Fórum - Téma


spolehlivost motorů ???


Fórum Wagon R III spolehlivost motorů ???

Informace o modelu: Suzuki Wagon R III



2015-09-17 18:40:49

ZDRAVÍM,

prosím o radu- chci koupit druhé auto do rodiny na ježdění ,,okolo komína" a právě R- VAGON se nám velmi líbí.

Nemohu ale nikde vyzvědět jestli jít raději do staršího motoru -56 kw, nebo modernějšího VVT-69 kw. Osobně bych raději vyšší výkon.

Může někdo poradit který s motorů je obecně spolehlivější- popř. na co si dát při koupi pozor ???

DĚKUJI ZA KAŽDOU RADU .... ( tedy rozumnou )

S.H.

2015-09-17 20:35:43

Já osobně bych šel do silnějšího motoru, za prvé mám Wagona VVT 69 kW - mám na něm 160 t. km bez nejmenšího problému, zpravidla mají tyto auta i klimu a i tak při jejím zapnutí to vypadá, že tě někdo "drží za zadní nárazník" ustálená spotřeba kolem 6 až 6,5 l/100 km, když je potřeba za motor vzít, tak to fakt jede. Škoda, že Wagona R+ již nevyrábí, šel bych do něj znova. Musíš si zvyknout na trochu tvrdší podvozek. Je to auto do města okolo komína jak dělané. Užasně se s ním parkuje i do malých parkovacích míst, prostě nemám k němu nejmenší připomínku. Za celou dobu (r.v. 2004) jsem měnil akorát zadní tlumiče.

2015-09-18 15:19:42

Dík, za rady....

Jen ještě dumám zda zvolit verzi 4x4 s viskozní spojkou- také moc o tom nevím, zda s tím nejsou problémy. Bydlím v kopcovité krajině a občas by se to hodilo. Plnohodnotnou čtyřkolku nechci.

2015-09-18 19:05:51

No Wagon sám o sobě má celkem dobrou světlou výšku a vyjede a přejede celkem dost. No nevím "tahat" sebou zbytečnou masu materiálu, nevím, jak často potřebuješ využít náhon další nápravy. Myslím si, pořádné zimáky a 94 koní vyjede hodně. Když to nejde normálně tak pozpátku. Jinak je to tvoje volba, budeš tam mít o pár kurvítek víc než u předokolky.

2015-09-18 19:13:50

No nechci s tím nikde do terénu- občas nějaká rozblácená polní cesta ( ale do kopce), ale hlavně v zimních měsících cestáři nestíhají ty naše okresky a pak se většina aut těžce hrabe do těch našich kopců. ....Tak hlavně proto. Vím že se viskozní spojka nesmí moc zatěžovat nebo shoří. Ale na občasné vyjetí po zasněžené silnici by mohla stačit.. I proto se dívám spíše po mladších ročnících Vagonu.

2015-09-18 19:46:57

muchio1: No to potom asi jo. No já mám 2004 na léto jsem si nechal schválit jiné disky a pneušky, na zimu Micheliny s Y lamelama, zatím se mi nestalo, že bych někde nevyjel. Je pravda, že tady v našem regionu moc velkých kopců nemáme. V mém případě náhon ještě na zadní nápravu je nesmysl. Jo jen jsem si vzpomněl, měl jsem trochu nebo ještě mám potíž s hlučností převodovky, po 2 výměně oleje začala být slyšet převodovka, přestože dostala to nejlepší, co jsem pro ni mohl udělat. Je otázkou, zda právě vypuštěním originálu oleje a nalitím jiného (BP) jsem právě nepřivodil ono hučení. Když se převodovka zahřeje, 75% zvuku zmizí. Teď jsem tam dal jiný olej a zatím se to alespoň nezhoršuje.

2015-09-20 09:27:01

jazeta: Můžu se zeptat, jaké sis nechal schválit jiné disky a pneu ? Mám také Wagon r. 2004, 69 kW

2015-09-20 10:36:51

petrl: Chceš je vidět nebo rozměr?

Kola jsou vidět v mém profulu a rozměr pneu mám importerem schválen/povolen

175/60 R 14

185/50 R 14

disky z AL 6Jx14

2015-09-28 08:15:33

jazeta: Dík za zprávu, do širších pneu už asi ale u 11-tiletého auta nepůjdu a navíc letos jsem koupil nové, klasické 165/65 myslím,

a ty už asi vydrží do konce života auta, škoda, že jsem o možnosti povolení změny rozměru nevěděl dřív

2015-09-28 11:22:34

petrl: Já jsem dostal disky nové k autu, protože originály bazarník z auta prodal a protože auto inzeroval s hliníkama, požadoval jsem dodání hliníků. No sice je dodal ale ne originály, které tam na autě původně byly, takže jsem to musel řešit. Zavolal jsem na Suzuki (importerovi) a s tím jsme se domluvili na rozměrech pneu a discích, které jsou ochotni na auto schválit. Papír poslali po zaplacení poplatku a pak na úřadě už to byla jen administrativní záležitost zapsání do TP. Rozměr pneu jsem pečlivě vybíral vzhledem k cenám pneumatik, dávali mi na výběr asi 4 nebo 5 variant rozměrů ale všechno nízkoprofilové pneumatiky, které se dělaly jen v rychl koeficientu W což ale nebyla laciná záležitost.

2015-10-03 17:26:47

jazeta: Dík za zprávu, škoda že další možné alternativní rozměry jsou jen na vyžádání a za poplatek, já mám v techničáku

výše uvedené 165 a úzké 155, které jsem koupil již 2x jako zimní s ohledem na podstatně příznivější cenu, také se lépe propracují sněhem na asfalt ,


Odpovědět