Fórum - Téma


spotřeba GVitara


Fórum Grand Vitara III spotřeba GVitara

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III


1  2  3  4  5 ......... 7

Zamčeno: 2014-05-29 22:01:50, Hill
2014-05-19 11:09:18

romis1111: Z praktického pohledu jsou jistě takové úpravy rozumné, otázkou je však dlouhodobá životnost motoru, přestože odstraněním filtru se mu částečně odlehčí a ten rozdíl ve spotřebě je hodně zajímavý.

2014-05-19 12:35:45

Instruktore-horský vůdče, už jsi odzkoušel tu redukci u XV, není to nějaká hrachovina? Docela mně láká to také pořídit.

2014-05-19 12:49:53

romis1111:

Mám takový zvědavý dotaz.

Máš to své auto očipované (jako psa), nebo jsi ho nechal načipovat ? Jsem z toho poněkud zmatený.

2014-05-19 18:52:24

to mě tu ukřižujou , dobře jim tak

ve swiss "je" to dost prodávané, taktéž v rakousích ...

redukce nejenže funguje , ale podobně ,jako u toyoty landcruiser ji lze využít -a to je podstatné i na suché asfaltové silnici i v zatáčkách - např při tažení přívěsu, na rozdíl od suzuki systemu, kde redukce je bohužel pouze se zavřeným mezinápravovým diffem,s čímž na suchu lze jet tak akorát rovně ...

redukce je vyzkoušena ,výkon 84Kw dostatečný 195km/h tacho jsme už jeli ... , stejný čistě mechanický systém pohonu má-měla- subaru impreza od tuším 93 kombi,legacy kombi ještě dříve ,a také to měl leta forester, lze vypnout esp,i protiprokluz, vozy s touto redukcí tu okolo mne mají najeto minimálně 250tis km a to jsou budíky minimálně jednou vynulovány ...

2014-05-19 19:03:17

čerte": ty mi taky

nojo v polabský nížině na okreskách by 9-10l/100km mohlo být, nesmí to být krátké trasy , nesmí mrznout, a nebo

holt dolu do pekla jezdíš s vypnutým motorem a nahoru ti pomáhaj všichni čerti ,

a pozdravuj tomia

2014-05-19 19:18:00

instr:

Přesně to jsem měl na mysli, to využití redukce v souvislosti s tažením těžšího přívěsu a bez obav, že v zatáčkách přetrhnu kardan.

2014-05-19 19:18:45

certik: čerte , tak jestli fakt považuješ tyhle " úpravy" za rozumné " očipovat" motor po najetých 110 000km a vyndání DPF, což na příští STK může skončit špatně

tak potěš koště , za velmi rozumné bych považoval utéct od DDis motoru hodně daleko, je překvapivé, že to vůbec najelo tolik kilometrů , ale aby to tu nebylo OT , tak jaká je spotřeba tohoto vybrakovanýho očipovánka

romis 1111 : takže koupě naftové gv byla kvůli spotřebě, páč ,kdybys potřeboval GV např na tahání přívěsu - koně atd, tak tě to taky nezajímá ....a "očipováním" a vybrakováním dpf mělo dojít ke zvýšení výkonu a snížení spotřeby ,nemýlím li se?

ok , jen aby to bylo dlouhodobě udržitelné...

2014-05-19 19:36:26

plukovník:

ve skutečnosti je právě na suchém asfaltu na redukci tažná síla spolu s manevrovatelností tou obrovskou výhodou.,proč pořídit , ano forester už to bohužel nemá -toď jediný důvod proč ho nemám ,cena stejná...

v segmentu aut ojedinělé/ samo v TP je hmotnost brzděný,nebrzděný , ale odtáhnout na redukci kamarádův zdechlý nissan patrol 5tidveř 7km do servisu fakt není problém spotřebu na trasu 9,7... jsem mu vyúčtoval

2014-05-19 19:51:46

certik:

Když čtu tvé příspěvky, tak nevím co v souvislosti se spotřebou vlastně sleduješ.

V jedné větě sdělíš, že:

" si myslíš, že spotřeba je u GV až "na druhém místě" a učitě si ji většina z nás nepořídila kvůli spotřebě",

no a v dalším příspěvku nadšeně popisuješ jak dosahuješ nižší spotřebu v závislosti

"na kvalitě natankovaného paliva", přestože ve skutečnosti tankuješ pouze benzín.

2014-05-19 19:55:39

instr:

Ještě jedna diskrétní otázka.

O kolik slevili z aktuálního ceníku. To jen abych případně nebyl za vola.

