Fórum - Téma


stálý převod


Fórum O vozech našich členů stálý převod


Diskuze o vozidlu

1994 Swift III GTi 1.3

23 fotek  |  19 diskuzí

Výkon motoru 74 kW (101 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 298 ccm (79 cui), Řadový, G13B.



2009-07-20 17:49:02

zaujaly me fotky cos sem tet daval toho jak ti dopadla prevodovka. jakej olej si pouzil? jak se to stalo? pri "normalni" jizde, nebo pri nejakej kudle? montaz sis asi zajistoval sam, co?

a taky by me zajimalo vyjadreni p. Steinera, prepac sem si taky tenhle stalej prevod u nej obednal a ve ctvrtek si ho mam vyzvednout.....

2009-07-20 21:58:04

Zdar, posla jsme ti email i s vyjádřením. Jinak skříň je seriová bez samosvoru jak se někdo domníval jel jsem na nerovné silnici kdy jsem jel do prutkého kopce v levé kose tudíž se mi nadlehčilo kolo, které podklouzlo a jak dopadlo tak "rup" a už jsem stál. Rychlost asi 40 km v hodině na dvojku otáčky motoru asi 4500 tisíce běžná jizda jak se ze swiftem jezdí. Kudlu jsem měl jet druhý den na letišti, což se samozřejmě už nekonalo ...

2009-07-20 22:21:32

a co ten materiál, ten byl o.k.? My sme dělali tyhle kola taky pro jednoho člověka co dělá převodovky do lancerů a to byl matroš dost tuhej. Tohle vypadá na pěkný bahno podle počtu zubů v hajzlu. Ještě sme mu dělali i vidličky a to je taky pěknej kamen.

2009-07-20 22:26:02

Materiál samozřejmě nic moc klasika je n 14 ocel, která byla moc překalená což přispělo k zhrnutí ozubení. To bylo první polínko do ohně ke zkáze pak to pokračovalo dalšími chybkami jak jsem psal u fotek . Kola se normálně vyrábějí ze 14 oceli ta by to normálně vyržela, ael bohužel se na tom podepsalo víc faktorů které skázu dokonaly.

2009-07-20 22:32:49

hm, sem si říkal, tolik zubů není možný. Kolik si v tom u utopil?

2009-07-20 22:42:16

No Steiner za to chtěl 8 500 tisíce. Bohužel blbá a drahá zkušenost. Nejvíc mne mrzí postoj toho co to prodával jak se zachoval nehledě k tomu, že mám uděláno kompletní měření ozubení, hřídele na papíře a opichnutí s kalírny na materiál. Ale to jej taky ani nezajímá .

Teď to řeším přes VDK motorsport Jardu Vančíka, což by mohla být dobrá volba

2009-07-20 22:42:36

on nám právě i dovezl kola co vyndal z převodovky a byly ty zoubky lehce leštěn, ale nebyly ulámaný. Spíš takový zežvejkaný/vymletý. Ale ty zase měly na tom autě najeto ranec (na závoďák).

2009-07-20 22:57:14

ale to bylo jak píšeš z micáka nehledě tomu že to odjelo nějaký ten závod .... což je jasné.

2009-07-21 12:21:37

Zdravim,to jsem já Pavel Steiner.Když jsem prodával převod p.Jančíkovi,tak jsem zároven prodával druhý do polska.Oběma lidem bylo po telefonu řečeno,že to neni odskoušené a že za to neručíme.S tim do toho p.Vančík a p.Michalski šli.Já jsem si ho nechal dělat taky a mám na tom odjeto 2 závody.Rally Kralovice a Erzetku.Dnes jsem volal tam kde to vyráběli a řekli mi že je to cementační ocel 14 220.Já jsem do toho šel s tim,že jsem taky nevěděl jestli to bude fungovat.Ted pojedu další závody o tomto víkendu.Skládali jsem si to sami.Typ oleje je od Starline 75W90 GEAR SYNTO.

