Fórum - Téma


Síla plechů na Swiftech


Fórum Swift New II Síla plechů na Swiftech

Informace o modelu: Suzuki Swift New II

Diskuze o vozidlu

2016 Swift New II GLX 1.2

2 fotek  |  119 diskuzí  |  4 otázek

Výkon motoru 69 kW (94 PS) při 6000 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 242 ccm (76 cui), 4-válec, Řadový.


1  2

2016-04-16 21:14:34

edw: Ahoj, tak jistě, můžeme se bavit o deformačních zónách a na kastli všechno začíná, ale prostě se mi nelíbí, že když JEMNĚ zatlačím na kapotu, že klapne jak klapačka, o možném problému se rzí u slabšího plechu se snad nemá cenu ani bavit...ale jak říkám, jen můj názor. Je fajn, že ti Swift pomohl a dopadlo to snad dobře, to je dobrá zpráva.

EDW
Pavel
2016-04-16 21:50:06

patis: Ano, zachránil mi život. Nikdy jsem ty plechy neřešil, byly standardní. Rozhodně nebyly horší než u jiných aut.

karyslav: Každý pruží. Pravidla bezpečnosti musí dodržovat i Škoda. Jediný auto, kde jsem plech poškodil pouze kladívkem bylo staré Žiguli. Ale bezpečnost není o síle plechů, ale o deformačních zónách a podobně. A to s plechama nemá nic společného.

2016-04-16 22:40:04

patis:

GAZ-M20 Победа (Vítězství), z roku 1958, to je zřejmě přesně ten správný automobil pro tebe.

Síla plechů 2 mm, váha 3 tuny, nejvyšší rychlost 80 km/hod.

Můžeš to leštit a leštit, nepromáčkne se to, ani skrz ten plech se nedostaneš...

EDW
Pavel
2016-04-16 22:50:57

plukovník: Tak to by šlo. Jenom kdyby to tak nechlastalo. Vůbec ruská auta byly mašiny.

2016-04-16 23:06:04

edw: No Poběda měla podvozek předělaný z německého Opel Kapitan z roku 1938, motor je čtyřválec GAZ, který vychází z šestiválcového licenčního motoru Dodge....ale byly to dobré stroje.

Proč postupně začali (a nejen oni) dělat hrůzy jako Záporožec a podobně to nechápu.

2016-04-17 08:54:52

patis:

Imho lepší řešit příčinu než důsledek a tedy použít kvalitní materiál, aby to nerezlo, což je splněno.

Spíše daní za nízkou hmotnost je průměrná tuhost kastle, která ale naprosto dostačuje na dané použití.

 jaski
Martin Jaskevič
2016-04-17 13:54:32

patis: Ono na sílu plechu mají vliv hlavně nové tehnologie a postupy tváření plechů, protože doba je už trochu dál a tam, kde předtím nestačily 2mm lze při dnešních postupech použít třeba 0,8mm. Dalším důležitým kritériem je samozřejmě váha a cena, která je ovlivněna věcmi uvedenými výše. I ochrana proti korozi se zlepšila a proto výrobci nemusí dohánět "ochranu" proti korozi sílou plechu.

Je mi jasný, že promačkávání kapoty po lehkém zatlačení (i já se divil, jaký je to "papír" co se týče blatníků u jiné značky rok 2005) nebudí moc důvěru, ale zase je třeba si uvědomit, že kapota ani jiná část auta nemá primárně sloužit k odkládání truhlíků, smažení vajíček (i když toto je relativní, protože po použití jistého prostředku to možné je ) či technice používané převážně mladými řidiči a tou jest tzv. technika vzít ji přes blatník .


Odpovědět

1  2