Fórum - Téma


Suzuki dl 650 v strom


Fórum Motorky Suzuki dl 650 v strom



1  2

2016-09-05 18:41:25

Chlapi strili mi to do vyfuku,nevite co s tim?

2016-09-05 19:02:22

A kdy ti to střílí když ubereš nebo brzdíš motorem?Nebo když přidáš?

2016-09-05 20:21:53

Kdyz uberu,ale staci jen trosku.

2016-09-05 20:32:29

Tak zkontroluj jestli nemáš netěsnosti na výfukovém potrubí a pokud ne tak máš chudou směs.

2016-09-05 20:36:46

supi:

neznám tuhle motorku, tak se zeptám: tlumič výfuku je původní, nebo otevřený? Je to karburátorová verze, nebo má vstřikování? Vzduchový filtr je klasika, co tam patří, nebo sportovní?

Občas zmáčkni klávesu F5, urychlí se komunikace.

2016-09-30 10:14:56

Je to strikacka,filtr a svicky jsem ted vyměnil,ale dělá to pořád.je to spíš takové odfouknuti než střelba.ale projel jsem to jen kousek

2016-09-30 15:30:09

A výfuk máš origo nebo ladák?

2016-10-01 07:42:48

supi:

tak má vstřikování, dobře. A co moje ostatní dotazy? Bez odpovědí na otázky se nedá diagnostikovat.

2016-10-01 08:45:29

Tlunic je original,svody vypadaji ,ze tesni.ikdyz nevim jak to stoprocentne zjistit

2016-10-01 19:14:28

Nemohli bychom se domluvit na nějakém čase,kdy budeme u pc oba,ať to můžeme pořádně probrat?

2016-10-01 19:25:29

supi:

a co vzduchový filtr? Je nový, jak píšeš, ale je to ten, co tam patří, nebo nějaký "sportovní" (buď bavlna s olejíčkem ve filtrboxu, nebo jen nějaký kuželík na sacím potrubí).

Netěsné sání se pozná, když necháš běžet motor na volnoběh a foukneš kolem spojů sprejem s nějakou hořlavinou (např. čistič brzd), motor změní otáčky, bude mít více paliva ve směsi.

Netěsné svody, foukají ve spojích.

2016-10-01 19:48:22

Vzduchovy filtr je tam ten co tam patří.papirovy

2016-10-01 19:52:54

Svod z predniho valce je myslim ok ale k tomu zadnimu se nejde dost dobre dostat.jo a kdyz jsem vyndal svíčky,tak ta ze zadniho válce byla dost černá

2016-10-02 11:53:34

supi:

ta černá svíčka, měla stejné označení, jako ta z předního válce? Jsou to svíčky, které jsou předepsané? Ta černá svíčka byla jen od sazí, nebo byla zašmírovaná od oleje? Byla to ta starší sada svíček, nebo až ta po výměně za nové?

Předpokládám, že máš na hřídelce škrtící klapky snímač polohy škrtící klapky, je funkční?

2016-10-02 18:49:54

Je to ta starší sada svíček,predni i zadni byly i jsou stejne,předepsané NGK CR8E.myslim,ze je jen od sazi,ale nevim,olej to trosku bere.

Kde je ta škrtici klapka?

2016-10-02 19:16:06

supi:

na té černé svíčce mě zaujalo, že nemá tak zploštělé těsnění, jako by ta svíčka byla namontovaná bez správného dotažení a byla volná v závitu (mohla tudy lehce unikat komprese). Ale možná jen blbě vidím. Ještě bych zkusil zkontrolovat, jak vypadá zabarvení na těch nových svíčkách pro porovnání. Hodně ale záleží na tom, kolik toho nové svíčky najely.

Kde je škrtící klapka? Takto položená otázka mi napovídá, že motorům moc nerozumíš. Nemám ti to za zlé, ale i moje dobře míněná rada by na základě tvé neznalosti (nezkušenosti) mohla vést k narůstání problémů. To čidlo škrtící klapky raději nech ověřit v servisu. Moje Yamaha na to má postup, jak to otestovat jednoduše doma, je možné, že podobně to bude mít i tvoje motorka. Akorát se musí v servisním manuálu zjistit, co to má ukazovat a kde, když je všechno v pořádku.

2016-10-02 19:26:55

Taky mě to napadlo,ze byla malo utažena.mě podle toho,jak daleko je černý ten zavit.a taky ,ze sla lehce povolit.na novou jsem najel tak 10 km,tak myslim,že mi to moc neukaze

2016-10-02 19:33:08

supi:

svíčky kontroluj jen po delší jízdě, aby měly čas se takzvaně samočistit. Potom doma nechat vychládnout a už nespouštět motor. Svíčky vymontovat na studeném motoru.

2016-10-02 19:42:02

Ok.myslíš,ze by mohl být problem s ventilama? Neublizim tomu,kdyz s tim pujdu jezdit? A jeste na jednu vec jsem si vzpomněl.Někdy,když jsem zastavil na křižovatce,tak ta motorka hodne vibrovala

2016-10-02 20:00:14

supi:

ty vibrace bys musel porovnat se stejnou motorkou. Je to dvojválec do V a ojnice obou pístů jsou na setrvačníku na společném čepu. A válce pálí oba jaksi těsně za sebou podle úhlu otevření toho písmene V. A takový motor na volnoběh prostě citelně vibruje.

Co se týče nejistoty ohledně nastavení ventilů, jistotu získáš kontrolou nastavení ventilových vůlí.


Odpovědět

1  2