Fórum - Téma


Škoda Octavia Scout 2014 a jiné "české" vozy


Fórum Vtipy Škoda Octavia Scout 2014 a jiné "české" vozy



1 ......... 2  3  4  5  6

Ira
Víťa
2016-09-20 19:25:42

milant: víc stanic nechytá, ale určitě je chytrý jak rádio Jerevan

MilanT  
Milan
2016-09-20 19:42:00

ira: Tak hlavně jestli umí zrcadlit.

Bohužel středobodem auta je chytrý rádio a tak na práci s volantem, pedály a hlavně s blinkry už není čas.

2016-09-21 07:16:59

A taky tam mají príma cenu tuším 699tisíc za zakladní verzi, takže předokolka s motorem 1,2 TSI .

MilanT  
Milan
2016-09-21 09:49:12

robert1969:

Jen doufám, že za tu cenu to bude mít deštník ve dveřích jako Superb.

2016-09-21 15:36:38

milant: deštník je důležitej

2016-09-21 16:03:36

milant: No ja myslím že deštník bude až ve full verzi a to si připlatíš a nebudeš daleko od jednoho melounu!!

MilanT  
Milan
2017-02-15 09:45:04

Já už dávno věděl, že "škodovka" je tady v sekci "vtipů" správně - http://ekonomika.idnes.cz...70214_163429_ekoakcie_fih

SX4 měla před 11 lety světlou výšku 190 mm.

Mistr Kabáň se odvázal a Kodiaq má celých 188 mm a Haldex a už je to do středně těžkého terénu pro armádu. Já mám z toho komika dost Ještě že ho odlifrovali k BMW.

Do výběrového řízení české armády má jít i Nimr. Tak ten nemá šanci.

2017-02-15 09:58:35

e.raser:

integrovaný deštník ve vozidle, to je základní atribut vozidla určeného do "středně těžkého terénu"...

MilanT  
Milan
2017-03-25 20:41:01

A teď ujedu všem

http://motofocus.cz/jine-...penim-automobilky-hyundai

2017-03-25 20:43:36

milant: No nevím Hujdu bych nechtěl už proto že ji používájí teroristi!!

Hill  
Jaroslav
2017-03-27 05:58:43

milant: do středně těžkého terénu Kodijaq? Zatím se to asi tají, ale doneslo se mi, že by měla vzniknout taky verze Sorryjaq. Co ta teprve musí umět...!

MilanT  
Milan
2017-03-27 20:35:24

hill: Sorry jako.

Jen do středně těžkého terénu? Cituji: "Nová Škoda Kodiaq se i v těžším terénu cítí jako doma"

http://www.tyden.cz/rubri....html?showTab=diskutovane


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6