Fórum - Téma


Skládací plato do Swiště - verze teplotněodolná


Fórum Technický koutek Skládací plato do Swiště - verze teplotněodolná


Diskuze o vozidlu

2002 Swift IV GLX 1.3

1 fotek  |  2 servisních knížek  |  478 diskuzí  |  5.31 l/100 km

Výkon motoru 62.5 kW (85 PS) při 6000 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 298 ccm (79 cui), 4-válec, Řadový, G13BB.

Zakoupen v autobazaru Veselý v Břidličné u Bruntálu v červené základní barvě a s pětidvéřovou karoserií.



Joan  
Jana
2016-01-24 00:21:33

Nemohu nevzpomenout na obrovská vedra loňského léta, kdy se mi teplotami jak v peci propadlo moje zadní plato ve Swišťovi, vyřezané ze shrnovaček, takovým způsobem, že přestalo býti skládacím . Náhradní udělané nevydrželo ani jeden další den, tak jsem samozřejmě začala vymýšlet variantu, na kterou už budou sluneční parsky krátké.

Pracovní potřeby: látka (raději polyesterová), dřevěné nosníky, Epoxy 1200 + P11, šicí stroj...

Z velkého kusu papundeklu jsem si vystřihla přesný obrys originálního zadního plata a obalila potravinářskou folií (aby se na tom dalo bezpečně lepit epoxidem). V brněnském obchůdku u Cupáka jsem si vybrala trs metrových dřevěných latěk 7x15 mm, ze kterých jsem si poskládala a epoxidem poslepovala lehkou konstrukci, kterou jsem pak hodlala "obléknout" do polyesterové látky. Látku jsem přehnula v půli u nosníku blíže zadním opěradlům a na šicím stroji ušila dvě "nohavice" jedním tahem a třetí jen do půlky, protože tato část je zaoblená. Co se už nedalo sešít na stroji, sešila jsem v rukách běžnou jehlou a nití.

Konečná povrchová úprava spočívala v napuštění látky zředěným lepicím lakem C 1107 v ceně 6,50 Kčs - kdepak, není to překlep! Půllitrovou flaštičku tohoto modelářského laku jsem "sušila" doma od dob, kdy jsem v 11 letech začala v modelářském kroužku ODPM stavět lehké větroně . No a po více než třech dekádách jako když najdu. Na látce gumičkou přichycené přes misku od salátu jsem zkoušela potřebné naředění laku nitroředidlem. Navíc tento lak přilepil látku na konstrukci, která sice bohužel trošku prosvítá, ale sedí to v autě dobře, a navíc - dá se na potah bubnovat . Tak kdyby byl na příštím srazu koncert...

2016-01-24 08:04:59

...hmm, krásný větroň

MilanT  
Milan
2016-01-24 09:52:02

joan: Jano, dobrý nápad a precizní práce jako vždy.

Jedinou výtku mám ke značce šicího stroje. Existují přeci i jiné...

2016-01-24 10:19:08

milant:

No nevím, nevím...

Jana je sice hodně velká patriotka, ale zároveň také racionálně uvažující.

Takže než Suzuki ECLS, by si možná raději koupila novou Suzuki GLS a přišlo by jí to o něco málo levněji

RoKa  
Roman
2016-01-24 10:50:28

joan: Jako vždy před Tebou smekám

MilanT  
Milan
2016-01-24 11:20:48

plukovník: Nojo, ale znáš mě. Když je sněhová kalamita, tak je to SUZUKI kalamita

2016-01-24 11:33:41

milant:

...správnější obrat by byl:

je sice sněhová kalamita, ale sněží SUZUKÍÍÍ...

Joan  
Jana
2016-01-24 19:07:29

plukovník: Safra, to jsem si neuvědomila! Co když budu potřebovat otevřít kufr ve vichru? Aby mi plato fakt neodplachtilo

MilanT: Týýjóóó, ona Suzuka dělá i šicí stroje?! Ale když jsem se koukla na Google, kolik ta hračka stojí, tak jsem byla ráda, že sedím u PC na své pevné autosedačce Za tu cenu by se na tomto šicím stroji mělo dát jezdit, ne jenom že to "má" motor. Ale - Toyota je taky Japonec, ne? Stejně tak můj noťas Sony Vaio. Zřejmě k těm Japoncům podvědomě nějak tíhnu.

RoKa: Děkuji

Hill  
Jaroslav
2016-01-24 21:43:31

joan: nejen šicí stroje, Jani, firma Suzuki vznikla jako výrobce textilních strojů (v roce 1909), zejména hedvábnických stavů. A prvních téměř 30 let nedělala nic jiného.

První prototypová série kompaktního vozidla Suzuki vznikla až v roce 1937, ale auta pro soukromou potřebu neměla tehdy prioritu, tak se jejich výroba obnovila až v roce 1951. Mezitím se firma vrátila k textilním strojům, protože po nich byla značná poptávka.

Dnes divize Suzuki Warper Ltd dělá skvělá vzorovací i pásová snovadla (jak maká vzorovací jednonitné snovadlo, je ve videu).

SUZUKI SAMPLE WARPING MACHINE NAS10

SUZUKI SAMPLE WARPER MOD. NAS10

WORKING-WIDTH 2000 mm, year of construction 1995, equipped as follows :

  • standard creel 10 colours with 8 weft-accumulators
  • anti-two system
  • rotational creel 4 colours with 4 weft-accumulators
  • direct beaming unit suitable for flanges diam. 800 mm max.
  • computerized system for warp-pattern-data setting
  • full accessories

FOR INFORMATION: exfabbrica@gmail.com

MilanT  
Milan
2016-01-24 21:58:59

V únoru 1953 vznikla společnost Suzuki Machinery CO.,Ltd vyrábějící zmíněné overlocky - http://www.suzuki-ss.co.jp/eng/

V červnu 1954 mění původní tkalcovská firma Suzuki Loom Works (vznikla 1909) své jméno na Suzuki Motor Co., Ltd. - http://www.globalsuzuki.c...porate/history/index.html

Joan  
Jana
2016-01-24 23:41:01

hill: No teda, toto jsem fakt netušila! Tím se vysvětluje moje podvědomá volba vozidla značky - jakožto K/krejčí k ní mám evidentně velmi blízko


Odpovědět