Fórum - Téma


Slabe tlaky G13B


Fórum Jimny / Samurai II JA12 / JA22 / JB32 Slabe tlaky G13B

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai II JA12 / JA22 / JB32


1  2

2011-12-04 16:37:43

Dobře jsi dělal. Když nás tlačí čas,tak jedu taky vrtačkou, ale přerušovaně.Po zabroušení je nezaměnit a není co řešit...

2011-12-13 23:09:22

takze mam prekruzkovane, pretesnene a motor vyskladany. chyba len sanie a ponalievat prevadzkove tekutiny.

robil som test hlavy. na prevratenej hlave som na ventily s osadenymi pruzinami a so zasrobovanymi svieckami na noc nalial zarovno okraju naftu. po 12tich hodinach pretieklo mozno 1mm z celej hladiny pol na pol do sacich a vyfukovych kanalov. pred tym to tam vydrzalo tak max hodinku. hadam to teda dopadlo uspene...

Dolezita otazka. Prekruzkovany motor treba nejaku dobu zabiehat????

2011-12-14 07:35:50

Ventily by měly držet uplně.To je ta vrtačka, proto to netěsní.To jsou základy motorařiny.Nesmíš dokončit otočku.Jinak se vybrousej kroužky a pak to netěsní.Argument málo času mi přijde na vrácení výučáku.Je to práce na motoru, né zedničina!Pak lidi akorát čuměj, že ten motor prd vydrží po GO.Jsou věci, který nevojebeš.A když jo, maj svý následky.Když neni čas, vyměň motor.Vydrží to víc, stojí to míň.

2011-12-14 22:46:11

ja to beriem ze mas pravdu ze to neni koser brusit ventily vrtackou. nechal som si poradit od dvoch mechanikov, studoval som net a nikde som nenasiel prisny zakaz otacat ventilom. Ked uz som sa tu o tom zmienil ze som to tak urobil tak uz to spet nezoberiem. Prebrusil som to potom aj rucne dolava doprava, ale v ruke uz nenahradis co spravis vrtackou.

Suma sumarum aj ked som pouzil nie moc košer postup, tak z hlavy v ktorej sa benzin neudrzal ani hodinu som aj takymto sposobom urobil hlavu z ktorej utieklo niekolko klapiek za 12hodin, a uz mi nic ine neostava len sa spolahnut ze to bude musiet stacit, lebo motor je uz takmer zlozeny.

2011-12-15 00:01:11

Z toho si nic nedělej, to je v pohodě, zbytek se zaklepe jako u každého motoru,pro záběh tam dej o něco

větší vůli 20 / 25

2011-12-15 08:57:04

kolko KM by si doporucoval zabiehat? menil som kruzky, tesnenia, sviecky, rozvody, komplet vyfuk a to nestastne brusenie ventilov.

2011-12-15 11:52:28

Samozřejmě by se to dalo opravit.Přebrousit to tím správným způsobem.Cos udělal vrtačkou neni proces neopravitelný.Ale když to máš složený, tak se na to vyprdni.Doufám, žes alespoň při skládání použil momentovej klíč..

2011-12-15 12:58:33

no snaha bola to napravit tym spravnym sposobom tak uvidime kolko nakoniec nameram tlaky.

Jasne ze som pouzival momentovy kluc na setky sroby co boli vypisane v dielenskej priucke, dokonca som vsetky pofiderne a hrzdave sroby vymenil za nove. rozvody vymenene podla vlastnych znaciek, aj podla dielenskej priucky to sadlo, to iste nastavenie rozdelovaca. tak uvidime ci to dnes bafne. este mi ostava nahodit sanie karburator a alternator.

2011-12-15 13:39:36

len tak pre zaujmavost

pred: http://www.suzukiclub.cz/...53_hlava-bez-ventilov.jpg

po: http://www.suzukiclub.cz/...53_vycistena-hlava-ii.jpg

2011-12-15 18:31:35

Vzhledem k tomu,že jediné třecí a styčné měněné součástky jsou kroužky,stačí 10 MH t.j. zhruba 500 km...

2011-12-17 00:14:50

motor oziveny. neskutocne dobre chyta aj ked sa mu zo zaciatku vobec nechcelo. vykon zatial neviem posudit lebo nemam vyfuk. (mal by prist v piatok) ale nedalo mi aj bez vyfuku som to prevetral po dedine :D


Odpovědět

1  2