Fórum - Téma


Start Stop


Fórum SX4 II Start Stop

Informace o modelu: Suzuki SX4 II


1  2

MilanT  
Milan
2015-11-30 14:23:26

petrat: Nevěřil bych těm různým konfigurátorům. Nestačil jsem se divit, co mi to za hrůzný rozměry pneumatik třeba nabízejí.

No a k tomu Elitu - dozvěděl jsem se, že moje SX4 se vstřikováním a 16 ventily má.....podle Elitu karburátor a 4 ventily (1 ventil na válec) - http://eshop.elit.cz/SUZU...UzNSZWZWhpY2xlVHlwZUlEPTE=

2015-11-30 14:38:21

přidal jsem do výběru S-crosse

ale trošku mi to přijde, že to auto je výstřel do tmy , slepá cesta

tak je otázka jestli nad ním ještě přemýšlet

2015-11-30 14:40:29

petrat:

A ty bys chtěl na S-Cross něco kupovat.

To bys toho chtěl moc. Je ještě příliš brzy.

To na takovou SX4 se nedalo nic koupit ještě v roce 2008, tedy čtyři roky od zahájení výroby.

Ono se to tedy objednat dá, přímo v Suzuki, ale raději nic neobjednávej... abys nelitoval, že jsi kupoval tak luxusní auto.

2015-11-30 14:56:09

plukovník: hledal jsem ty běžné "spotřební věci" tj. blatník, sklo , světlomet ....

Je mi jasné že v suzuki ty věci budou k dostání, ale je otázka jak to mají s cenou

2015-11-30 15:16:05

petrat:

Vžyť to říkám, cena je luxusní...

Kdysi jsem omylem, a vlastně zbytečně koupil těsnění horního víka rozvodů (v ceně odhadem tak 50 Kč) a v Suzuki za to chtěli osm stovek. Vedle toho se cena dvou stovek za jednu vymezovací ventilovou podložku už jeví jako prkotina.

Proto mně přijde poněkud optimistické prohlášení (myslím, že to byl Jandaxx), že "každá koruna" vydaná na tato skvělá vozidla je investovaná smysluplně.

Ano, skvělá auta to jsou a za velmi slušnou cenu.

Ale je to takový "úvěr", který zaplatí někdo, kdo má později smůlu...

2015-11-30 19:47:45

plukovník:

když jsem potřeboval podložky (na motorku) , tak jsem je měnil kus za kus přímo v suzuce

případně pokud byly větší, tak jsem nechal brousit na magnetce

doufám, že suzuki svým klientům podložky při seřizování neúčtuje a jen je mění (jestliže mají)

jinak souhlas, díly třeba na motorky jsou za naprosto zoufalé ceny (obecně u všech japonců)

kdo by třeba řekl, že nádrž může stát 30.000,- , sedadlo 14.000,- , kousek plastu na kapotáž 5.000,- atd .....

mimochodem podložky na mašinu dříve stály 400,-/ks

2015-11-30 20:16:51

petrat:

Jestli myslíš ty podložky pro vymezování ventilových vůlí, tak nejenom že je účtují, ale vůbec je nemají.

Musí ty staré nejdříve vymontovat s použitím speciálních montážních přípravků, spočítat potřebnou novou tloušťku a příslušnou podložku objednat z centrálního skladu v Německu. Cena i s prací, pokud se jedná pouze o 2-4 podložky je cca 2-3 tisíce.

Ale pokud nejsou k dispozici ty přípravky tak to nikdo neudělá.

Staré podložky se znovu použít nedají.

Nejlepší je ventilové vůle raději vůbec nekontrolovat.

2015-11-30 21:16:56

plukovník: si děláš kozyyyyy

ty podložky jsou přece běžný díl

předpokládám, že pokud se to do těch motorů dává, tak je mají na dílně

přece tam nedám auto "na ventily" a auto tam bude stát 3 dny ??

jinak ano, je potřeba přípravek a nebo sundat vačku . Aspoň tak to je u motoru na mašině

2015-11-30 22:46:36

petrat:

No bez prdele...

Sada podložek na motor M16A čítá 22 kusů s tloušťkou odstupňovanou od 2,325 mm do 3 mm po 0,025 mm.

Jsou s přesností na tisícinu mm s tvrzeným povrchem a nelze je přebrušovat.

Servis nikdy nemůže vědět, jakou zrovna bude potřebovat, takže by mu také třeba většina čísel podložek zůstala nevyužita.

Na skladě je nemá žádný značkový servis Suzuki a neznačkový servis nemá ani ty přípravky protože ty jsou součástí montážní soupravy nářadí Suzuki. Takže mají smůlu.

Jak říkám, raději ventilové vůle nechat svému osudu.

2015-11-30 22:54:31

plukovník: to mi chceš tvrdit, že lidi jezdí s SX4-kama do servisu a tam jim jen vymění olej a ventily jim v životě na tom autě nikdo nekontroloval ?

2015-11-30 23:04:08

petrat:

Možná, že kontroloval, ale žádný mechanik se do toho moc nehrne, aby náhodou nedošlo na seřizování.

Dokonce je podezírám, že často tato práce je jenom vykázána, ale neprovedena.

Osobně znám dva lidi, kterým podložky měnili a v obou případech se musely objednat a oprava trvala cca dva dny.

Kontrola ventilových vůlí se možná někde dělá , ale někde jsou takoví "kouzelníci" že šrouby toho horního víka zůstanou záhadně netknuté a to těsnění, které je předepsáno vyněnit při každé demontáži, z "neznámých" důvodů chybí na faktuře.

Osobně si myslím, že seřizováním to víc rozeserou než napraví a že to má smysl jenom v případech, kdy se sundavá hlava.


Odpovědět

1  2