Fórum - Téma


spotřeba GVitara


Fórum Grand Vitara III spotřeba GVitara

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III


1 ......... 3  4  5  6  7

Zamčeno: 2014-05-29 22:01:50, Hill
2014-05-28 11:57:39

pivlis:

věděl bych i o dalších možnejch kW , což takhle, mimo jistého Tri Chipu 3x větší síla a zaplatíte jen za bichip, a to se vyplatí Tak , ještě přívstřik N2O" rajčáku "do válců, to by jí fakt pomohlo ...

na zklidnění,je rajský plyn vynikající takovej sladší , se používá,tak odhadem od konce 19.stol....

2014-05-28 12:27:16

instr: chip, bi(t)chip a trichip No podle toho, co píše, bych řekl, že rajčák si privstřikuje do větrání kabiny, takže v tomto směru už tuzing asi proběhl

2014-05-28 17:16:05

ano, je přečipováno

2014-05-28 20:34:37

instr: Jak je vidět vaříš z vody.

2014-05-28 21:02:53

jo sekerkovou polívku, voda, sekerka, a ty ostatní ingredience ,máš máš máš něco proti ?

2014-05-28 21:36:22

instr: Nic proti tomu. Jinak spotřeba a to i dojezdem na chatu abych tě popích 8.5 L na 100 Km nafty a to je spíš horní hranice.

2014-05-28 22:01:44

romis1111: s mě dostal , mám spotřebu 7,6 l na 100 s benzinem a trvalou čtyřkolkou s redukcí

8,5l je dost , to jezdí soused s Toyotou Landcruiser s třílitrem a v automatu....jenže to holt nemá "vočipovaný"

2014-05-28 22:27:32

instr: Tak...................................a co všechny příspěvky...........................tvoje je vylhaná.

2014-05-28 22:38:15

která? je vylhaná

2014-05-28 23:10:07

instr: Ty jezdíš 100km s redukcí

Ty si opravdu chudák a autům moc nerozumíš

2014-05-28 23:55:25

chudák jsem určitě ,nápodobně , a autům vůbec nerozumím ,to na rozdíl od Vás madam uznávám ,proto opravuji ,co jsem napsal výše...

ano to auto má také redukci , což jsem chtěl zdůraznit a špatně jsem to napsal , skutečně jezdím převážně bez redukce, nicméně možnost jet na redukci třeba 100km a 100km/h tu mám , neb není na redukci uzavřený mezinápravový diferencial , a i příručka to umožňuje do 120km /h , což u suzuki nelze

omlouvám se spotřeba uvedená je skutečně bez redukce, na redukci je to trochu víc do 9,-l/100km zatím ,netáhl jsem ještě bydlik.....

2014-05-29 06:03:55

instr:

Budeme jezdit na tu redukci stokilometrovou rychlostí a s přívěsem dva. Ať madam obchodní zástupkyně Nokianu (dříve Nokie), co autům tak rozumí, ale většinou neví o čem je řeč, pukne závistí.

2014-05-29 13:17:39

Vy dva tady mícháte hrušky s jablky - asi jste jaksi moc nepochopili, že taková redukce u Subaru slouží hlavně na odlehčení spojky u slabých motorizací - aby se zatížené auto se slabým motorem vůbec rozjelo a s terénem taková redukce nemá až tak moc společného - má ho přece i čistě silniční Impreza u nižších motorizací. A jezdit stovkou na redukci nevidím vůbec jako nějakou výhodu- spíš to vidím jako frajeřinu - stejně jako jízda dvoustovkou "bez redukce" po našich dálnicích.

2014-05-29 14:52:00

certik:

Redukci se vždycky říkalo (alespoň u terénních náklaďáků) půlka, u Subaru XV je tento poměr 1:1,5 a nemá to nic společného s motorizací ani výkonem, ale s otáčkami. Když budu zajíždět někam, kde potřebuji zajet pomalu a s velkou tažnou silou, nebo když nebudu s tím přívěsem chtít mydlit zrovna 210 jako madam-"zelená vdova", ale třeba jen 80 v horských serpentinách Alp v jižní Francii. V tomto případě to nemá nic společného s terénem, na to je ta redukce podmíněná uzávěrkou u té "salónní" Vitary GR 2,4. Ty jako specialista na šetření paliva a jeho "údajnou" kvalitu, vůbec nemůžeš vědět, která bije.

2014-05-29 14:58:33

plukovník: A proč je ta redukce u Subaru jen u slabších motorizací a u silnějších chybí - jsou snad jejich prodejci tak hloupí, když to sami říkají

2014-05-29 15:11:58

certik:

Redukce je zkušebně pouze u motorizace 1,6 proto, že průměrný motorista-nýmand nemá ani ponětí, co to redukce je. Vybavení běžného silničního vozidla redukcí samozřejmě zvyšuje cenu a ta je pro průměrného "obyvatele" v tomto případě (700 000,- "po intervenci ČNB") i tak dost vysoká a málokdo je schopen to ocenit (pouze horský vůdce instr a plukovník).

Nevím, jak jsi starý, určitě máš "mnoho" různých zkušeností, ale za rajčáky transportéru jsi asi nikdy neseděl, tak zase tak úplně všechno nevíš.

2014-05-29 15:19:01

plukovník: A proč byla u Foresteru 2.0 a u Foresteru 2.5 ne? Na vojně před lety jako "č.a."jsem měl řidiče a žádnou techniku neřídil a ani se nezajímal o Subaru a ani o Suzuki.

2014-05-29 15:32:12

certik:

A myslíš, že mezi 2.0 a 2.5 byl tak podstatný rozdíl ve výkonu? Vlastně jsou oba tyto motory svým způsobem výkonově srovnatelné, ten 2,5 má kultivovanější chod. Kdo chtěl redukci, tak si koupil motorizaci s redukcí a měl k tomu určitě důvod. Rozdíl ve výkonu, který stojí za řeč, je tak o 100 cv . Alespoň pro mně.

2014-05-29 17:23:14

plukovník: U GV je to podstatný rozdíl - mám to vyzkoušené - u staré =2.5 i u novější =2.4.

2014-05-29 18:03:17

plukovník: přišla mi výhrůžka : v sz jse měl zprávu , že asi dostanu dnes na držku .... copy : Jdu spát, zítra se poperem.,Romis 1111



1 ......... 3  4  5  6  7