Fórum - Téma


Start stop


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Start stop

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 26  27  28  29  30

2016-10-02 12:36:07

Včera vyhrala vitara 1:0. Dnes doobeda bol odvetný zápas, vyhral alarm, stav zápasov teda 1:1, a v treťom ,práve ukončenom a rozhodujúcom vyhral alarm, takže na zápasy 2:1 pre alarma.

Automatické vypínanie funguje .

Musel som ťahať kábel z motorového priestoru na impulz od štartu, tak som hneď natiahol preventívne dva, možno budem na nabíjačku potrebovať 12V priamo z aku.

2016-10-02 14:19:30

alarm: No enom aby to pak nebylo 2:2 až ti autíčko vyhoří!

2016-10-02 16:56:28

robert1969: prečo by malo vyhoreť?.. to sú také detské "papaj, lebo ťa zoberie bubák".

Toto je zatial najjednoduchšia vec čo sa týka elektriky, akú som do auta dorábal.a nebyť švagrovej trasúcej sa ruky pri premerávaní poistiek, tak už včera by to fungovalo... a nebyť mojej blbosti dnes doobeda, keď som zabudol zapichnúť konektor zo zemou do krabičky, lebo ostal za krytom a nebolo ho vidno ...

funguje takto:

https://youtu.be/6F_1YDQ-HrQ

2016-10-02 17:32:37

alarm: Jaktože ty tam maš naklapění světel a ja ne??

MilanT  
Milan
2016-10-02 18:06:59

robert1969:

Alarm má manuální naklápění, ty máš automatické.

2016-10-02 18:09:17

milant: A jak je to možné??Co to ma za holátko?Nema to ještě švihadla na okna??

2016-10-02 18:29:00

alarm:

pořád mám problém s pojmy (s terminologií), které používáš. Ty máš automatickou deaktivaci. Vypínání mám já. Mě totiž po vypnutí systému S-S nesvítí žlutá signalizace deaktivace, zatímco tobě ano.

2016-10-02 19:32:15

Nemáš problémy, presne si to definoval.

Ja mám automatickú deaktivaciu (nie vypínanie). Môj východiskový stav pár sekund po naštartovaní je "Vypnuté S/S", takže kontrolka mi svieti, lebo ja som akože stlačil tlačítko.

U teba je to nasimulovanie otvorenia kapoty, čo nie je vypnutie, ale prevádzkový stav.

U teba si myslím, ak som to dobre pochopil, pribudol vypinač, ktorý keď zapneš, "elektricky" zatvoríš kapotu.

U mňa nepribudlo nič, pôvodné tlačítko funguje tak, ako pred tým... zatlačím zapne, zatlačím vypne.

Ja totiž, ak ma k tomu nenútia okolnosti nepridavam tlačítka do interieru (jedno som pridal do stropného svietidla, tam mám dialkový ovladač), nevrtam otvory, keď nemusim ( držiak mobilu s nabíjaním je urobený ako bajonet, takže viem vrátiť do pôvodného stavu.

2016-10-02 19:43:12

alarm:

ano mám navíc jeden spínač. Jen musím upřesnit, když je ten spínač v poloze zapnuto, imituje otevření (ne zavření) kapoty přes přepínací relé.

A vlastně máš pravdu v tom, že je to provozní stav. A já v tom případě používám nesprávnou terminologii.

2016-10-02 19:56:21

Tu terminologiu som si vymyslel, a netvrdím ,že je správna.

Ide hlavne o to, že ak to máš aktívne, štartuješ s "otvorenou kapotou", keď štarujem ja, všetko je tak, ako to urobil výrobca, ale po štarte za mňa stlačí tlačítko elektrorobot.

2016-10-02 20:05:36

alarm:

ano, tvému zapojení toho elektrorobota rozumím. A mému motoru je jedno, jestli ho nastartuju doma na dvorku s otevřenou kapotou, nebo na ulici s imitací otevřené kapoty.

2016-10-02 20:11:00

Ja som si vedomí toho, že to tvoje riešenie je omnoho jednoduchšie, ale...(nechcem tlačítko a nezasahujem do logiky auta)...ja chcem vedieť podla kontrolky, či je to aktívne. Kontrolka ma neruší, ale upokojuje, že je to deaktivované.

2016-10-02 20:17:43

Chlapi a co tady tohle. http://www.cybertronic-la...start-stop-blocker-i192c8 vyzkoušel to někdo???

2016-10-02 20:24:09

robert1969:

to je v principu alarmův automat pro deaktivaci S-S systému po každém spuštění motoru. Jen má nějakou přidanou funkci.

2016-10-02 21:21:34

Na naše € je to cca 35€. Vyzerá to profi. Má to rele na výstupe, ako u mňa, má to vstup 12V a zem, ako u mňa.Cena súčiastok na môj je okolo 10€ bez univerzalnej dosky, ale treba sa s tým pohrať...(ale ja som hravý typ )

To, čo nemám je spätná väzba, ale je to možno tým, že v niektorých krajinách je možné S/S vypnuť, a vtedy by to malo význam. Skrátka, ak si auto pamätá pred vytiahnutím klúčika, že S/S je vypnuté,a tuto informáciu má aj po ďalšom štarte, nemalo by po štarte cvaknúť relé. Oni ani tento aktivátor nepoužívajú, nemajú vstup Štart.

Tiež som o tom uvažoval, že by sa dal urobiť časovač, čo cvakne relé po privedení napätia za určitú dobu, ale nakoniec som zvolil cestu s aktiváciou Štart. Dôvod je, že ak budem robiť zabezpečovačku (a už sa mi nechce, ale presvedčím sa) tiež je aktivovaná štartom.

2016-10-05 20:27:35

Aj keď sa to dalo predpokladať, nepredpokladal som...

Blížil som sa k železničnému priecestiu, blikali červené svetlá, tak som zatlačil S/S tlačitko a dogúlal sa za posledné auto. Zastal som, auto vyplo. Veď tak to má byť. Vlak prešiel, stlačil som spojku, naštartovalo, a som rád, že som to odviedol od signálu Štart, lebo časovač odrátal čas a opäť vypol S/S. Takže, či naštartujem klúčikom, alebo naštaruje auto samé, vždy mi to vypne...potešilo to .

2016-10-06 14:45:39

Nechápu, proč se start-stop neřeší tak jako ho měly udělané poslední dvoutaktní Wartburgy.

U nich se využívalo toho, že je to tříválec a v některém jeden a půl válci je směs, tak tam prskli jiskru do všech válců najednou a nebylo k tomu potřeba startéru.

U čtyřtaktu to jde taky, pokud budeme vědět (a ŘJ to ví), který válec máme za horní úvratí. Když už motor zhasíná, tak ho může rovnou provětrat a nechat tak ve válcích jenom vzduch, připravený na směs a jiskru.

MilanT  
Milan
2016-10-06 20:28:23

autoveteran:

Přímovstřik a zažehnutí směsi ve válci v optimální poloze používá Mazda - http://www.mazda.com/en/i...on/technology/env/i-stop/

2016-10-20 15:35:51

Skusal uz niekto TOTO?

https://www.novinky.cz/au...e-snadne-to-ale-neni.html

2016-10-20 15:55:45

jmario:

tohle už se tu probíralo, ale šlo to do ztracena vzhledem k tomu, že auta jsou ještě v záruce. Pak je problém sehnat na Suzuki schopnou diagnostiku a v ČR taky nová metodika měření emisí a s tím spojené načítání řídící jednotky, čímž lze odhalit podobný zásah.


Odpovědět

1 ......... 26  27  28  29  30