Fórum - Téma


Start stop


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Start stop

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 30

2016-05-08 20:25:17

milant:

v podstatě jsem chtěl říci, že ty způsoby spouštění vypadají, jako bůhvíjaká novinka, ale princip je známý už bez mála 100 let.

A co se týče S-S systému a jeho vyřazení, potřebuji inspiraci, kudy protáhnout jeden drátek z kabiny do motorového prostoru. Pokud možno někde na straně řidiče.

2016-05-08 20:30:06

mirekdoda: ti pujčím vrtačku

2016-05-08 20:31:34

jurashek:

já myslel neinvazivně.

2016-05-08 20:32:58

mirekdoda: viděl bych to na sebeobranu před S+S

ale nějaké průchodky tam budou, třeba to někde vleze....jen to nerozeber celé :-D

2016-05-08 20:41:02

jurashek:

jsou tam průchodky velké, skoro jako dlaň, ale pro velké kabelové svazky.

2016-05-08 20:43:01

milant:

Musel bych si tvoji myšlenku týkající se startu pomocí alternátoru promyslet,

ale vzhledem k tomu, že klasický alternátor je střídavý třífázový stroj s šestipulzním usměrněním, opačně by to asi nefungovalo bez použití výkonného střídače při opačném provozu.

2016-05-08 20:53:14

plukovník:

ten altík bude kombinace startéru a alternátoru na jedné hřídeli. Takže bude o něco delší. Tak to vidím já. Takže placebo pro nespokojené řidiče, jako jsem já.

MilanT  
Milan
2016-05-08 21:04:25

plukovník: Jarda to má určitě promyšlený - http://www.ebastlirna.cz/...ms&file=viewtopic&t=53122

2016-05-08 21:15:08

milant:

Třeba se dočkáme ještě návratu dynama a vzniku jednoho dynamostartéru a nebo naopak změny stejnosměrné palubní sítě12 V na střídavou, třeba 115 V/ 400 Hz.

Návrat ke startovací klice se asi konat vzhledem k současnému příčnému uložení motoru nebude.

2016-05-08 21:19:05

plukovník:

jejda, jako v letadlech. Ale ta frekvence je daná konstantními otáčkami měniče, ne spalovacího motoru.

MilanT  
Milan
2016-05-08 21:26:09

plukovník: Proč by se návrat startovací kliky u příčně uloženého motoru nekonal, když už to tady taky bylo?

2016-05-08 22:01:05

mirekdoda:

Ten měnič by nebyl rotační, ale elektronický a ze střídavé sítě by se nádherně napájelo to velké množství různých střídavých servomotorků, které by díky té vysoké frekvenci mohly být velmi malé a přitom výkonné

Milan:

Přál bych si návrat těch nádherných podélně uložených řadových šestiválců (s klikou vpředu)

Mirekdoda, 2016-05-08 16:01:26 napsal:

tady je opravené schéma s novým barevným označením vodičů:

MilanT:

myslím, že startérem. Ani alternátor ani výbuch pyropatrony (neboli benzínu, jestli jsem tě správně pochopil). Dynamostartér montovali Rusové do svých stíhaček s proudovými motory, aby ušetřili na hmotnosti. Japonci se v případě Vitary drží klasiky.

2016-05-11 07:41:59

mirekdoda: ahoj.

Napadla ma este jedna vec. Nedaju sa pozhanat rovnake konektory ako je ten ZZ spoj. Aby si nemusel strihat original droty tak vlozis na to miesto iba svoj medzikus, ktory mozes kedykolvek odstranit a nic sa nedeje.

2016-05-11 09:53:08

Tak si tak jedu, zastavím na semaforu a najednou to chcíplo a už mě to sere

2016-05-11 11:08:12

lubos: a kdo že to tu chtěl nějaký důkaz???

Ale...upřímnou soustrast :-D Za nedlouho budu taky nadávat

2016-05-11 16:34:15

durislav:

dobrý nápad..., nehledal jsem, tak nevím. Ale od někoho to fabrika musí nakupovat, aby dali dohromady celou autoelektriku. Vzniknuly by tak dva Z-Z spoje a mezi nimi můžu stříhat, jak je libo.

2016-05-21 15:00:44

1. otázka: je tu ještě někdo komu SS nefunguje?

2. otázka: jak to vypnout

2016-05-22 18:35:07

Dnes ráno,vyjedu z garáže po 100m zastavím u trafiky a už to chcíplo čert aby to vzal SS

2016-05-22 21:40:36

zéda: jojo, ručička teploty motoru se ještě ani nehne, a už to chcípne

A hrál jsem si ještě s nastavením menu s SS a nemá to žádný vliv

2016-05-23 07:25:12

loui24: Mě to sice vůbec nechybělo, ale hlásím, že to začalo taky poslušně zdechat

. A víte, při jakém nájezdu? 3760 km


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 30