na kufru pod oknem, jak je tam ta linie? :)

20 minut poté, co jsme vyjeli od prodejce, mi tam kolega udělal díru 5cm, protože chtěl zkusit, jak to pruží :)

http://imgur.com/a/LFaNV

http://imgur.com/tDhXFYe

:)

2016-04-16 20:40:29

caker: Zkus zatlačit JEMNĚ na kapotu a uvidíš, je to taková klapačka, jak to měla děcka v rukách a cvakala na takový plíšek, normálně jsem ty zvuky po dlouhé době zase slyšel, když jsem se ptal kluka, co vyrovnává plechy tahem za studena, tak mi říkal, že tak slabé plechy na autech ještě neviděl.

karyslav: Ne, naštěstí s tím nic nemám, ale jak vidím, víš, o čem píšu:), naštěstí s tím nic nemám, ale vím, že stačí JEMNÝ dotyk dveří od jiného auta na sídlišti a mám tam lišaje jak puberťák.

2016-04-16 20:44:31

patis: Podívej, to je daň za nízkou hmotnost auta. Do budoucna budou jen auta s jemnejma plechama nebo z plastu, ber to tak, že máš auto z budoucnosti :)

Kromě téhle promáčkliny, nic jinýho za 2 roky nepřibylo tak, bych se z toho nestresoval.

Ale je fakt že na sídlišti neparkuju :)

Hele sis mohl koupit auto 3x dražší, s 3x silnějším plechem :) A nebo si můžeš postupně koupit 3 nový swifty, a mít 3x radost z novýho auta.

K nezaplacení

2016-04-16 20:47:27

Popravdě řečeno, uz mam taky od něčeho malou promacklinu na LZ dveri! Kapota mi pripadne taky jak z pruznyho, tvrdyho papíru! Ale coo.. Za ty prachy :)

2016-04-16 20:47:33

karyslav: Ale jo, já to tak beru, měl jsem Swifta GL/AC 2013, toho jsem se zbavil a šel jsem do GLX 2016, je to auto, které má řadu nedostatků, ale mám ho rád a v té výbavě za stejné prachy podobné nové neseženeš.

2016-04-16 20:49:08

caker: přesně, za ty prachy je to bezva vozítko. Teda aspoň ten můj :)

Já nelituju ničeho, naopak :)

patis: Aha, já jsem rozežranej, mám Sport :-D

2016-04-16 20:50:14

karyslav: Jinak, opravdu funguje metoda vyrovnávání plechů za studena, znám jednoho od Opavy a je to opravdu machr, tu tvoji promáčklinu by opravil rychle, pokud se tam tedy těmi háky dostane a je levný, když tak se ozvi, poslal bych ti info.

2016-04-16 20:52:55

patis: Už jsem to tak vyřešil. Není to na tom vidět ani když se fakt snažíš, jen když si nástroje abys našel kde to bylo.

A to je právě výhoda měkejch plechů - můžeš je vyrovnat zpátky. Aspoň párkrát :D

Známej měl Hondu Civica, sice měla silnější plechy ale měl ji domlácenou víc jak já, a to se o ni staral jak o oko v hlavě. No když je smůla, tak je smůla no. (ten obrázek je výsledek po PDR)

Tuším to stálo.. 400 Kč nebo tak něco.

2016-04-16 20:56:31

A k čemu mít tlusty plechy?

2016-04-16 20:57:12

caker: Aby bylo co do sběru, to je jasný :)

2016-04-16 21:00:04

karyslav: Tak to je fajn, ...to je moje noční můra, že ňákej tutan mi to auto omlátí, jde to spravit, ale všechno tímhle nespravíš, stačí např. ťukanec na hraně zadního blatníku a jsi v pytli, tam se prostě nedostane...

caker: tak rychle to nezrezne

2016-04-16 21:05:06

caker: Tak rychle to nezrezne

2016-04-16 21:05:46

patis:

Víš, co by mě docela zajímalo ?

Kdyby mně ten kluk, co

"vyrovnává plechy tahem za studena, a co říká, že tak slabé plechy na autech ještě neviděl",

řekl, jakou tloušťku ty plechy u vozidel Suzuki konkrétně mají (přesně v desetinách mm),

a jak je to s tloušťkou plechů u ostatních značek.

Skoro bych si byl jistý, že ví hovno...

EDW
Pavel
2016-04-16 21:05:53

patis: No, já tedy nemohu soudit, mě se plechy nikdy nezdály nijak slabé a rozhodně je nelze proleštit. Pružení a mechanická úprava kapoty je daná ze zákona pro ochranu chodů při střetu, některá auta mají dokonce na tomto místě airbagy pro chodce.

Jinak já si na sílu plechů nemohu stěžovat, Osud mého Swiftíka ukončila dost těžká čelní havárie, kdy jsem se střetnul s o dost větší Toyotou. Moje auto bylo kratší o cca metr, ale Toyota měla odtržený motor zleva. Čili vděčím svému autu za život.

2016-04-16 21:09:58

plukovník: Ty hele, zrovna dneska jsem leštil celý auto. Už na to docela tlačím, nejsem tak nervozní jako před 2 rokama, a musím říct, že aby šla dolů mastnota, tak je to hodně o vychytání správnýho tlaku abych to moc neprohýbal :)

Ale mě to, jak jsem psal, nevadí.

2016-04-16 21:10:45

plukovník: Náhodou, dneska jsem si dal tu práci a zkoušel tu sílu plechu u známého, má starou fabii sedana a fakt je to znát, ty dveře u škody prostě jsou bytelnější, marná sláva, ale je to tak, no kluk to dělá dlouhé roky a fakt je v tom dobrý, nemám důvod mu nevěřit...

2016-04-16 21:11:53

Proto se aji ptam, proc je lepší mít tlusty plechy, kdyz auto dává 5 hvězdiček v bezpečnosti?! ;)

2016-04-16 21:13:21

patis: Hele na starý auta se vykašli a koukej po stejně starejch. Musím někde najít pokusnou novou fábku :-D Kamoš si kuuje yettiho, to mě myslím poděkuje až mu vozkouším, jak pruží :D


Odpovědět

1  2