Fórum - Téma


Škoda Octavia Scout 2014 a jiné "české" vozy


Fórum Vtipy Škoda Octavia Scout 2014 a jiné "české" vozy



1 ......... 2  3  4  5  6

MilanT  
Milan
2015-02-04 19:26:01

Když se dva perou...

http://ekonomika.idnes.cz...richtext&utm_content=top6

2015-02-07 12:04:13

milant: Zajímalo by mě, kde má Hyundai meze trapnosti

MilanT  
Milan
2015-02-08 09:29:40

pivlis: Tohle nemá hranice. To skončí nějakým průserem pokud nevymění Vošického. Pro peníze se i vraždí a to, co tady předvádí Hyundai, je vražda českého národa. Docela bych věřil tomu, že se Vošickému honí hlavou nápad zalobovat u politiků a prohlásit Hyundai za český národní poklad. A kdo nebude mít Hyundai, jako by nebyl. Už to prohlásili za Nadauto a okupace je na spadnutí.

Pokud hlupáčkovi řekneš v televizi, že dostane maximální výbavu a 5 let záruky za nejmenší peníz, tak se nedivím, co na silnici potkávám. Styděl bych se už jenom kvůli té reklamě si do toho auta jen sednout, natož v něm jezdit. Reklama je prý manipulativní a v mém případě mě zmanipulovali dokonale.

Nebo je to auto fakt tak dobré a dokonalé?

RoKa  
Roman
2015-02-08 14:15:08

Milane, mě ta reklama taky hrozně s... . Ne, že bych to chtěl omlouvat ale to auto za to nemůže a ta reklama té značce jen škodí.

Mám v garáži H Sonatu 2,5 šestiválec. Koupil jsem to nové v roce 2000. Za dobu co jsem v tom jezdil do dneška, a to jsem jezdil denně nejen do práce, jsem mimo běžných servisních prohlídem a oprav typu -žárovka, destičky,atp., neměl žádnou závadu. Až vloni v prosinci mi to zeťák trochu ťuknul - ale to je závad jiná...Chci tím říc, že z vlastní zkušenosti mám z H dobrý pocit.

MilanT  
Milan
2015-02-08 14:46:40

roka: Vůbec to neomlouváš. Já už tady někde psal, že tyhle přiblblý reklamy škodí tomu autu, až je mi ho skoro líto.

Starší vozy jako Sonata nebo Santa Fe byly vyráběny v Koreji, v Kanadě a pak se výroba postupně přesouvala do Egyptu, Číny, do Nošovic...a začala ta nechutná trapná kampaň.Třeba to, jak pan Vošický tvrdí, že je to ČESKÉ auto a v druhé větě bojuje za správnou korejskou výslovnost "Hjondé". Copak auto vyrobené v Čechách je české? Bible přeložená a vytištěná a vydaná v Čechách je česká?

Nevím, jak je na tom s kvalitou výroby a montáže teď. Ale podle reklamy je to auto pro Bohy. A tudíž nic pro mě

Ira
Víťa
2015-02-09 07:50:20

milant: já taky nevím, jak je dneska to " hnojdé " kvalitní, ale kdysi jsem měl Hyundaye Accenta, vyrobenýho v Koreji a naprostá spokojenost. Byl spolehlivej a bez závad. Musel jsem ho prodat až když jsme pořídili chatu, kam nebyl schopnej se dostat kvůli malý světlý vejšce, nedokázal projet bahnem a závějí

2015-02-13 17:31:04

No za prvé je to české auto vyráběné kdesi v Turecku, ale to pominu. Auto za to nemůže, a co se oprostili od fluidního designu, tak se mi to celkem líbí. A ano, jak nejsem milovník značky Škoda, HMCZ dosáhl toho, že mám na Hyundai averzi a škoda mi začíná být sympatická. Nevím, jestli to byl záměr p. Vošického, ale tak to dopadlo. A docela se těším na to, až ho z HMCZ vyperou a on si najde flek třeba u Dacie, Lady nebo Opelu. Jaké perly se dozvíme a jak si užijeme kydání hnoje na bývalého chlebodárce, jak předváděl vůči Fordu.

