Fórum - Téma


Stěrače na Swift


Fórum Swift New II Stěrače na Swift

Informace o modelu: Suzuki Swift New II


1  2  3  4

MilanT  
Milan
2015-08-21 21:49:18

edw: Tak to nevím, v jaké SX4 a s jakým motorem jsi jel nebo seděl. Já už jsem si (starej blbec) 2x nastartoval běžící motor, protože ho prostě neslyším. A sluch mám výborný, každý rok chodím povinně na audio kontrolu.

Jinak samozřejmě uznávám tvoje názory a zkušenosti. Byla by to nekončící debata o subjektivních pocitech a potřebách. Taky mám rád estetično ale i praktično. A pokud potřebuju na zimu palivové dřevo, tak bych vlekem klidně dehonestoval Porsche. Auto má sloužit.

EDW
Pavel
2015-08-21 22:10:17

milant: Ok, nevím, možná bylo vyklepaný, byla to předváděčka, ale po startu Swiftíka jsem neslyšel nic. Dokonce mi prodejce, co jel na jízdu se mnou tvrdil, že mi to zhaslo. A pokusil se to nahodit ještě jednou, přes můj odpor. No nešlo to.

Kolega si po zhruba týdnu koupil taky SX4 a když jsem s ním jel, bylo to znatelně víc slyšet než moje auto. Proto si svého motoru vážím. Koncepčně byl v tu dobu motor do SX4 prostě jinde.

Jinak mě vždycky dost udivuje, když třeba na drive-in do stavebnin přijede chlápek v Audi za tři mega a naloží do toho pytel cementu a tvárnice. Na jeho místě bych si koupil jiné auto na stavbu. Jasně, auto má sloužit, ale s ohledem na okolnosti a taky cenu. Omlouvám se, ale kdybych třeba já měl třeba Porche 911, tak bych si to dřevo nechal poslat letadlem z Austrálie. Ale nemám. Ale třeba do stavebnin jezdíme starou Ladou s přívěsem v montérkách. Nesnesl bych, kdyby se mi měly ve Swiftíku ušpinit byť jenom potahy. Taky mi přišly na bezmála 7 tisíc. Nevím, u mě je to o prioritách.

2015-08-22 08:10:41

edw:

Audi tři mega nestojí a ojeté Audi má dneska kdejaký moula. Ojetina, jako ojetina.

Vím o čem mluvím, protože jsem taky s Audinou nakupoval ve stavebninách, ale nikoliv cement a tvárnice, ale podlahovou stěrku. A nebyla za tři mega, ale ojetina asi tak desetkrát levnější. Tedy něco jako nová fabka-kombajn

MilanT:

Co se týče té "komické příhody" s tím nastartováním již nastartovaného velmi tiše běžícího motoru, nejsi zdaleka jediný .

Bohužel SX4 nemá blokování spínací skříňky, kdy při samovolném zhasnutí motoru je pro další nastartování potřeba nejdříve spínač uvést do polohy 1 (zapalování vypnuto).

EDW
Pavel
2015-08-22 10:50:05

plukovník: Ok, tím jsem chtěl expresivně vyjádřit svůj podiv nad tím, že někdo může něco tak drahého využívat na něco tak nízkého. My používáme na stavebniny ta nejhorší auta, kde roztržený pytel s cementem nehraje roli. Ale i auto za 300 tisíc bych na to nevzal. Podle mě je to prostě škoda.

S tím startem tichého motoru se mi to poprvé stalo u vozu Kia, kde mě kupodivu opět prodejce nutil restartovat. Chtěl jsem si původně koupit Kia Sportage, ale nakonec jsem skončil u Suzuki.

Tady mám startování tlačítkem, a nedám na to dopustit. Asi i to ho tenkrát zmátlo.

2015-08-22 11:12:05

edw:

Odvoz stavebnin sice nejlépe sluší Š1203, ale kde ji vzít.

A navíc, cena veteránů stále roste...

EDW
Pavel
2015-08-22 11:25:14

plukovník: Š1203 byl kdysi můj sen. My chceme koupit na stavebniny Dacii Dokkera se slušným přívěsem. A tím lze už odvést skutečně skoro všechno.

2015-08-22 11:43:34

edw:

Můj sen byl kdysi Š1202.

Ale to už je dávno. Bylo mi tehdy asi 12 let a snil jsem o tom, že pojedu s potápěčskou výzbrojí do Jugoslávie lovit amfóry.

MilanT  
Milan
2015-08-22 17:19:46

edw: Citace: "Jasně, auto má sloužit, ale s ohledem na okolnosti a taky cenu."

Pokud by auto mělo sloužit s ohledem na cenu, tak jezdím s Porsche pro dřevo a cement 4x denně (aby se mi to auto vyplatilo).

Ale abych měl nějakou drahou voňavku v garáži a bál se s ní vyjet za deště aby se mi neušpinila, tak to ne. Nejsem tak bohatej. A taky proto nemám dvě auta, jedno na výlety a druhý do stavebnin.

Jasně, do SX4 taky nervu do kufru nebo na sedačky cement a vápno, ale psal jsem o vleku Tam snad není problém.

Takový Porsche Cayenne je přímo předurčeno k tvrdý práci a tahání přívěsů se stavebninama, dřevem, lodí... Neznám jiné praktičtější využití toho auta.

