Fórum - Téma


Start stop


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Start stop

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 25  26  27  28  29 ......... 30

vlasta  
Vlastimil
2016-09-26 19:41:33

lubos: zdravím,tak nějak s tím žiju,vypínám to třeba při nějakém poskakování ale při běžném provozu jsem si zvykl,najeto 25 tis a v pohodě

2016-09-26 19:50:06

Mne to pred niekolkými dňami vyplo, lebo som to zabudol vypnúť. A potom som naštartoval nechtiac tým, že som stojac na červenej pridal teplotu na kúrení asi o stupeň. Existuje teda bezklúčové štartovanie, klúčové štartovanie a otočnogombíkové štartovanie

2016-09-26 20:16:48

alarm:

to je pěkný poznatek z praxe. To myslím vážně, bez ironie.

2016-09-26 20:22:15

alarm: No to je logické protože v manualu je napsané že to nevypne pokud jede klima a není v kabině požadovaná teplota.

MilanT  
Milan
2016-09-26 20:45:58

robert1969:

Ano, logické je, že S/S motor nevypne při puštěné klimatizaci.

Ale logické už není, že lze nastartovat motor zapnutím klimatizace. Stejně tak nelogické by bylo, kdybys zastavil, S/S ti chcípnul motor a potřeboval bys z nějakého důvodu otevřít kapotu motoru a ejhle, motor by nastartoval.

2016-09-26 20:51:28

milant: Nekdo tu někde psal že stal v koloně vyplo mu to a po zméně teploty v kabině samo nastartovalo ale mělo by to dělat jenom v režimu konfort.Stou kapotou nevím.

2016-09-26 22:11:58

Je to asi celkom logické.

1)S/S mi automaticky vyplo.

Teplota nastavená mnou bola dosiahnutá

2)Zmenil som vstup na vyhodnocovanie (pridal som teplotu)

3)Automat zareagoval na moju požiadavku tým, že naštaroval, aby mi splnil požiadavku, ktorú nedokázal urobiť pri vypnutom motore.

K tej kapote, logická úvaha.

Tam to nefunguje (predpokladám) lebo:

Ak kapotu otvorím pred vypnutím motora, nevypne.

Ak otvorím kapotu po vypnutí motora S/S, tiež nie je dôvod naštartovať.

Ak zatvorím kapotu, tiež nie je dôvod na štart, lebo otvorenie kapoty neštartuje, ale vypína.

K tej zmene teploty. Je to možno o pojmoch. V manuale píšu "zapnutá klima". Ja ( a možno aj mnohí) pod pojmom klimatizácia si predstavujem svietiace tlačitko A/C, ktorú využívam v lete na chladenie. Pridanie teploty neberiem ako zapnutú klimatizáciu, hoci aj to je udržiavanie podnebia v kabíne na nejakej hodnote tepelnej pohody.

2016-09-28 18:18:03

Malá hadanka:

Čo to bude,keď to budem vyhadzovať?

Odpoveď:

Funkčné vypínanie Štar/Stop systému

Po naštartovaní počká cca 8 sekund, kým nabehne systém, a potom na 1 sekundu sa zopne výstupné rele.

Pred štartom nežerie nič, všetko sa spúšťa štartovacím impulzom...

Skrátka teoretik, vizionár....

2016-09-28 18:27:45

alarm: Hmm a copak na to záruka??

MilanT  
Milan
2016-09-28 18:37:14

alarm:

Ta spleť drátů, kondíků a rezistorů je co?

2016-09-28 18:48:43

milant:

Také jsem znal jednoho takového kutila.

Všichni mu říkali "Matěj kurvil"

2016-09-28 19:19:15

milant: U nás tomu říkáme "Lidová tvořivost".

2016-09-28 19:34:31

To je len skúška, lebo som upravoval schému časovača, čo som používal v troch autách bez poruchy od 98 roku.

Nie som elektrikár slaboprudar, len technicky používam tu gulu čo nosí krk. Problematické bolo, že sú to dva časovače v jednom, a musel som overiť, či moja úvaha funguje. Teraz si kreslim plošak, ale nebudem to leptať, nechce sa mi s tým tolko babrať. Časovač, ktorý niečo urobí po impulze nie je problém, časovač, ktorý ostane zopnutý po nastavenom čase tiež bez problémov. Ale časovač, čo počká, kým sa niečo udeje po impulze a potom neostane zopnutý ,ale dá len krátky impulz už nebolo .

Čo sa týka strašenia so zárukou, bez problému... napájané je to za poistkou, bez porušenia kabeláže, nič netreba strihať, zem je všade okolo a napojenie sa na tlačitko S/S je tiež bez porušenia a letovania do kabeláže dvomi zacvakávacími svorkami.

Vyzerá to divoko, ale sú to len dve relatka, dva tranzistory, 2 kondíky, 4 odpory a nejaké diody.

2016-09-28 19:45:03

alarm:

Tak jestli to napojenie sa na tlačitko S/S je bez porušenia a letovania do kabeláže dvomi zacvakávacími svorkami,

tak už neříkám, že jsi jenom teoretik a vizionář.

Nechám to raději na Doctorovi, aby tě poučil co jsi...

P.S.

Jestli nejsi elektrikár ani slaboprudar a namįsto hlavy máš gulu, raději se věnuj jiným činnostem

EDIT:

Ale abych byl spravedlivý,

podobné vrabčí hnízdo jsem kdysi také vykutil.

Bylo to před padesáti lety, říkalo se tomu krystalka a měl jsem v tom zapojení navíc ještě jednu součástku. Bramboru.

MilanT  
Milan
2016-09-28 20:00:25

plukovník:

"Doktor Hořec vás pošle do nemocnice, aby vám ho tam řadně vyšetřili.“

Tak jasně, pokud je to pracovní verze jen na vyzkoušení funkčnosti, tak je to v pohodě. Já jsem ale nabyl z alarmova příspěvku dojmu, že je to originál zapojení S/S z Vitary.

2016-09-28 20:21:28

Do každého auta dorábam elektriku. Toto bude v krabičke spolu s čínskym plošákom na nabijanie kamery a mobilu, lebo to má mnohé spoločné vstupy. V minulosti som mal v aute 3-4 krabičky, ktoré mi ulahčovali život a lebo nahrádzali nejakú vybavu, ktorú som nemal. Teraz to už riešim komplexnejšie, aby som nemusel ťahať tie isté káble na rôzne miesta. Upevnenie mobilu na magnet je už urobené aj s USB konektorom v mieste stredových hodín, ktoré v mojej výbave nie sú, a miesto na telefon kvôli navigácii je to idealne. Dokonca aj uhol obrazoviek je rovnaký.

MilanT  
Milan
2016-09-28 21:14:13

alarm: No vidíš, v minulosti sis do aut přidal 3-4 krabičky které ti ulehčovali život a v dnešní době je budeš odstraňovat. Člověk není nikdy spokojený s tím co má.

2016-09-28 22:58:29

Máš pravdu, zatial bude len jedna ,ale bude veeeeliiikkkáááá.

2016-09-29 09:51:30

alarm:

jen upřesním. Vypínání S-S systému mám já. Ty máš jen automat na deaktivaci.

2016-09-29 12:25:40

Tatracený skurvený S/S !Už mi to začalo vypínat!! No nic naučim se to vypínat ručně.


Odpovědět

1 ......... 25  26  27  28  29 ......... 30