Fórum - Téma


Skutečná spotřeba


Fórum SX4 I Skutečná spotřeba

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 13

Hill  
Jaroslav
2015-06-08 17:14:45

milant: u Swifta je to o něco přesnější - po 48 nádržích mám skutečnou spotřebu 5,72 ( http://www.suzukiclub.cz/...i-swift-new-ii-gl-ac-1690 ), ale budík mi ukazuje 5,4.

Ovšem netahám vozík, mimo silnici se se Swiftem také nedá, obsazení auta 2-4 lidi, délka jedné jízdy typicky 26 km (ojediněle jen 4-10 km, ale mezi tím jsou jízdy na dvě plné nádrže a jedno tankování před koncem 1250 km, přičemž během zastávek nestíhá motor nijak významně vychladnout; z toho asi 60% po dálnici).

2015-06-08 17:51:28

Jak u kterého Swifta. U Sporta ukazuje PP méně o cca 1 -1,2 litru.

MilanT  
Milan
2015-06-08 18:51:01

Ono tak nebude záležet na modelu auta. Beaumontova SX4 ukazuje přesně na chlup se skutečnou. Pokud se sečtou všechny proměnné od teploty benzínu v nádržích čerpací stanice přes přesnost počítadla po přesnost ukazatele ujeté vzdálenosti, tak je to jak se staistikou. Nepřikládal bych tomu takovou vážnost.

V trabantech se benzín měřil dřevěnou tyčkou a taky jsme jezdili.

2015-06-09 08:55:03

Moje informace je ověřená od dalších minimálně tří majitelů SSS. Máme to stejně. U všech rozdíl okolo 1,2 - 1,3 litru.

2015-06-09 10:00:49

jandaxx:

Tak pokud to máš opravdu ověřeno a vzhledem k tomu, že spotřeba je měřena nepřímo podle délky otevření vstřikovačů, napadá mně jediná možnost.

A sice ta, že v případě SSS je v této záležitosti SW nakonfigurován k jinému typu vstřikovačů. Např. k těm pro motor 88 kW.

Delon  
Alan
2015-06-09 10:04:10

plukovník: mám 88 kW, a spotřeba "fakt" o litr větší, kde udělali soudruzi z Japonska chybu?

2015-06-09 10:08:19

Nedokážu posoudit. Ale stejný rozdíl je u dalších 3 majitelů SSS.

Teď jsem se vrátil z dovolené v Jeseníkách a zjistil jsem další zajímavou věc. Nebo spíš potvrdil. PP pravděpodobně neumí zobrazit vyyší dojezd, než 625 kilometrů. Jezdím s docela lehkou nohou - na PP mám dlouhodobě průměrnou 5,6. Jel jsem z Karlovy Studánky, v nádrži měl cca čtvrtinu. Dojezd nějaký 150 kilometrů. Než jsem sjel dolů, vyskočil dojezd na 300 kilometrů. Po dotankování naskočil na 625, ačkoli při přepočtu na tankování by měl vylézt na nejméně 800. Už jsem se s tím setkal opakovaně. I když jsem jel trasu s motýlí nohou na plynu, nikdy jsem se nedostal přes 625 kilometrů dojezdu.

2015-06-09 10:09:29

Ja mám SSS a ochylka je 0,9 a dojaz mi max.ukázal 615 km.

2015-06-09 10:25:32

jandaxx:

Že neumí víc jak 625 km, tomu bych věřil, přestože dokážeš doplachtit dál.

Stejně jako neumí zobrazit na teploměru chladící kapaliny vyšší teplotu, než 85°C, přestože tato teplota může běžně dosáhnout teploty 120° a v extrému teplota motoru dokonce 150° C.

Jenomže nikdo (nic) není dokonalý a většině lidí je to jedno...

Delon  
Alan
2015-06-09 10:34:04

plukovník: Navrhuji ! Napsat oficiální stížnost na uvádění zavádějících informací a žádat vysvětlení od zástupce nebo přímo od Suzuki.

2015-06-09 11:18:12

Moje minulé auto - Mitsubishi Colt dokázal zobrazit jakýkoliv údaj. Tedy takový, kam jsem se dostal. Jednou mi ukázal dojezd asi 870 kilometrů. Plus byl palubák dvojitý krátkodobý/dlouhodobý a dokázal zobrazit víc údajů. Třeba průměrnou rychlost.

MilanT  
Milan
2015-06-09 11:19:13

jandaxx: Umí vyšší číslo. Mě tam po dotankování skočí 630 km.

2015-06-09 11:24:49

delon:

To bys brečel na nesprávném hrobě

Stížnosti se musí směřovat jinam.

A sice na Hlavní nádraží, konkrétně přímo na "lampárnu", to jest do místnosti, kam se ukládají petrolejové lampy do návěstidel.

Jenomže všechna návěstidla jsou dnes již na elektriku, tak by se tvou stížností zřejmě neměl kdo zabývat...

MilanT  
Milan
2015-06-09 11:32:30

plukovník:

A proto jsem před měsícem založil Lampárnu - http://www.suzukiclub.cz/...-zklamani-rozcileni-40222

2015-06-09 11:48:02

milant: Ale ne na SSS. Fakt myslím, že víc neumí. Na čtvrtinu nádrže dojezd 300 a po dotankování 625. Víc ani ťuk za 3 roky co ho mám.

2015-06-09 11:50:25

Ahoj, ještě k té skutečné spotřebě. Mám dvoukolku a skutečná spotřeba za celý rok je 6,8l/100km (rok výroby 2012). A to jezdím celý rok do práce, která je jen 3km daleko. Celkem najezdím tak 8000km. Palubní počítač už teď moc neřeším. Ukazuje fakt dost mizerně. Někdy mám rozdíl i přes litr. Pokud chce někdo mít co nejmenší rozdíl oproti skutečnosi, tak je dobré ho před každou jízdou vynulovat. Když ho nenulujete třeba celý měsíc, tak je to o moc horší.

MilanT  
Milan
2015-06-09 11:56:58

jandaxx: A víš proč SSS neumí ukázat víc jak 625?

Protože jsme ve vlákně o spotřebě SX4 (blbej pokus o ftip).

2015-06-09 12:01:23

To by mně teda fakt nenapadlo

MilanT  
Milan
2015-06-09 12:08:36

jandaxx: S tou 625 je to nějaký zakletý. Těch 630 se mi tam drží tak 50 metrů od pumpy a pak tam vždycky skočí 625. A i kdybych jel od pumpy 5 km z kopce a brzdil motorem, tak se dojezd nezvýší a nezvýší...ale o to déle se tam ta 625 drží.

2015-06-09 12:31:49

SSS se chová velmi podobně. Naskočí 625, následně spadne na 615 a tam vydrží třeba 100 kilometrů. Pak jde postupně dolu.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 13