Fórum - Téma


Spotřeba - teorie


Fórum Swift III Spotřeba - teorie

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1 ......... 4  5  6  7  8

2015-04-15 19:55:36

říkejte si co chcete, trpělivost je, jen čas chybí, jop, vyhrát si, o to strach nemám, doladím ho k dokonalosti

btw nevíte jestli dělaly víc jak 3kvaltový automaty? někde jsem četl že snad samuraj má 5 rychlostní ( možná to nebyl samuraj motor 1,6 )

2015-04-16 07:14:39

deedee:

Pokial viem tak do 1,0 samuraiov išli 4kvlaty a do 1,3 išli 5 kvalty vždy manuál.

Do samuraia sa sériovo nič okrem 1,0, 1,3 benzín a 1,9 nafty asi nemontovalo. Mám dojem že ešte pre zahraničný trh bol samík aj z nejakým extranízkoobjemovým motorom z turbom, ale za to ruku do ohna nedám.

Do samuraia sa dá "relatívne" lahko narvat motor 1,6 8V z vitary a tá už má automatickú prevodovku. Do vitar išli 5kvalt manuál a 3 a 4 kvalt automat...

2015-04-16 10:32:23

lunek: no to právě nevím, někde jsem na 100% četl že to má 5q automat

2015-04-16 11:54:31

deedee:

no ked zoženieš samuraia z automatickou prevodovkou tak si tažký frajer. Čo majú automaty sú podla mna indivindy poprerábané...

a vlastne by ma zaujmal súvis medzi spotrebou litra a tým či má vitara alebo samurai automatickú prevodovku.

2015-04-16 12:35:29

lunek: no celkem nic, jen mě zajmá jestli dělaly i vícerychlostní automaty

ten 3q má při 3 stupni převod 1:1 na stálej převod ( 1 otáčka motora = 1 otáčka pastorku SP )

2015-04-16 13:06:09

deedee:

no 20 ročný automat neni zhovna to o čo by som sa nejak extra zaujímal. Za jedno problém opravit ked sa to vyserye, za druhé vyššia spotreba, za tretie je ich málo a ked aj sú, tak vek neutajíš.

Moc mínusov na to že máš o pedál menej a jednu volnú ruku.

aj ked pri off jazdení má automat svoje výhody....

2015-04-16 13:46:59

lunek:

...jó, a jaké?

2015-04-17 08:21:57

plukovník:

tak napr prudký výjazd do kopca. 1. redukovaná moc 2. redukovaná málo. V polke kopca ti motor stratí dych a v stúpaní kde to človek ledva peši vyšlape neni moc času na podradovanie....

Ja osobne by som automat moc nechcel, aj ked proti nemum v zásade nič nemám. Mám odjazdené aj na jednom aj na druhom. Nenajazdím tolko km aby mi to preradovanie vadilo. A v teréne si tiež poradím z manuálom v pohode. Ale beriem to tak že je to vec osobného názoru, tak ako si niekto vybere diesel a niekto benzín.

viem o pár offroadoch čo v automate vyhrávajú súťaže, tak ono to také stratené nebude.

2015-04-17 10:12:59

lunek:

...to bude tím, že vozidel Hummer v manuálu zas tolik není.

2015-04-17 10:39:04

plukovník:

hummer je už tažká klasika. Hlavne H1 tie dalšie civilnejšie verzie sú už neni také. Asi neni nikto komu by sa to auto nelúbilo, snád len ekofanatici majú pindy...

Aj ked teda hummer je terenne auto kategoria sama pre seba.

Aj dost jeepov sa robí v automate a nemám ten dojem že by sa báli terénu.

2015-04-17 12:32:17

Jen asi jednu nevýhodu má a to tu že při jízdě do kopce kdy sundám nohu z plynu přeřadí jinak super věc, jelikož jezdím s přítelkyní mám obrovskou výhodu že nemusím řadit, je to ale věc názoru, nevadí mi jízda s manuálem, dokážu řídit cokoliv avšak nemůžu si ve městě stěžovat na činnost AT, motor má pořád tah bez ohledu na stupeň,

jen mi nedrží volnoběh, občas to chcípá a při nízkých otáčkách neudrží konstantní otáčky, problém nastal z ničeho nic, večer jsem přijel úplně v pohodě a ráno už to nejelo jak má, dělá mi to ale jen občas, někdy jede někdy jakoby vynechával, když vynechává tak při jízdě neudrží stabilně otáčky, avšak bez ohledu na otáčky a stupeň při sešlápnutí plynu cca 1/4 to má okamžitej tah necuká neškube jen táhne... mám za to že mi odešel solenoid :/

2015-04-17 12:44:43

deedee:

Jenomže ty toho s tím svým automatem v terénu zřejmě moc nenajezdíš, tak je jasné že máš velkou výhodu, když tou volnou pravou rukou můžeš za jízdy šátrat přítelkyni pod sukní.

2015-04-17 19:21:12

plukovník: proto s ní rád jezdím


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8