Fórum - Téma


Start stop


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Start stop

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 30

2016-09-01 10:29:44

Já si pomálu myslím, že už to neochčijem

2016-09-01 16:59:54

lubos:

já to ochcal s tím přepínacím relé a jsem spokojen.

alarm, 2016-09-01 10:13:20 napsal:

Ak bude zaujem, môžem sem dať, (ak sa podari) schemu na vypinanie automaticky po štarte. Bol by to časovač, ktory po naštartovani počka tak 3-5 sekund a potom na sekundu zopne.Treba samozrejme najsť pod volantom kabel, ktory ide od klučika pri štartovani, to by ale nemalo byť problem, bežne to riešim tak, že prepichnem špendlikom vodič a o kostru cez skušačku. Už by som to mal aj zletovane, ale dočital som sa tu, že ak je pusteny ventilator, tak sa to neaktivuje, tak som zastavil aktivity tymto smerom.

2016-09-03 10:42:27

alarm: mirekdoda to zrobil jednoduchsie bez casovacov, iba jednym relatkom. A o S/S uz vobec nevie ze existuje. Ty by si len spravil to ze nejake zariadenie namiesto teba stlaci tlacidlo. No stale Ti niekde nieco bude svietit a upozornovat Ta ze mas S/S vypnuty.

Edit: a vzduch mu moze fukat ako a kam chce.

2016-09-03 12:48:30

Ak mám niečo vypnuté, kontrolka by mala svietiť, aj keď uznávam, že to môže rozčulovať.To, že za jazdy má nasimulované otvorenie prednej kapoty nepovažujem za správne riešenie, nakolko neviem reakciu vozidla pri zrážke.Stačí možno malý ťukanec (MOŽNO)... a v aute zareguje nejaký bezpečnostný prvok, lebo rozmýšlajuce auto si myslí, že náraz bol tak silný, že sa pohla kapota.

2016-09-03 13:22:19

alarm:

Víš v čem je tvůj problém?

Že jseš jenom teoretik a vizionář.

Kdežto Mirekdoda je technicky zdatný praktik a navíc ještě zřejmě precizní člověk.

2016-09-03 14:54:52

alarm:

když vypnu světla, kontrolka světel zhasne. Když deaktivuji S-S systém deaktivačním tlačítkem, kontrolka se rozsvítí, když zapnu pásy, kontrolka zhasne, když "zapnu" ruční brzdu, kontrolka svítí. V tomhle autě se najde spousta zákeřně rozporuplné signalizace a pěkně pohromadě vedle sebe a k tomu signalizace nebezpečných stavů. Kdyby aspoň byly utříděné do skupin podle toho, které mají svítit v poloze zapnuto, které mají svítit v poloze vypnuto a které mají svítit, když upozorňují na nebezpečný stav. Proto nechci, aby něco svítilo nadbytečně.

O tom nárazu jsme si už povídali, trochu jsem o tom ještě pouvažoval a zastávám názor, že o síle nárazu rozhodují jen a pouze nárazová čidla a ne otevření kapoty.

2016-09-03 17:04:41

Samozrejme, tvoj nazor ti neberiem, ja som už opatrnejší...

plukovnik:myliť sa je ludské...

2016-09-09 07:36:47

Ahojte, k S/S mam nove zistenie. Pokial idete na tempomat a prichadzate do krizovatky, samozrejme pred vami je automobil, Vase auto samo znizi na rychlost automobilu pred vami a nasledne znizuje rychlost tak ako Automobil pred vami az na 30km/h vtedy sa deaktivuje adaptivny tempomat (ozve sa kratke pipnutie z pristrojovej dosky). Vy zmacknete spojku a dobrzdite na 0km/h. Po vyradeni a pusteni spojky sa S/S neaktivuje. Mate stym niekto takuto skusenost?

2016-09-11 22:21:24

Prý stačí vymněnit stávající baterii ve Vitaře za běžnou, která není určena pro S/S systémy a nemusí se nic víc řešit. S/S přestane obtěžovat. Zatím jsem nezkusil, tak uvidíme. Info od prodejce.

