Fórum - Téma


Startování


Fórum SX4 I Startování

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2  3

2010-12-02 17:35:34

Jednou za čas se mi stane, že motor točí, točí, ale nenaskočí. Musím tomu pomoc sešlápnutím plynu. Nevíte čím to?

2010-12-02 22:42:24

Už se mi to také stalo, za příčinu jsem považoval natankovaný nekvalitní benzín. Nyní už nekupuji u levných pump, pouze u Benziny nebo Shellu a od té doby se mi to zatím nestalo.

2010-12-03 13:23:52

Kekros me to ted v zime dela zas to, ze natocim a chcipne(pokud nestacim slapnout na plyn) a na po 2. jako by nic a chytne naprosto uzasne....

PS: tankovan AGIP

2010-12-03 15:11:55

Jenomže natočit a chcípnout je jiný symptom, než točit točit a nenaskočit. Ten první případ byl u starších provedení běžný, ale motory s EURO 4 měly v normálním stavu naskočit při startování bez plynu a nechcípnout.

2010-12-03 19:26:55

Tak já tankuju už léta 98 u Agipu a nikdy problém nebyl ani u minulého auta. Tohle se mi vždycky ale stalo jen při popojetí a odskočení si do krámu, kdy byl motor pořád studený. Teď se to naposledy stalo asi po 4 měsících od minulé nenastartování. Né že bych v tom viděl velký problém, akorát se mi to stalo asi už 4x, tak o tom píšu

2010-12-03 20:07:17

Také si nedělám iluze o kvalitách nynějšího povinného přidávání etylalkoholu a jiných rostlinných sraček do PHM. Motoru to nesvědčí, ekologii neprospívá a budou s tím problémy o kterých ty hlavy zelené co to vymyslely nic neříkají.

Ty ekopřísady na sebe mohou vázat vodu a řidiči budou mít o zábavu postaráno hlavně u studených motorů.

Fulda  
Petr
2010-12-03 20:13:32

Co se týká benzínek, tak kde kdo nadával na Tank Ono a já u něj pravidelně tankoval tři roky a nebyl sebemenší problém, bral jsem natural 95 a vonělo to jako benzin i barvu to mělo dobrou. Je to fakt o štěstí, pumpa kterou máme ve městě, tak si ji kde kdo vychvaloval a nakonec byla mezi těma co neprošly

A co zimní aditiva - Aquafobin, Velfobin a tak dále ???

2010-12-03 20:21:39

Ta zimní aditiva do benzínu byla na bázi alkoholu a jejich účel byl vázat na sebe případně se vyskytující vodu v palivu která by mohla sama o sobě zmrznout a ucpat potrubí nebo filtr. Ale dnes tak funguje to přidávané ekosvinstvo, tak myslím, že jejich používání je nyní zbytečné.

Kaja  
2010-12-03 23:03:38

Jednou za čas mám ten samej problém.Domnívám se,že důvodem je uchlastání studenýho motoru

při vypnutí.

2010-12-06 17:02:05

beamuot:jj jasny:) jen mam podobny problem a nevim taky cim tj..ale moc mw to zatim netoci..az se ohreje treba prestane

Fulda:Tankovali sme ONO a taky sem nemela zadny nikdy problemy s nicim..ale tak kdo vi no

2010-12-06 18:26:14

ONO byla a snad i je nejlevnější pumpa ve státě, v loňském roce měli jeden čas benzín za 22,- Kč. Akorát nevím, jestli je to dobře, nebo špatně.

2010-12-06 20:50:14

nevím ale mne to dělá občas i mne v servisu v nbk řikají že jeto normální tak nevím...

asi máš pravdu co tankuji u značkové nejmenované pumpy mám klid.

plně s tebou souhlasím

aditiva stojí za prd.

2010-12-07 13:00:14

i znackove pumpy selhaly..

