Fórum - Téma


Suzuki Grand Vitara 2,0


Fórum Grand Vitara II Suzuki Grand Vitara 2,0

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara II


1 ......... 2  3  4  5  6

2010-12-03 16:42:04

to nevím, ale neseženeš aktualizace, platnost licence a přístupová hesla, je to chráněno proti odcizení, kdokoli kdo odejde ze Suzuki a pracoval s diagnostikou, hned se hesla mění, navíc tech 2 je jen lepší kalkulačka, už se málo používá a jestli myslíš na tvoji sexušku, tak je to nevhodná diagnostika. I když tu mašinku nakrásně seženeš, tak Ti zanedlouho napíše neplatnost licence a můžeš to zahodit

2010-12-03 17:26:40

To byla jen taková úvaha, viděl jsem to na netu na nějakém čínském serveru za 1 500 $, Také si myslím, že si to nemůže koupit kdejaký skoták. Mně to občas chytne a jdu na věci z gruntu. Takže za ta léta jsem vybavený na fušování do mnoha různých profesí. Co se týče té diagnostiky, tak v případě, že bych si chtěl hrát a udělat si radost, tak se mi líbí multiznačková diagnostická mašina od společnosti Atal za cca 70 000,- Kč. Lze se s ní dostat do řídících modulů všech komponentů vozidla. Ale je to asi hloupost. Než ty prachy člověk prochlastá, tak to také chvíli trvá a je to možná lepší zážitek než óčko z té diagnostiky.

2010-12-04 15:37:28

no jo čínskej server Tech1,Tech2 a SDT má svoje registrační číslo a na základě jeho si obnovuješ software.......Číňani Ti toto číslo asi neposkytnou, možná tak prodají hardware bez software

TECH2 a Sexy4 je stejné jako VAG1552 a Š Octavia II

2010-12-08 19:40:37

zdravim, jsem na tom úplně stejně, svítí mi kontrolka ESP, chyba je ve snímači tlaku hlavního brzdového válce, snímač se nedá koupit zvlášť a celý to stojí cca 40 papír, jak jste psali už vy. Pokud na něco přijdete dejte vědět. Tahle chyba totiž nejde smazat atudíž ani kalibrace čidla není možná. Takže zatím jediný řešení je výměna, ale do toho nejdu.

2010-12-09 21:11:46

zrovna mě napadlo jedno blbý řešení, kato psal, že snímač dělá, že je tam moc velkej tlak a tak hlásí chybu.Je jasný, že snímač je spojen s hlavním brzdovým válcem obyčejnou brzdovou trubičkou. Takže by stačilo tam vrazit regulátor tlaku a pomocí něho snižovat tlak za ním tak dlouho, až ta mrcha zhasne

2010-12-09 21:14:40

Není spojený s brzdovým válcem, teda elektricky myslím

2010-12-09 21:18:17

jinak je vidět, že japonci dělaj snímače tlaku dost blbě, skoro bych řekl že Slušovice by to dělaly líp. Je možný, že kdyby se zveřejnila statistika týhle poruchy, mohlo by vyjít najevo, že je to častější porucha než píchlá guma

2010-12-09 21:21:26

takže ta jednotka ve který je snímač tlaku to snímá elektricky, což by znamenalo, že na hlavním válci je nějaký snímač, který je kabely spojený s ABS ?

2010-12-09 21:24:18

na hlavním válci není z hola nic, tlak je snímán hydraulicky

2010-12-09 21:25:50

myslím pochopitelně ESP

2010-12-09 21:40:02

Při správném fungování jednotky je na diagnostice údaj snímače tlaku: při volném pedálu brzd: 0MPa....při plně sešlápnutém pedálu 8 max.10MPa...Při poruše snímače je tlak konstantní 24MPa a je jedno jestli je pedál volný nebo sešlápnutý, takže víc jak dvojnásobek max. tlaku. Samo , že ten tlak tam není, ale snímač se zblbnul. Když systém funguje jak má a razantně zabrzdíš, problikne ESP a při vadě snímače si to myslí, že pořád stojíš razantně na brzdě a proto svítí pořád

2010-12-09 21:44:09

aha, takže z brzdovýho válce jde trubička do toho kovovýho bazmeku ESP/ABS a pak to pokračuje dál do brzd ?

2010-12-09 21:45:55

tak tak a ještě je hlavním válcem ovládaná spojka

2010-12-09 21:46:45

tak to je ta nejhorší varianta, leda by pomohl lehký poklep kladívkem na tu kovovou část ......

2010-12-09 21:49:49

Sice to asi nepomůže, ale říznout do toho můžeš, je to přeci Tvoje

2010-12-09 21:52:25

na tom vrakovišti co jsem psal, jsem ještě nebyl, musím jezdit každý den a při současným stavu silnic toho mám za den až po krk, takže se mi už nikam nechce, ale až to bude lepší, zajedu tam, mám opsaný to číslo ESP jednotky a uvidím jestli něco budou mít

2010-12-09 21:55:46

každý elektrický snímač tlaku není nic jinýho, než jakási pružná část snímače, která tím jak se prohýbá mění odpor, tedy si to alespoň myslím

2010-12-09 22:00:09

možná za T.G. Masaryka

2010-12-09 22:13:31

A čo si predstavujetě pod pojmom, že hlavním válcem je ještě ovládaná spojka ???

2010-12-09 22:18:51

Nu dobrá má svůj válec, jen kapalina jde z nádobky hlavního válce....nu zle jsem to napsal


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6