Fórum - Téma


Suzuka Wagon R řetěz nebo řemen?


Fórum Wagon R III Suzuka Wagon R řetěz nebo řemen?

Informace o modelu: Suzuki Wagon R III



2012-03-08 17:27:49

dobrý den mám suzuku Wagon R a potřeboval bych zjistit zda má rozvodový řetěz nebo řemen, ptám se z důvodu že se blížím k 90000 a řemen je nutno vyměnit ale řetěz ne-je to rok 2004 poradí někdo, popř jak a kde zjistit - za info předem dík Mašita

2012-03-08 17:45:15

2004 by měl bejt už řetěz. Napiš VIN a hned Ti to zjistím

2012-03-11 02:05:03

2004 wagon R+ 1,0 má rozvodovej řemen, interval výměny 60 000 mil

1,3 kod motoru G13BB má taky řemen, interval výměny 54 000mil, nebo 6 let

kod motoru M13A VVT NEUVEDENO

1,3D DDiS kod motoru Z13DT má řetěz

zdroj autodata

2012-03-11 04:45:25

Hondičko nepleť mu hlavu......mě stačí aby napsal číslo káry a hned budu vědět co má za motůrek, já bych to tipnul na VVT M13

2012-03-11 09:52:12

Motůrek nenapsal, tak jsem nabídnul varianty já :D Ten M13 typuju na řetízek, no.Ono je to jednoduchý už od pohledu.Plastovej dekl je řemen..

2012-03-11 11:01:54

Jsou lidi co pod haupnu nekoukaj

2012-03-11 11:15:38

dobrý den - ok, díky moc za odpovědi je to to proměný časování tedy VVT a kod je M13A a jak jsem se dozvěděl od jednoho mechanika lze to prý jednoduše zjistit pohledem na víko ventilů, pokud má na sobě nápis DOHC tak je to řetěž no a DOHC tam mám tan snad je to řetěz, ale ted mám další problém rozsvítila se mi kontrolka motoru tak jsem si zakoupil levnou diagnostiku a ta mi hlásí závadu na EGR ventilu a zároven na první lambadě tak nevím co to vlastně je pokud je to egr tak se prý nemusím moc vzrušovat ale pokud je to lambda tak bych taky nemusel od někud už odjet a hlavně nevím co to je a na co vlastně je ten egr ventil - to určitě zas bude nějaká ekologická dojebanina za odpovědi díky moc a předem se omlouvám že hned nereaguji , dostanu se k počítači až večer a někdy to nestihnu vůbec , tak ještě jednou předem dík

s pozdravem Mašita Hradec Králové

2012-03-11 12:35:54

A když na víku nebude žádný nápis, nemá to rozvody Tohle pravidlo bych zrovna nepoužíval.Spíš pohled na kryt rozvodů.S egrem jsi měl pravdu.Tahle krávovina přepouší část výfukových spalin zpět do sání.Je to recyrkulace spalin, aby byly nižší emise.Má to ale i zápory.Zasranej, nebo poškozenej EGR může mít za následek chod motoru v nouzovém režimu.Pokud je vše vpořádku, výfukové plyny zasírají sání a protože motor nepálí jen směs vzduchu s benzínem, nebo naftou, ale i bordel, co by měl odejít výfukem pryč.Z toho logicky vyplývá, že to má i vliv na výkon motoru a průběh výkonu motoru.Já vyrazil do boje s EGRy Zatím jsem nenašel tak debilní konstrukční řešení, že bych ho nebyl schopen vyřadit z provozu Lamdasonda už má efektivnější význam.Kouká, kolik kyslíku je ve výkových plynech.Jinými slovy, jestli je směs pro kat bohatá nebo chudá.Co zjistí, řekne řídící jednotce a ta okamžitě upraví směs prodloužením, nebo zkrácením doby vstřiku.A to tak, dokud není hodnota lambda rovna jedné, což je ideální směs.Tedy shoří všechen benzin a všechen vzduch vzduch.Porucha lambasondy může být buď v jejím ohřevu, nebo činnosti.Nebo také oboje.První prřípad ještě neni taková trága.Jen dýl trvá, než se dostane na provozní teplotu.V lambdě je keramika s vzácnými kovy, které zeagují na kyslík až od určité teploty.Dokud není dosažena, regulace od lamdasondy nefunguje.Pokud je lamda poškozená ohledně její činnosti, tedy pokud neunguje ani ohřátá, nastaví řj nouzový režim lambda jedna, tedy ideální směs.Auto se nezastaví, ale protože chybí regulace dle výfukových plynů, dojde ke zvýšení spotřeby.Pokud by člověk toto ignoroval delší dobu, může dojít k ohrožení katalizátoru.Bohatá směs může dohořívat ve výfuku a to je smrt pro kat.Keramika se speče a je fajrum Jinak za tyto závady můžeme u nás poděkovat předraženejm sračkám, co si natankujem u zlatokopů u benzínovejch pump..

2012-03-11 12:59:28

dík za odpověd , ta levná diagnostika mi ukazuje že první lambada na paroží má 0.2-0.5V zatímco ta druhá co je ok ma přes 1 volt a taky mi to hlásí potíže s nějakým ohřevem HO2S nebo co, ale zatím se na to vyčoudím běh motoru -otáčky ani nic jinýho se nezměnilo , počkám na spotřebu a na katak z vysoka s..u vzhledem k tomu že jsem zarytej antiekolog tak třeba ve svým letním crossfairu kde jsou hned čtyři katáky jsem ty dva za lambadou vytlouk hned jak sem auto koupil, ty před lambadou sem tam radši nechal

za všechny informace předem moc dík

s pozdravem M


Odpovědět