2010-12-07 13:54:13

To sice podle závěrečné zprávy selhaly i některé značkové pumpy, ale problém je v tom že se nerozlišovalo v čem. Některé palivo nevyhovělo pouze v tom, že byl nepatrně jiný bod vzplanutí, což je prkotina, která se v provozu nijak neprojeví. Naopak u některých pump to nebylo palivo podle normy, ale ďábelský mix, který motorům pomůže leda tak do důchodu. Z tohoto důvodu zpráva nemohla být zveřejněna, neb některé pumpy za to vůbec nemohly a přišly k tomu jak slepý k houslím. Každopádně u velkých pump renomovaných společností, je menší pravděpodobnost nedovolených machinací.

2010-12-07 14:33:18

napr me prekvapilo ze (na plnou,ne nahoda) u Agipu me to zralo jak das (pres8) a u soukromnika se stejnou cenou vazne jen 6,97...coz je muj normal dlouhodoby prumer..ktere jsou tedy dobre?Ja si treba myslela ze agip je fajn ale protoze to vazne spapalo moc tak tam tedy jezdit nebudu no..je mozne ze kvalitnejsiho paliva spolkne vic jak nekvalitniho??Protoze malou spotrebu sem mela parev u ONO(neprosazuju ji) ale kdyz je u nosu tak jsem tam tankovala a probelmy zadny, naopak nyni tam delsi dobu nejezdim

2010-12-07 15:01:32

Nemyslím, že kvalita paliva by se výrazně projevila na spotřebě a to že čím kvalitnější, tím větší spotřeba už vůbec ne. Základní uhlovodíková složka je stejná a liší se to jen přidanými aditivy. U toho Tank ONO jsem bral benzín skoro rok bez nejmenších problémů. Ale pak jsem si řekl, že tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu , až se ucho utrhne a změna je život a proto teď jezdím jen k pumpám s certifikací "dobrá pumpa".

2011-11-21 20:58:42

Tak se vracím se stejným problémem. Při popojetí, vypnutí motoru a vrácení se z nákupu motor točí, točí, ale nenaskočí - musím přidat plyn. Teď už to párkrát nechtělo ani na přidání plynu a málem jsem to 2x roztlačoval. Čtyřikrát jsem točil a vypínal - pořád dokola a moc mi to nebavilo. Má někdo nápad?

2011-11-22 01:26:24

točí točí.... a robi to iste aj za studena, alebo len zasadne ked je motor teply. pri tak mladom aute asi nebudes mat najazdeny hranicny pocet pre sviecky, ale skusil by som poriesit diagnostiku. BTW spotrebu mas OK? Palivovy filter bol meneny podla intervalu? robi to iba pri skoro prazdnej nadrzi, alebo vzdy?

2011-11-22 08:00:23

První studený start i teplé to chytne hned bez problému. Dělá to pouze za studena při popojetí a odskočení si někam na oběd atd. Zatím mám najeto 50 500 km. Auto neškube ani necuká, spotřeba ok. Dělá to při jakémkoli množství paliva. Buď to po takto krátké jízdě točí a točí, nebo naskočí i bez plynu, ale moc se mu nechce. Palivový filtr určitě měněn nebyl, to by musel být vyměněn u 2. garanční prohlídky při 30 000 km. Na svíčkách bylo včera vidět, že budou nejspíš chtít vyměnit, ale auto má zátah jako když jsem ho koupil a ani necuká, neškube.

2016-02-17 17:01:33

kekros: nevím jestli to je ještě aktuální, ale mám 8 r. starou SX4 sedan a mám stejný problém s těmi starty. Jakmile s tím kousek popojedu tak někdy mívám problém nastartovat napoprvé. Když chytne tak se motor rozbíhá jako by se mu nechtělo.Připadá mi to jako by byl motor přechlastaný. Před nějakou dobou jsem četl ve Svět motorů že ten podobný problém měl pán se svou Fabii a tam to odůvodňovali tím nespáleným palivem ale přesně již nevím. Myslím že tento problém je asi bolest SX4. Udělá to vždy jednou za čas a PHM to není, čepuji zásadně u benziny Vervu 100, a svíčky jsem měnil před půl rokem a dělalo to předtím i nyní. Taky by mě zajímalo jaká je příčina


Odpovědět

1  2  3