Fórum - Téma


Start stop


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Start stop

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 30

MilanT  
Milan
2016-07-07 19:56:06

mirekdoda:

A tak díky lenosti ovládáme dálkově televize, klimatizace, lustr v obýváku, žaluzie na okně, vrata od garáže, dálkově měříme tlak v pneu...a přírodu šetříme tak, že musíme vyrobit baterie a pak je ekologicky zlikvidovat.

V tomhle bych viděl řešení příčin a ne až důsledků. Bohužel není cesty zpět a za pár letbudeme dálkově jíst i vyměšovat.

Dyť už i ty hajzly máme na dálkový ovládání - http://www.tzb-info.cz/45...aleta-na-dalkove-ovladani

2016-07-07 19:57:35

Ted mě napada ma vube Sko bezklíč??Spínačka tam není ale ted si uvědomuju že jak sem to byl zkoušet tak sem to otvíral dalkáčem A musel jsem stisknou 2x abych otevřel i u spolujezdce.

2016-07-07 20:01:16

plukovník:

tak takhle to je. "Probudí se", to znamená, že je trvale v režimu standby? Jak jinak by mohl reagovat na dotazovací impulz. Nebo je to jako bezkontaktní karta, ale funguje na větší vzdálenost v oněch vymezených zónách kolem dveří?

robert1969:

ano, má. Je ve výbavě Elegance a tam je vždy.

2016-07-07 20:14:32

mirekdoda:

Ano, je trvale v režimu standby se zanedbatelným odběrem v řádu jednotek mikroampérů.

Nefunguje jako bezkontaktní karta. To by neměl potřebný dosah.

Jeho vazební antény jsou v obou předních klikách dveří a v zámku pátých dveří. Další dvě jsou uvnitř vozidla.

Signál přijímaný jednotlivými anténami je vyhodnocován logikou řj DO, aby kupříkladu nemohlo omylem dojít k zamčení zapomenutého ovladače ve vozidle, nebo aby mohl být vyhodnocen signál z více ovladačů (jestli se nemýlím až ze třech), aniž by nastal zmatek v povelování.

2016-07-07 20:39:01

plukovník:

aha, tak teď už chápu i to, že umí rozpoznat zapomenutý ovladač v autě a nejde zamknout dveře.

2016-07-07 20:46:04

milant:

ano kvůli lenosti a pohodlí už jsem na tom tak, že se mi ani nechce naklonit z křesla ke stolku pro DO na televizi.

MilanT  
Milan
2016-07-07 22:18:15

mirekdoda:

Kdo se šetří, vydrží za tři.

2016-07-21 00:53:44

Konečně jsem se dočkal auta , na tachoši 3km... 5min. vrnělo ja si ladil sedačku, zrcátka a takové první solo okukování, rozjedu se z parkoviště salonu ujedu 100m a na stopce mě SS vypnul motor ....podle reakcí lidí tady a jak dlouho na to čekali jsem teda nečekal že začne hned otravovat

 lubos
Luboš
2016-07-21 00:55:21

pe.ka: Vítej v klubu šťastných uživatelů SS

2016-07-21 07:32:01

Aspon víš že to to funguje!!

2016-07-29 07:08:03

No a je to tu. Dostal som pekny darcek k narodeninam. Na aute najazdenych 8300km a S/S zacal fungovat.

Dakujem

MilanT: ako si hovoril dockal som sa

2016-07-29 08:14:38

No jo kdo si počká ten se dočká

2016-08-07 19:56:56

Nový poznatek ke schéma pro vypnutí S-S systému.

Na základě příspěvku od alarm na sousedním fóru jsem si ověřil, že napájení přední autozásuvky se před spuštěním motoru zapne, pak při samotném spouštění se vypne a po spuštění motoru opět zapne. Podle slov od alarm to znamená, že si přepínací relé cvakne častěji, než by muselo, zapojení je funkční, ale existuje teoretická možnost, že se sníží životnost toho relé (alarm, snad jsem tě reprodukoval správně).

2016-08-13 15:49:49

nedávno tu proběhla diskuse o trvalém vypnutí S-S pomocí signálu vyšlápnuté spojky. Já tehdy odpověděl, že nevím, jak spolupracuje tempomat a RBS se spojkou u manuální převodovky.