První Santa Fé a staré Sonaty a Accenty se mi líbily hodně, pak to byla hrůza.

MilanT  
Milan
2015-02-19 09:48:13

Tak co říkáte na nový Superb?

Myslím, že malý soused z Nošovic zbledne závistí.

MilanT  
Milan
2015-04-21 07:11:58

Soused z Nošovic zbledne závistí ještě víc až zjistí, že nový Superb bude jezdit na dva válce - http://auto.idnes.cz/vypi...xt&utm_content=clanek-box

A končí fešák Roomster - http://ekonomika.idnes.cz...richtext&utm_content=top6

2015-04-22 06:26:34

milant:

...a ten manažér, patřící do segmentu zákazníků "vyšší střední třídy", pro kterého byla tato "reprezentativní limuzína" údajně původně určena, se z toho rovnou posere

MilanT  
Milan
2015-04-22 08:20:49

plukovník: Neposere, nevěř tomu. Dnešní mladí nadějní manažeři se řídí poučkami, co jim nacpali do hlavy na VŠE. Nejsou naučeni používat vlastní selský rozum (ani nemohou - oni ho nemají) a tak když jim prodejce řekne, jak je to skvělý, tak budou na vrcholu blaha. Tenhle systém "Zylinderabschaltung" bych pochopil u osmiválce, kde se vypnou 4 válce. Ale vlajková loď Škodovky na dva válce? Asi tomu už nerozumím a dnešní doba je taková. Nevolám po návratu logaritmického pravítka nebo tabulek, když mám kalkulačku, ale všeho moc škodí. Řízení auta přestává být radostí a stává se obtěžující, vysilující a lidský mozek nestíhající činností. A tak jsou tu systémy, které tě v tom utvrdí, dovolí ti dělat prasečiny a odvedou tvojí pozornost od okolního provozu a řízení auta obecně.

Jezdíš rychle ve tmě a nevidíš do zatáček? Je tu AFL.

Nechceš se vyhýbat výmolům, kanálům...? Je tu ADS.

Neumíš jezdit v koloně a nesleduješ co se před tebou děje? Je tu ACC, ACS, BAS, CMBS.

Nekoukáš na rychloměr? Je tu ISA.

Nekoukáš na dopravní značky? Je tu TSR.

Neumíš sjíždět z kopce? Je tu DBC.

Neumíš se rozjet do kopce? Je tu HAC, HSA.

Neudržíš se ve svém jízdním pruhu? Je tu LKAS.

Jezdíš se zataženou ruční brzdou? Je tu EPB.

Nevíš že jsi pil alkohol nebo že jsi unavený? Je tu Alcoguard a detektor únavy řidiče.

Nepoznáš že jsi píchnul? Je ti TPMC, DDS

Nepoznáš, že je tma, že prší, neumíš zaparkovat, vypnout blinkry...? A tak dál a dál.

2015-04-22 09:04:00

milant: Ty zkratky sis vymyslel nebo to všechno opravdu existuje?

https://www.youtube.com/watch?v=CMpzQeFKrYc

MilanT  
Milan
2015-04-22 09:32:01

jaski:

AFL - Adaptive Forward Lightning, AFS, Adaptive Frontlighting System, adaptivní přední světlomety, natáčecí přední světla:

ADS - systém adaptivního tlumení, Adaptive Damping System, Adaptives Dämpfungssystem

ACC - Adaptive Cruise Control, ACC plus, adaptivní tempomat

DBC - Downhill Brake Control, asistent pro sjíždění svahů

HAC - Hillstart Assist Control, asistent pro rozjezd do kopce

LKAS - Lane Keeping Assist System, Lane Departure Warning, varování při vybočení z jízdního pruhu, upozornění na opuštění jízdního pruhu

EPB - Electronic Parking Brake, elektronická parkovací brzda

TSR - rozpoznávání dopravních značek, Traffic Sign Recognition

ISA - Intelligent Speed Adaptation, inteligentní omezovač rychlosti

a tak dál....

2015-04-22 09:35:09

jaski:tak to si vystihol.

