Fórum - Téma


Start stop


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Start stop

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 30

2016-08-27 21:42:23

Ja to vidím na obyčajný preklep...

MilanT  
Milan
2016-08-27 21:51:07

alarm: Překlep je záměna jednoho písmena (Holinky - hodinky = obojí se natahuje ).

To ale neplatí u slov "nenechávám" a "nechávám". To je záměrný protiklad.

2016-08-27 21:58:10

milant: No jo no sem utahanej už třetí den řežu dřevo tak asi mozek už venechává. A asi mam dilexiji či co občas přehazuju pismenka

MilanT  
Milan
2016-08-27 22:05:32

robert1969: Jo v pohodě. Překlepy a chyby nezmění smysl textu, ale prohlášení " nenechávám tam kvalt a brzdím motorem" mě trochu rozhodilo.

2016-08-27 22:21:35

milant: To je speciální typ převodovky!! Prototyp!!

2016-08-28 08:42:00

Sleduji vaši debatu, zda jezdit z kopce se zařazenou rychlostí, nebo na neutrál. Já zásadně jezdím vždy se zařazenou rychlostí, protože mám zážitek starý bezmála 50 let. Jako voják základní služby jsem stopoval na silnici z Prahy směrem na Strakonice. Zastavila mi plně naložená vojenská Tatra 111. Osádka vozu - také záklaďáci mi ochotně odpověděli na moji otázku, čím že to mají tak zatížený. A že prý leteckými pumami. Řidič si při sjíždění Andělských schodů dal neutrál a stojedenáctka si to pěkně zrychlovala. Když už jsme jeli přes 100, tak se rozkmitalo řízení a protože to auto nikdy takovou rychlostí nejelo, tak už to ani brzdy nestíhaly. To jsme všichni už měli zadek stažený jako nikdy. Nakonec všechno dobře dopadlo, zůstali jsme na silnici i když nám byla malá, ale při tehdejším minimálním provozu, jsme ji měli jenom pro sebe. Od té doby si při vyřazení neutrál vzpomenu na tuto příhodu a raději zařadím.

2016-08-28 10:06:52

car1:

Podobný zážitek mám také, jenom není starý 50 let, ale pouze asi 35 a nejednalo se o Tatru 111, ale Tatru 148 a nebyla plně naložena leteckými pumami, ale protitankovými minami.

Nebylo to na Andělských schodech, ale v kopci poblíž Volar.

Když se tam řidiči těsně před začátkem panelákového sídliště podařilo narvat trojku, Tatra točila skoro 5000 a písty málem létaly z výfuku.

2016-08-28 13:19:39

Tak jsem byl dneska na Santově na hřiby je to pěkný kopeček a spátky jsem brzdil motorem na dvojku a ted nevím esli sem si neojel spojku!

2016-08-28 13:31:06

Motor pri brzdení má asi 1,5 krát vyšší odpor, ako pri jazde. Spojka je ale dimenzovaná prítlačnou silou na tieto výkony, takže nič sa nedeje... to by si cítil v aute, ak si samozrejme po spojke nebrnkal..

2016-08-28 13:41:13

alarm: Nebrnkal neboj

2016-08-28 15:21:42

robert1969:

Aby jsme ale nediskutovali mimo téma.

Tak k věci

Jaké množství těch hřibů jsi nasbíral?

Doufám, že tvůj košík je dimenzován minimálně na 1,5 násobek toho co lze v lese obvykle nasbírat.

Alarm:

Vždyť jsi psal, že vlastně ani nevíš, jak taková spojka vypadá a jak funguje.

Proto mě překvapuje, že se v této záležitosti pouštíš do takto rozsáhlých filozofických úvah.

2016-08-28 15:26:35

plukovník: No nasbíral jsem plný košík takový proutěný do ruky ale je to už slabota před týdnem to bylo lepčí.Ale i tak jsem byl nejlepší sme bylu čtyři a ostatní měli slabou půlku košíku.Ale jsem měl štestí jsem narazil na houf bedel.

MilanT  
Milan

alarm, 2016-08-28 13:31:06 napsal:

Motor pri brzdení má asi 1,5 krát vyšší odpor, ako pri jazde. Spojka je ale dimenzovaná prítlačnou silou na tieto výkony, takže nič sa nedeje... to by si cítil v aute .. , ak si samozrejme po spojke nebrnkal..

2016-08-28 20:02:43

alarm:

A já myslel, že motor tam mám proto, aby mi při jízdě naopak pomohl překonat valivý odpor pneumatik, aerodynamický odpor karoserie a třecí odpor v převodech a ložiscích.

Pokud by mi při jízdě měl ještě klást odpor můj vlastní motor, tak bych se logicky nerozjel.

Nebo jsem něco špatně pochopil?

2016-08-28 20:06:38

Odpor proti pretáčaniu motora (keď deceleruješ)

MilanT  
Milan
2016-08-28 20:21:44

alarm: Tomu rozumím, decelerace je zpomalování, snižování rychlosti. Tedy brždění motorem.

Ale kde je ten odpor motoru při jízdě (o kterém jsi psal) tedy při akceleraci?

2016-08-28 21:33:38

"Motor pri brzdení má asi 1,5 krát vyšší odpor(pri deceleracii), ako pri jazde (ak motor pohaňa auto)".

2016-08-28 21:44:52

alarm:

Pěkně se v tom motáš. Raději toho nech a nepoučuj grandy...

2016-08-28 22:03:57

Plukovník:

to by si nebol ty aby si nerýpal, ale ak si taký mudry, uveď citát, kde som napísal niečo zle.

Možno je to jazyková bariera, ale je to porovnanie dvoch vecí, je tam slovíčko "ako", to znamená dej pred tým slovíčkom, voči tomu ,čo nasleduje za tým slovíčkom...brzdenie motorom ..."ako pri"..jazda.

MilanT sa pýtal "Ale kde je ten odpor motoru při jízdě" ale ja som nič také nenapísal.

Myslel som, že tu najdem normálnych ludí, ale mylil som sa.

2016-08-28 22:22:04

alarm:

Jazyková bariéra tady žádná není.

Plukovník slovenčinu velmi dobře ovládá.

Jak sis jistě všiml, ví, že slovenské "reku" se česky řekne "jářku"...

MilanT  
Milan
2016-08-28 22:22:05

alarm: "Ak motor poháňa auto" (akcelerace), tak ten motor neklade autu žádný odpor. Kdyby mu kladl odpor, tak by to byla decelerace (brždění motorem).

No a protože při akceleraci tedy klade motor nulový odpor, doplníme si tuto fiktivní jednotku odporu do tvého vzorečku - 0 x 1,5 = 0.

Takže i kdyby motor při deceleraci kladl milionkrát větší odpor (?) než při akceleraci, tak je to pořád nula.

Můžeš to nějak vysvětlit nebo dát odkaz, kde jsi se to dočetl?


Odpovědět

1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 30