2016-09-11 22:25:06

prouky: Tak to je zajímavý, to asi nikoho nenapadlo

2016-09-11 22:28:24

lubos: Pokud to bude fungovat, je to pravděpodobně konec tohoto vlákna. Jak mohou být někdy věci jednoduché!

2016-09-12 00:49:02

prouky:

Jednoduchė je leda tak to, že prodejce je pitomec...

MilanT  
Milan
2016-09-12 07:06:36

A mně zase prodejce (v naší trafice) povídal, že když si do auta dám baterii určenou pro lokomotivy, tak budu jezdit jen po kolejích a volant nebudu potřebovat.

Jak jsou některé věci jednoduché.

2016-09-12 09:17:15

A nemohlo by na tom být něco pravdy? Když si vezmu, že pár lidí mělo prvních pár tisíc kilometru problém s SS díky tomu, že baterie nebyla plně dobitá?

MilanT  
Milan
2016-09-12 09:38:01

lubos:

Dobití baterie z alternátoru netrvá pár tisíc kilometrů. A nevěřím, že do prvovýroby dávají baterie, které někde v OBI leží 5 let v regálu.

Minimálně ti jí v autosalónu před předáním auta zkontrolují a dobijí. Což si určitě udělal každý majitel nového vozu.

2016-09-12 10:02:29

milant: Dobře, tak jak si mam vysvětlit nefunkčnost SS? V suzuki mi řekli, že to nejspíš kvůli baterce, ale po pár týdnech/tisíci kilometrech to začalo všem fungovat...A na zahraničních forech to někdo taky potvrdil, že měl problém s SS, v suzuki mu dali novou baterku a fungovalo to hned...

2016-09-12 13:30:32

Luboši a jiným podobně smýšlejícím soukmenovcům

Nedejte na "dojmy" a věřte "Grandům"

(ale myslím, že je to marný, je to marný, je to marný...

2016-09-12 19:59:31

Čakatelovi na generálmajora dávam možnosť si zgustnúť...

Baterie pre štart/stop majú intenzívnejšie dobíjanie ,ako klasické "mokré" (to som sa dočítal)...

Bolo by len logické, keby si auto vedelo zistiť, akú bateriu má, (vymyslím si ...napr. meraním odporu, prípadne niečim, mne neznámym).

Ak by to auto vedelo, že má baterku klasickú, automaticky deaktivuje S/S, lebo táto bateria nie je na to určená.

Z môjho pohladu by teda na tvrdení, že obyčajná bateria má vplyv na chod S/S mohol byť kus pravdy.

Dokázať neviem.

2016-09-12 20:17:05

alarm:

"...niečim, mne neznámym...",

ano, to jsi vyjádřil přesně, tím je pro tebe akumulátor v automobilu.

MilanT  
Milan
2016-09-12 21:51:18

alarm: Změřením vnitřního odporu zjistíš třeba hodnotu cca 0,001 Ohmu. A co dál? Z toho nezjistíš typ baterie, ale v jaké kondici akumulátor je.

Jsem hloupej chlap a tak znám jen jednu "přesnou" metodu jak změřit vnitřní odpor akumulátoru (Rv). Je to poměrové změření napětí akumulátoru naprázdno (Uo) a napětí akumulátoru zatíženého (U) zkušebním odporem (R). Vzoreček výpočtu Rv = R x (Uo - U) / U.

Jak ale auto zjistí napětí naprázdno (Uo), když je akumulátor v autě neustále zatížen a je z něj odebírán proud i při vypnutém zapalování?

pozn. Při tomto měření ale vstupuje do hry i vnitřní odpor voltmetru, který by měl být v ideálním světě nekonečně velký. Protože tomu ale tak není, i na tom vnitřním odporu voltmetru je nějaký úbytek napětí a měřené napětí akumulátoru tak není přesné. Pokud se použije stejný voltmetr pro obě měření, měla by se chyba vynulovat.

Snad mě Jarda Hill neukamenuje za nějaký blábol.


Odpovědět

1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 30