Fórum - Téma


Start stop


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Start stop

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 30

2016-08-19 12:20:51

Mne to vcera skapalo ked som stal na semafore. Ked naskocila zelena, stlacil som spojku a nic.. nenastartovalo. Musel som standardne nastartovat zapalovanim. Auto ma mesiac.

Stalo/stava sa to niekomu?

2016-08-19 12:26:55

Bol som si vypýtať manual a študujem tento ježišmariakatalog. Našiel som, kedy je S-S neaktívne, a tuším tam bolo niečo o ventilátore,ale nie je mi to jasné. Vždy mám v aute zapnutý ventilátor na ofuk okna, nikdy ho nevypínam. Takže bude neaktívny hneď po štarte?

Každý výrobca má svoje poňatie o aktivacii a deaktivacii niečoho. Napr, Accent po zapnutí ofukovania okien spúšťal klimatizáciu. Zrušil som to odpojením vodičov. I 30-ka ma napr. tiež AUTO na svetlá, ale po vypnutí klučika skapali. Vitara má AUTO, ale je tam výstraha, lebo má svetelný senzor. Presadnúť po 9-tich rokoch a znovu si zvykať je pre mňa dosť náročné lebo na tejto značke som jazdil 19 rokov a vymenil tri modely...to čo fungovalo nejak, funguje inak, alebo nefunguje a funguje opačne.

Mám husiu kožu, že v jeden večer odstavím staré auto, a na druhý deň pôjdem 40-kou so smrťou v očiach do práce

K tomu vypínaniu S-S rukou...sú dni, keď štartujem 10-15 krát a keď si predstavím, že to budem robiť cca 10 rokov..tak to teda nie. Keď schválili DRL, o dva týždne boli v aute,keď som potreboval aktivovať bluetooth po štarte, odchytil som centrál a ten to riadil. Sú činnosti, ktoré treba robiť denno denne, a ja som človek, ktorý račšej vymyslí automat, ako by to zabudal robiť

2016-08-19 12:55:32

alarm: když máš Ofuk předního skla(staci i jenom na jednu čárku bez klimosky) tak to nechcípne.

A dotaz nad tim: popravdě se mi to taky jednou stalo a cumel jsem jako vrána

2016-08-19 13:08:13

To som včera prečítal, takže to potvrdzuješ...takže nebudem robiť vypínanie?

Nechápem ale..jazdí dnes niekto bez zapnutého fukania na čelné sklo? alebo len ja to mám zapnuté?

2016-08-19 13:37:11

alarm: ano potvrzuji. No nebýt Ss tak bych to zapinal pouze když by se mi to zamlzilo

2016-08-19 14:02:39

blavak, lubos:

když u semaforu zhasne motor automaticky, musí svítit zelená kontrolka. Pokud motor chcípne jen tak, zelená se nerozsvítí a motor není připraven se spustit jen sešlápnutím spojky. Svítila ti ta zelená kontrolka, nebo ne?

2016-08-19 14:07:07

mirekdoda: ano, svítila.

Seslapnul jsem spojku a Nic(klasicky na doraz) a světýlko svítilo dál, ale musel jsem nastartovat zmáčknutím startovacího tlačítka. Jenom jednou to udělalo, ale zase v 95% případech mám vypnutý ss.

2016-08-19 14:17:12

lubos:

hm... Pak asi občas špatný kontakt na čidle pedálu spojky. Ne, to je blbost, pak by nešlo nastartovat ani tlačítkem.

2016-08-19 14:40:25

Mám uši háklivé na prievan, a manželka stále vetrá, takže ju vždy zruším a poviem, že vzduchu má dosť cez ventilátor.

2016-08-19 15:35:05

mirekdoda: neviem ci svietila zelena kontrolka, ale motor neskapal/nechcip - vypol sa vdaka SS na cervenu. Ale potom nechcel naskocit stlacenim spojky. Budem to sledovat, ale SS nemam rad....

2016-08-19 15:41:43

Start stop už deaktivuju bezděčně/automaticky po naskočení motoru.

Ale párkrát jsem stál v nekonečné koloně /zácpě/ a zapoměl to deaktivovat.Tím pádem po popojetí a zastavení vozidla došlo k zásahu S/S. Tehdy jsem S/S ocenil a rád nechal motor vypnutý.Převodovka zůstala v neutrálu+zatažená ruční brzda-a po určité době=cca 2min motor opět automaticky sám neačekávaně naskočil

Stalo se to i někomu z vás?

Co tímto Japonští programátoři asi mysleli?

2016-08-19 16:30:06

vitara.2015:

jestli jsi měl zapnutou klimatizaci, tak klimatizace se rozhodla sama, že si motor nastartuje, protože v kabině opět rostla teplota a ona má za úkol tu teplotu udržet na zvolené hodnotě. Taky nám to tak dělalo.

2016-08-19 16:31:59

blavak:

je to záhada, kterou zatím neumím vysvětlit, snad někdo znalejší.

2016-08-19 16:54:39

Naše Vitara je totiž chytrá jak opice. Jakmile poklesne napětí baterky (stále jsou totiž zapnutá denní světla a další žrouti energie), tak se motor spustí.

2016-08-19 17:36:19

Vitaráci máte pravdu.

Těch parametrů které si PC hlídá a reaguje je plný pytel.

Ale až teď mě došlo o jaký nedodržený parametr šlo, že musel naskočit motor.

Kolona - vykvaltovat do neutrálu - dobrzdit za posledním stojícím vozidlem - zásah S/S vypnutí motoru - / protože většina z nás nechá nohu na brzdě / nízký tlak v brzdovém systému - automatický start motoru z důvodu dotlakování.

2016-08-19 17:56:41

Asi je trošku možná mimo téma, ale teď mi tak napadlo, když dojíždíte kolonu/k semaforu/z kopce - tak vyřadíte a jedete na neutral nebo se zařazenou rychlostí? A když na neutrál jako já, je to blbost?

2016-08-19 18:03:54

lubos:

taky vyřadím. Záleží však na tom, jakou mám zařazenou rychlost. Dvojku vyřadím při nižší rychlosti, pětku při vyšší, vždy tak, abych nepodtáčel motor. A někdy si podřazuji jako na motorce stupínek po stupínku a nechám motor brzdit co nejdéle.

2016-08-19 18:12:22

lubos:

Tohle je složité.

Protože záleží na mnoha okolnostech.

Důležitá je úvaha, rozvaha a zkušenost řidiče s přihlédnutím na reálnou rychlost a převodový stupeň = otáčky motoru při zařazeném kvaltu se nesmí přiblížit otáčkám volnoběhu.

Ale z kopce bych preferoval vhodný stupeň kvaltu co nejdéle jak jen to jde.

2016-08-19 18:50:40

Luboši, opravdu jsi otevřel obrovské téma ve špatném vláknu.

Já taky dost často - pokud to situace dovoluje dojíždím po rovince "let's go" na neutrál.

Ale z kopce určitě ne. Chudáci brzdy a další nebezpečí.

MilanT by určitě nad tématem zajásal: rekuperace energie/nebo sprostá ztráta v odpornících/nebo totální zbytečné ničení brzd přípojných vozidel a nedej rozume i tažné lokomotivy! To je dilema strojvůdců.

Proto jsem psal o té úvaze a rozvaze.

2016-08-19 18:55:09

vitara.2015: Nevím proč, ale dělám to už několik let...


Odpovědět

1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 30