Mám čerstvou zkušenost z jízdy na tempomat s manuální převodovkou a už vím, jak tempomat se spojkou spolupracuje.

Pokud je potřeba při jízdě na tempomat přeřadit rychlostní stupeň nahoru, nebo dolů, při sešlápnutí spojky tempomat ubere plyn (stáhne plyn stejně, jako když se z plynového pedálu sundá noha, aby nezatížený motor nevylétl do otáček). Po přeřazení a uvolnění spojky tempomat zase plyn přidá.

Z toho vyplývá, že při signálu vyšlápnuté spojky tempomat nepojede, protože nepřidá plyn.

Spolupráce tempomatu a manuální převodovky nějak funguje, ale mám připomínku. Plyn se ubere správně, ale přidání je mírně, ale opravdu jen mírně opožděné a je doprovázeno nejprve přibržděním o motor při sepnutí spojky a následně citelným přidáním plynu, takže si myslím, že cestující mají pocit cuknutí. Vyježděný řidič má v nohách lepší koordinaci a jízda je komfortnější. S automatickou převodovkou to asi bude lepší. Na druhou stranu moje povinnost řadit mě udržovala pozornost při jízdě. Jízda s automatem musí být, z mého pohledu, velice fajn, ale už bych si připadal velmi pasivní, skoro na nic nemuset myslet a krásně za volantem usnout.

Náš adaptivní tempomat mě dnes pěkně vypekl. V manuálu se o tom také zmiňují. Jel přede mnou motocykl, nastavil jsem tu největší vzdálenost, tempomat se přizpůsoboval každé změně tychlosti motorky. Pak přišla zatáčka. Motocykl před zatáčkou zpomalil, moje auto s ním. V zatáčce se motorka dostala mimo paprsek radaru. Tempomat náhle přidal plyn, aby dohonil přednastavenou rychlost a já před vjezdem do zatáčky honem, honem tempomat přerušil, abych to té zatáčky nevlít s moc velkou rychlostí. Ale to už je povídání do téma o adaptivním tempomatu.

2016-08-13 17:06:30

Takový obsáhlý příspěvek a já nějak nevím ( po 15 tis.km) k čemu je a jestli ho vůbec máme...adaptivní tempomat .

2016-08-13 17:26:17

lenka:

Adaptivní tempomat, na rozdíl od "obyčejného", který řidiči způsobuje mikrospánek, by měl snížit riziko, že se řidič, který se pouze veze, zabije.

Ve všech nových autech už je nainstalován pouze tento "adaptivní", to jest napojený na další asistenční funkce.

Řidič automobilu se tak postupně stává pouze cvičenou opicí...

2016-08-19 07:31:40

mirekdoda:

Životnosť rele je milion cyklov, prežite to...

Rano som si uvedomil jednu vec, a neviem odpoveď:

Vypnutie S-S sa robi gombikom. Ten gombik sa zatlači a pustí. Ostane zatlačene pri deaktivacii, respektive sprava sa ako vypinač svetla takže ma dve polohy, alebo je to riadene len implulzne?

Ide mi o časovač, čo má po štarte urobiť. Alebo po štarte počkať dve- tri sekundy a potom dať sekundovy impulz, alebo dve- tri sekundy po štarte sa má zopnuť a byť trvalo zopnuté. Z tvojho prispevku dedukujem, že " zopnute" , a potom ho pridavnym gombikom odpojiš od napätia.

 lubos
Luboš
2016-08-19 08:12:47

Já abych řekl pravdu, tak jsem si už zvyknul na start-stop, buď to vypnu nebo díky ofuku předního skla se nezapne...

2016-08-19 09:25:42

@alarm:

Gombik na vypnutie Start-Stop je len tlacitko, nie vypinac. Takze potrebujes poslat kratky impulz chvilu po nastartovani.

Ja som si uz tiez zvykol na "automaticke" vypnutie S-S. Podobne ako na predchadzajucom aute som po nastartovani automaticky zapinal svetla, tak na Vitare automaticky stlacam S-S

 lubos
Luboš
2016-08-19 09:37:37

sanchez: přesně, a když náhodou zapomenu tak to chcípne No.


Odpovědět

1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 30