2009-07-21 12:24:12

tady jsou nějaké fotky,mám i video jak hýbu tim velkym kolem aby byla vidět jaká je vule mezi tou hřídelí a tim kolem

2009-07-21 13:04:38

ještě dodám,že ten stálý převod jsem nechával dělat přesně podle vzorku,který jezdil 4 roky v autě

2009-07-30 10:47:06

Zdravím pane Štainer. Škoda, že ta část věty co píšete " prodej bez záruky a odskoušení" mi v paměti nějak nezůstala nebo spíše ani nebyla. Každopádně to co ukazujete na fotce nemůžou být stejná kola vyrobená z jednoho výkresu jako jste prodával mě, jelikož mi tam ty kola zapadala úplně jinak vzhledem k tomu jak byla vyrobena (navazuju na údaje změřené vzhledem k osové zdálenosti hřídele vůči diferenciálu), takže buď se hošina co to dělal na mašině "sekl" a nepřiznal barvu nebo si to jinak nedokážu vysvětlit !!

2009-07-30 17:40:45

Včera jsem se konecně dovolal tomu polákovi Michaskimu ,když dáte na youtube.com michalski tak ho tam najdete se swiftem.Ptal jsem se ho jak vypadá jeho převod,byl vyráběn ve stejně době jako p.Jančíka.Řekl mi,že má na něm odjeto 800km a s toho 200km ostrých a pořád bez probému.

2009-07-30 17:44:54

ještě by mě zajímalo jestli se na tý vaší převodovce vymazila vůle na hřídeli.Mohl si někdo myslet,že když je to rovný zub tak se vymezovat nemusí.

2009-07-30 22:25:46

Asi nemá smysl se tu dohadovat o něčem kdo skříně do swifta a mnoho dalších závodních skládá dobrých 15 let Neskládal jsem ji sám, ale kamarád se Suzuki servisu. Ale to jsem řešily po telefonu pokud si nevzpomínáte ... . Jinak nevím proč jste se mi neozval jak jste slíbil jak zjistíte něco víc a až tady se dozvídám co to bylu vůbec za materiál a ostatní. No zajímavé !! Takže jak jsem psal, skříň jsem mohl vymezovat jak chtěl ale pokud jsou špatně nabroušeny kola není co vymezovat víc. Dala se tam nejširší podložka co dodává suzuki vzhledem k tomu aby to šlo ještě volně a stejně tpo bylo málo. Nevím na co se pořád vymlouváte, já to mám odměřeno a vytištěto řerné na bílem s podpisem a razítkem, že to někdo zvrtal při výrobě. Ale to vás asi stejně zajímá jako nějaké jiné vyjádření.

2009-07-31 09:56:06

a proč to teda p.Michalski nemá taky tak,vyrábělo se to nastejno...

2009-07-31 09:59:37

ve fabrice to nejde udělat špatně,to si tam nemůžou dovolit.A je divný že jeden by byl špatně druhý dobře

2009-07-31 12:00:34

Vymlouvat se umí každý, ale postavit se k tomu málo kdo. Kdyby jste se aspoň zachoval jinak.Něchal jsem si to na vlastní náklady změřit a v kalírně opichnout co je to za materiál, kdybych neměl podeření, že je něco špatně proč bych to taky dělal a vyhazoval zbytečně peníze ... . Pane Štajner, takové to kdyby kdyby znám. Chyba se může stát vždycky a každému, nikdo není neomylný, ale je pak otázkou kdo chybu dokáže přiznat vzhledem k okolnostem které nastaly a vznikly. Že nemáte zájem ten převod ani vidět a už vůbec ty papíry z měření ozubení kola a hřídele pod kterýma je vždy podepsaná firma co to měřila je velmi podivuhodné, neboli hold s tím prostě nechcete nic mít a to bude asi ono.

2009-07-31 12:32:25

Od posledního telefonátu,co jste semnou mluvil,jsem zjištoval co to bylo za material a kolik mají ty ostatní převody co se vyrobili najeto.Než jsem to stačil zjistit,tak mezi tím jste to rozmáznul na internetu tady v diskusi.My jsme do toho šli ze stejnym rizikem jak vy a to,že si nepamatujete,že jsem vám řikal,že je to bez záruky je váš problem.Já si to moc dobře pamatuju.Ostatní převody,které jsou do ted vyrobený,bez problému jezdí.Jsou vyráběny uplně stejně jako ten váš.Rozměry jsou daný,moduly zubů taky.


Odpovědět