2014-05-19 20:22:10

plukovník: zodpovězeno

2014-05-20 10:09:59

plukovník: Nejsem tak bohatý, abych kupoval laciné věci Je přece nesmysl kupovat často nekvalitní laciný benzín =PALIVO, protože ušetříš třeba korunu na litru, ale spotřeba se ti mnohdy okamžitě zvýší klidně i o 0.5 litru na sto A VO TOM TO JE

2014-05-20 10:33:18

instr: Taková redukce je dobrá na asfalt, možná i na kamenitou horskou cestu, že se netrápí spojka, v náročnějším terénu však moc použitelná není - v bahně nebo v písku se s redukcí bez uzávěrky spíš zahrabeš, než by ses pohnul vpřed - třeba v písečných dunách si asi moc nezajezdíš. Pokud jezdíš častěji do terénu - je lepší mít redukci s uzávěrkou - jako má GV, přestože by určitě nebylo na škodu věci mít možnost i u GV uzávěrku u redukce vypnout. Ale to je asi větší technický problém, který nám plukovník jistě rád vysvětlí...

2014-05-20 12:19:25

Mě teda nutnost mít při redukci uzávěrku štve, právě kvůli tahání přepravníku s koněma. Jsou místa, kde bych redukci využil, protože mnohdy jsou to dost velké stoupáky a vím, že tam nemůžu zastavit, protože už bych se nerozjel. Pak taková místa musím preventivně objíždět, což ale ne vždy jde (např. sice vyasfaltovaná, ale prudká úzká cesta někam k maštalím v kopcích), kde není jiná možnost. Redukce 1:2 bez špéry by mi hodně pomohla, i subarácká 1:1,5 by byla zlatá. V dunách nejezdím a uzavření difu v blátě by snad šlo udělat. I v prospektu píšou, že je ta redukce dobrá na tahání těžkého nákladu - není. Na odtáhnutí něčeho z cesty jo, ale na tahání nákladu ne.

2014-05-20 12:31:20

pivlis:

Na ty písečné duny je nejlepší velbloud 4x4, ale málokdo je v Senegalu jako doma...

2014-05-20 12:35:24

certik: v tom máš fakt hokej : citace:

" protože ušetříš třeba korunu na litru, ale spotřeba se ti mnohdy okamžitě zvýší klidně i o 0.5 litru na sto A VO TOM TO JE "

a přitom kvůli spotřebě sis GV nekupoval ...., a teď si kupuješ kvůli o půl litru "na sto" tedy spotřebě,kterou vlastně neřešíš lepší "palivo" správně=benzin a dražší o korunu a máš spotřebu o půl litru nižší gratuluji

půl litru sem,půl litru tam ,té přec jedno, kvůli tomu jsem si GV přece nekupoval

si aspoň pamatuj co píšeš,

jinak z Otrokovic do Vizovic je to skoro po rovině , ostatní okolí je vrchovina, netuším zda slovácko ?haná,či valašsko to záleží na směru , ale hory a spotřeba v nich s 2,4gv jsou tak směrem na Vsetín....

a na Tvůj flame : typu 100xlež se stává pravdou... a německou válečnou propagandu- Ti víš co ? se re pes

2014-05-20 12:43:29

Hádáte se a možná už ani nevíte kvůli čemu Jmenuje se to Spotřeba GV, někdo ji řeší a někdo ne. Já ji neřeším, ale taky mě zajímá, jestli jezdím za 12 nebo za 10 a raději jsem na té spodní hranici. Taky vím, že jestli přijdu o práci, tak to budu muset řešit. Takže každý to má jinak, což neznamená, že to zítra nemůže být naopak

2014-05-20 12:48:31

pivlis: Podmáčenou louku s bažinou bez uzávěrky taky neprojedeš - auto se ti zastaví v polovině a dál nejedeš... U nové GV k tomu ještě potřebuješ vypnout TCS nebo řetězy do "kříže".

2014-05-20 12:53:23

instr:

2014-05-20 13:12:19

ideal -závěry diffů, by měly být zcela nezávislé na tom, zda je ,nebo není zařazena redukce,jako u MB-Géčka

Landcruiser 90,120 , LR Td5Discovery,LR Defik, Mitsu Pajero SSII. mají právě pro možnost náročnějšího tahání na redukci otevřený mezinápravový diff ,, ono to není od věci ani v těžším terenu typu trial se zatáčením, stačí si zavřít zadní nápravovej dif a záběr je ,mezináprava může zůstat otevřená, čímžto není takové namáhání= pnutí v systemu mezi nápravami, a proto mi tam máme visko spojku ...

........

docela za 4roky jsem se na sněhu něco najezdil... a nezjistil k čemu je ten zavřený mezinápravový diff dobrý /teoreticky to jistě víím *9003, protože ,když už to nejelo, tak to zavření ničemu nepomohlo, když to jelo tak tcs a esp to stejně krotila,a zahrabanejm 1500kg redukce pomohla ,tak akorát ,že se kola na místě protáčela pomalejc



1  2  3  4  5 ......... 7