EDIT: A navíc, kdo by si kupoval pro chlubení předražený Audi a Porsche, když to má hlučný motor vyrobený v Maďarsku.

EDW
Pavel
2015-08-22 23:21:36

milant: Aha, no ono stačí koukat v TV, kdo a k čemu má třeba toho Cayena. Pokud vím, tak jsou to samí zloději a korupční bossové a slouží zásadně k chlubení, k prezentaci majetku a případně k přejíždění vietnamek. Nikdy jsem neslyšel, že by někdo v Cayenovi vozil cement.

Názory, že Porsche Cayen je k tvrdé práci mě upřímně pobavily. Fakt dobrý.

2015-08-23 09:05:34

edw:

...ten kdo má peníze, ten má hezkou paní,

a ten kdo je nemá, ten mu chodí za ní...

P.S.

Koukej méně na TV a raději čti více oběžníky

MilanT  
Milan
2015-08-23 10:44:02

edw: Aha, ty to posuzuješ podle malého českého písečku, kdy si nějaký ožrala nakrade a hned se považuje za mistra světa. No já to beru tak nějak celosvětově. SUV Porsche je ale opravdu k tomu, aby tahalo vlek, tahalo brány po poli...

EDW
Pavel
2015-08-23 18:38:14

milant: Ok, ok, sice nevidím žádné přívěsy na stavební materiál, ale beru. O stěračích jsem se dozvěděl všechno a nic. Děkuji za rady. Automobily značky Porsche jsou jiná liga. tak u nás, tak i v zahraničí, kam jezdím.

plukovník: Ok, jak už jsem psal, Porsche přestávám řešit, je to jiná liga pro většinu zde. O stěračích vím všechno a nic, musím to holt vyexperimentovat. Ale nejspíš to dopadne tak, že na jarní prohlídce je nechám v servisu vyměnit i s gumama. Díky za rady a příspěvky.

MilanT  
Milan
2015-08-24 07:47:30

edw: Pavle, co ti tam v servisu dávají za stěrače a hlavně za kolik peněz? Osobně bych vyzkoušel Bosch Aerotwin. Stojí kolem tisícovky, ale dají se někde sehnat podstatně levněji - http://www.hitautodily.cz...R531S-3397118901-d238.htm

EDW
Pavel
2015-08-24 19:05:40

milant: Zdravím, jsou to originál Suzuki a stojí pár stovek. Tuším, že jsem minule platil za ty přední asi 600 korun. Ten zadní je dražší, stojí asi 400 korun. Já si většinou nechám dělat servisku, vyčistí nebo vymění mi kabinový filtr, zkontrolují mi baterku, náplně a skoro pokaždé mi musí přiheftnout nějaký ten držáček té gumy pod spoilerem. Vždycky jí někde trochu drbnu. Taky mi přitom vymění kola, teď musím nechat i udělat geometrii, projel jsem mizernou díru a nakonec mi auto vždycky umejou, vysuší a vyluxují. Skoro pokaždé se vejdu v pohodě do tří tisíc. Ale nemusím pak na nic šáhnout a je to všechno hotové zase na půl roku.

MilanT  
Milan
2015-08-24 22:12:15

edw: Tak to máš aspoň klid a pohodu.

A buď rád, že ti nedávají tyhle stěrače Suzuki - http://www.riegger(.cz)/obchod/zbozi/rrp-karbonove-sterace/288776/

P.S. Kolem ".cz"odstraň ty kulaté závorky.

2016-01-14 12:54:18

EDW: neviem či to tu bolo písané ale otázka nebolo sklo pastované? ak áno vtedy zvyknú vrzgať a trocha skakať stierače

EDW
Pavel
2016-01-14 13:17:41

lukáš.činčár: Nevím, dávám to do ruční myčky od té doby, co jsem to koupil. Vždycky ale základní program. A nikdy mi to hned po opuštění myčky nevrzalo. Spíš tak po určité době. Je to adhezí guma sklo, ale jak jí ovlivnit, to nevím. Když přední sklo myju jarem, pomůže to, ale jenom na čas. Stejně je to i s výměnou stírátek. Tak do několika měsíců vrzají zase. Nejvíc vrzají při relativně malém množství kapek vody. Při silném dešti to není. Ale děkuji za postřeh. Budu se tím zabývat.

2016-01-14 14:33:33

edw: mozno blbost, ale za pokus to stoji. Skus vsetky klby po tom pol roku na ramienkach a samotnych stieracoch premazat WD-ckom a trochu to rozhybat.

EDW
Pavel
2016-01-14 15:32:26

durislav: Děkuji za všechny tipy. Vyzkouším. Spíše by mě zajímalo, proč tohle nikdo neřeší a nikdo to také nedokáže efektivně řešit. Každý mi řekne něco jiného. A já to neřeším pořádně proto, že prší jenom občas a tudíž mě to zase tak moc netrápí. Ale vždycky když mi to zavrže a poskočí, tak si pak nadávám, že bych s tím měl něco dělat.

2016-01-14 16:16:53

edw: je to iba taky napad. Mne to vzdy na starej felicii pomohlo na zadnom stieraci. Zadne okno je vzdy najspinavsie a vsetok ten bordel bol aj na stieraci a hlavne na tom vyklopnom klbe stieraca. Potom stierac pruzina nevladala pritlacit na sklo. Ked som to vycistil a premazal, potom poriadne rozhybal tak bol vzdy stierac ako novy.


Odpovědět

1  2  3  4