Fórum - Téma


Startování


Fórum Swift III Startování

Informace o modelu: Suzuki Swift III



2007-12-24 00:20:12

mam problémy z nastartováním při nízkých teplotách

nechám to stá celou noc a ráno nemohu nastartovat

přitom mam novou baterii č.45 . Když to roztlačím stačí mi ani ne metr a naskočí i když vím že se to nemá mám suzuki swift 1.6 sedan prosím poraďte dik

PS: jaký klíč se používá na svíčky ? 16 nebo 17 ?

Hill  
Jaroslav
2007-12-25 09:23:59

Zkontroluj, kolik ti auto žere bez klíčku, jestli ti něco tu baterku přes noc nevybíjí.

Jestli tam bude do nějakých 20mA, tak je to v pořádku a je čas prodejci omlátit tu baterku o hlavu.

Jo, a bacha na rádio - jestli ho nelze vypnout klíčkem, už jsem měl dva případy (jeden Clarion, druhý MTC), že se rádio při teplotách pod asi -5°C samo zapínalo. Sice nehrálo, ale koncáky si těch 200-300mA braly. No a ráno už to stačilo. Takže změřit ve zmrzlém stavu.

2007-12-25 11:15:09

a na svickach bude bud 16 a nebo 21

2007-12-25 15:59:02

cau cau....mam taky problem..dřiv to nedělalo..jen ted jak jsou ty mrazy...proste normalne nastartuju..vse ok....po cca 8 vterinach to ma tendenci chcipnout..musim seslapnout takrka plny plyn...aby se otacky udrzely na ubohych 2 tis...po zahrati je to vce zase ok ubec to nechap...snad nejaky cidlo ze by se poroucelo......ale diagnostak ukazuje ze je vse ok.....predem dik za rady a pekne svatky preji

2008-01-02 18:20:48

Zdarec lidi, já mám jiný problém. cca asi před týdnem jsem vlezl do auta - otočím klíčkem a ani budíky nenaběhly . ( nevim jestli je nějaká pojistka i u startéru pokud ano poradte pls kde) vim že neni v hlavní pojistkové skříni pod palubkou, nebo aspon tam byly všechny pojistky Ok. Abych dopověděl kam jsem se dostal. : jak mi nenaběhly ty budíky - Jelikoš jsem potřeboval nutně jet. Vzal jsem jeden z plusovejch kabelů u startéru, přezíznul jsem ho. Pak jsem vzal plus kabel co mám na zesik a připojil místo něj. Ten den co jsem tuto rychlo operaci proved jsem se štěstim dojel. Ale po dvou dnech co jsem vlezl do auta, auto nechtělo naskočit. Budíky naběhly, ale nesvítila kontrolka check engine. A když sem chtěl startovat tak startér točil, ale motor nechytal. Poradte pokud už máte někdo s něčím podobným zkušenosti. Nebo jestli má doma někdo návod k elektroinstalaci startéru pls zašlete dík Lajbr

2008-01-07 09:44:41

diky skusím to také sem dostal radu že to muže být olejem mám w10/40

2008-01-07 09:45:36

svýšky už vím je to 16 klíč díky

2008-01-07 14:27:24

Ahoj, taky mám stejný "problém". Občas to do cca 10 s chcípne, řekl bych že to v zimě nebude závada, ale vlastnost , taky mi občas chcípne (tak každá 10. jízda) ze stejného důvodu na stále stejné první křižovatce. holt studenej a starší motor, no. Naučil jsem se po nastartování prošlápnout trochu plyn a neřeším to.

2008-01-07 14:28:20

jo, byla to reakce na Machacek

2008-01-07 16:47:19

pro Japhyho . Vlastnost??? a co by to bylo za vlastnost...chcipnout.... nevim nevim..ja se teda taky priklanim k tomu, ze za to muzou ty mrazy...ale prijde mi to divny...

Jam
2008-01-07 20:25:54

Jakmile swift jednou chytí, tak už nezdechne, ať se dějě co se děje. Tam něco není v pořádku. Nejezdíš náhodou s minimem benzínu? Když si čerpadlo jenom srká tak to zdechá.

2008-01-08 18:40:07

no plna urco neni...ale drzim to tak okolo E ..(protoze kdyz je plna tak to svadi k ostrejsi jizde ).......ale kdyz je to na E, tak by tam melo bejt jeste tak 10 litriku ne?...

2008-01-09 11:31:27

Tankuju co nejdřív po tom co se ručička neodlepí od E, takže aspoň 5-10 litrů tam je vždycky. Tyhle detaily neřeším, to spíš bych měl třeba spravit kličku u dveří spolujezdce nebo stěrač zadního okýnka. To je úděl vraků, člověku už to přijde zbytečný, hlavně když to ještě jezdí.

Jam
2008-01-09 12:09:28

No ono 5 litrů v placaté nádrži udělá sotva nějakej centimetr na výšku, takže si to možná srká. A ono s tím měřákem je to všelijak, mě to kucká jak zběsilý a to se mi ručička v táhlých zatáčkách eště odlepí od E.


Odpovědět