Fórum - Téma


Start stop


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Start stop

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 30

2016-09-12 22:04:55

milant: Já tomu hovno rozumím, ale rozumím jednomu, dostanu auto - nejde SS, vymění baterku jde SS. Jak tohle vysvětlíš? A není to rejpání, ale o opravdovou otázku, fakt bych chtěl vědět proč

2016-09-12 22:22:15

MilanT:

Ja viem, že to je blbosť... Viem aj to, že ak by som meral odpor baterky, tak vlastne premeriavam aj odpor pripojených spotrebičov...

Ale myslím si, že nejaký rozdiel tam byť môže (musí), keď sú aj nabíjačky pre S/S pre domáce použitie. Inak by nám stačila stará nabíjačka zo škodovky. Ak je rozdiel v nabíjačke, znamená, že je rozdiel v nabíjaní. Ak je rozdiel v nabíjaní, vieme to aj diagnostikovať ??? (teda ja nie, ale niekto múdrejší).

Konšpiračná teoria:

Vieme merať napätie na aku, a vie to aj auto.

Vieme, že ak naštarujem napr.5 x po sebe a odoberiem 5 x 300A, klesne voltáž.

Prepokladám, že klasická baterka klesne viac..., baterke pre S/S , keďže je určená na niekolkonásobné štartovanie napätie klesne menej. Ak by si počítač ukladal hodnoty napätia pri piatich štartoch a porovnal ich, možno by zistil, aká je to bateria .

Možno...tých príncípov môže byť viac...

MilanT  
Milan
2016-09-12 22:39:28

lubos: Luboši netuším, systému S/S nerozumím. U tebe to tipuju na sníženou kapacitu baterie. 4 měsíce to stálo jako skladovka, servisaci nemuseli poctivě dobíjet, auto jsi koupil v zimních měsících, jezdil jsi krátké trasy, v rámci nadšení z nového vozu jsi zkoušel všechny možné i nemožné spotřebiče...A tohle tvoje zkoušení shodou okolností skončilo výměnou baterie a s novou plně nabitou baterií začal fungovat S/S. Taky jsi mohl mít smůlu na tu tovární baterii.

Fakt netuším, ale vezmi si, že plno majitelům to fungovalo od nova a baterii měnit nemuseli.

Nebo jsi tam měl původní klasiku olovo se zaplavenými elektrodami? To asi ne.

2016-09-13 10:23:40

alarm:

Skoro jsi na to kápnul

Prozradím ti jak se věci mají.

Řídící jednotka hlídá "tvrdost" akumulátoru.

Pokud toto napětí při startu opakovaně klesne pod hodnotu 7,6 V, systém deaktivuje.

Tato hodnota je uložena v řídící jednotce motoru a pomocí originální diagnostiky, kterou jsou vybaveny značkové servisy jde velmi snadno zvýšit, takže systém S-S si "myslí" že napětí je nedostatečné, přestože pokles při startu je třeba pouze na 11 V.

Servisy to ale nesmí provádět, protože jim za to hrozí sankce od importéra a tomu zase od Evropské komise.

V budoucnu již tento systém nebude možné deaktivovat tlačítkem, jako doposud. Takže budeme všichni v riti

2016-09-13 10:34:19

plukovník: Ted je ovšem otázka pokud se dá to napětí pomocí diagnostiky zvýšit a pokud by ti to někdo udělal poznají to na STK?Teda hlavně asi na emisích??

2016-09-13 11:23:49

robert1969:

Při běžném výčtu readiness kódu se nejedná v tomto případě o sledovaný údaj, takže na STK při výčtu paměti řídící jednotky to z tohoto pohledu nepoznají.

Druhá věc je, zda se v budoucnu na STK bude kontrolovat fyzická funkčnost systému start stop tak jak je tomu např. u TPMS.

2016-09-13 11:33:54

plukovník: A TPMS kontroluji jak?Ti podfouknou kolo??

2016-09-13 11:43:51

robert1969:

Na palubním displeji musí být signalizována relevantní hodnota měření,

a s podhuštěnými pneumatikami na STK nemůžeš přijet, neb by nebylo možno regloskopem změřit správnou hodnotu geometrie nastavení světlometů

2016-09-13 17:10:43

plukovník: Noto ja vim že s pohuštěnýma ne ale ty si psal že budou kontrolovat fyzickou funkčnost tak jsem se ptal jak jestli podfouknou pneu nebo co pokud jeno kouknou na displei tak se to uřčitě časem vymyslí jak to ochcat.

2016-09-13 18:09:19

robert1969, plukovník: Vážení, na STK nic nezkontrolují, protože jak vypnete motor a znovu nastartujete, tak na dispeji se objeví nulové hodnoty (resp. --.--), protože počítač chce auto dát do pohybu a pak je možné měřit tlak v pneu. Nevěřím, že by v STK auto projížděli kvůli tomu aby se něco zobrazilo.

2016-09-13 20:14:42

ci kontroluju na STK TPMS alebo nie, je nepodstatne. Ale urcite to nie je nic komplikovane skontrolovat. Citacka snimacov je v dnesnej dobe pre stanicu TK zanedbatelna polozka. A snimace sa daju skontrolovat aj bez "zapnuteho" auta.

MilanT  
Milan
2016-09-13 20:57:59

car1: Technici STK nejsou tak hloupí, aby něco odečítali z umatlaného displeje nějakého auta - https://www.univer.cz/ser...-tecnomotor-tpm-02-id5141

Takže dobře nevěříš tomu, že technik bude projíždět auto a čekat, až se mu něco načte.

2016-09-14 00:00:45

Pánové, k TPMS je tu jiné vlákno. Vraťte se prosím k tématu.

2016-09-14 08:00:43

prouky:

Nejedná se o žádné odbočení z daného tématu, ale o srovnání s případnou kontrolou funkčnosti systému Start-Stop při technické kontrole.

Technici na STK v žádném případě nemohou být hloupí, leda tak líní.

Zatímco technici prodeje v autosaloonech mohou být líní, ale navíc jsou téměř vždy hloupí.

Technik prodeje, je schopen zákazníkům nakecat i ty největší lži jen aby prodal. A prodá

Protože pitomých zákazníků je stále dost.

2016-09-26 14:54:51

Tak zatím najeto 150km jezdím confort zaplá klima v zapalovači zapojená přední kamera a žadné vypínání motoru se nekoná!!

2016-09-26 14:57:21

Když jsi oživil tohle téma, tak by mi zajímalo, jestli je tu někdo, kdo se s tím naučil žít a jezdí většinou se zapnutým SS

2016-09-26 15:01:04

lubos: No já ho nevypínám protože to nic nedělá.

V manualu píšou že start stop nefunguje když sou otevřene dveře nebo kapota nebo když je zaplá klíma a není naklimatizováno a nebo když je velky odběr elektriky např .světla nebo vyhřívání zadního skla a zrcátek.Ja mam zaplou klimu a v zapalovači kámeru nevím jaký ma odběr ale zatím nic nevypíná.

2016-09-26 16:25:51

robert1969: to já mám taky v zapalování kameru a vypíná to

2016-09-26 17:01:36

lubos: No jo ty maš normal ja mam S a to nevypíná!!

2016-09-26 19:13:38

robert1969: Jo takhle


Odpovědět

1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 30