2015-04-22 10:30:19

milant:

Vedle toho systému Alcoguard a detektoru únavy řidiče by tam bylo ještě potřeba mít detektor toho, že se řidič zbláznil a aby v tom případě přešlo ovládání auta na dálkové řízení z centrálního dispečinku. Něco jak o tom uvažuje Lufthansa u svých létadel po tom nedávném incidentu.

Ten systém vypínání válců má ale na rozdíl od většiny výše zmíněných "rádoby bezpečnostních" ptákovin snižovat spotřebu PHM při nízké okamžité potřebě výkonu. Přišli s tím američané za ropné krize na přelomu 70-80 let minulého století, aby snížili apetit svých nenažraných osmi, dvanácti a šestnáctiválců. Ti ale zároveň s tím, kvůli nižší spotřebě snížili maximální povolenou rychlost na dálnicích v té době na 88 km/hod V Česku se ale naopak koketuje s myšlenkou o jejím zvýšení na "vybraných" úsecích.

Jenomže Superb od té doby co přišel o svůj šestiválcový třílitr se zřejmě stává pouhým lidovým automobilem, a "lid" potřebuje šetřit, na rozdíl od někoho, kdo si kupuje skutečnou reprezentativní limuzínu a který chce ukázat, že na to má a nějaké úspory benzínu jsou mu k smíchu.

Takže se můžeme těšit na to, že vypínání válců u pidi turbomotorů obsahu 1-1,4 litru se stane standartem, možná i povinným, stejně jako indikace právě zařazeného stupně nebo indikace tlaku v pneu. A nic jiného nebude k mání.

Kdysi, před mnoha desítkami let řidiči v Bulharsku při jízdě na dovolenou dosahovali úspor paliva tak, že pokud dvě auta jela do stejného místa, táhl jeden druhého na laně. Možná by to bylo jednodušší řešení.

MilanT  
Milan
2015-04-22 11:35:43

plukovník: Tak jasně, přešel jsem nenápadně od úspory paliva k samohybům, které za tebe svítí, stírají, brzdí, zrychlují, parkují...

A pak ti tam nacpou dotykový displej, abys druhou půlku auta ovládal trefováním se po displeji a neměl tak čas sledovat provoz, nedejbože brzdit nebo kroutit volantem neřku-li dávat znamení o změně směru jízdy.

K té úspoře paliva. Třeba nechápu systém START-STOP. To jako v koloně mi to každých 5 metrů chcípne? No chudák startér, baterie, nedostatečné mazání motoru, trpí klikovka...Co tím uspořím? U Peugeotů šli ještě dál a tam se ti motor vypne, pokud jedeš méně než 20 km/h - http://www.autorevue.cz/t...hdi--nova-tvar_1/ch-42782

Takový auto za víc jak půl mega prostě musím MÍT

Ira
Víťa
2015-04-22 16:57:55

milant: že se Vám pletu do diskuze kamarádi Možná jsem zpátečník, ale jak je auto chytřejší než já, považuju ho za auto pro baby a nebo debily... Všecky asistenty bych hodil do suchýho záchodu za tou motyčkou a jak to má jenom automat, už mi to nesmí do chalupy

MilanT  
Milan
2015-04-22 19:14:37

ira: Jenom se pleť, ať to tu nevypadá, že diskutujeme s plukovníkem sami dva.

Nejsi zpátečník, jsi normální chlap, který rád ovládá techniku, má to rád pod kontrolou, umí se spolehnout sám na sebe...

Auto není automatická pračka.

2015-04-22 20:47:45

Super(B), 1,4 jedoucí na dva válce... tak to je masakr. Jinak auto hezké, až na ty prolisy, co vypadají, že tomu vzal bok návěs od kamionu a do zadku se mu taky někdo podíval.

Jinak start-stop - máme ve firemních mazdách, a v koloně to opravdu co 5 metrů chcípe. Je to úžasný pocit, vřele doporučuji. Jako ekonom jsem rád, že uspoříme 1dl/100km a odrovnáme při tom motor.

MilanT  
Milan
2015-04-22 20:59:13

pivlis: Superb se mi taky líbí. Ale ty prolisy na bocích a zadku vypadají fakt divně.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6