Fórum - Téma


Suzuki grand vitara 2003, 2.0


Fórum Grand Vitara II Suzuki grand vitara 2003, 2.0

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara II


1  2

2014-04-15 14:10:05

tak potom česť . neni veľa ľudí čo to takto robia. Ja sa opravám áut venujem už len pre vlastné účely. Baví ma to ale pri neskutočnej arognacií a lakomosti dost velkého percenta ľudí a ich dojmu že sa dá 3dni roboty zaplatit flašov vína, tak som sa na to vykašlal. Viem si spraviť peniaze inde.

Ja si vždy rozmyslím čo je to za diel a koľko ešte odhadujem životnosť autu. Napr Kúpil som teraz baleno za 500eur na stavbu. má 220tis km. Potrebujem ho na 2-3roky. Nemá cenu tam dávať drahé diely, kúpim za rozmunú cenu (rozvody výfuk........, filtre) ale neni som hovado čo nechá skočiť rozvody a bude jazdiť z výfukom jak rešeto.

Ale keď som kupoval 5ročné mondeo ktoré mi 5rokov slúžilo tak som tiež kupoval značkové diely. Nemá zmysel sa zas hnať do toho aby tam bola značka automobilky. Často automobilka pýta maržu, len za to že licenčne zobere diel od iného výrobcu a pacne tam len svoje logo. A zas na druhú stranu rozbytý dekel s pod motora som bez mihnutia oka nahradil tým najlacnejším čo bolo na trhu. Je to kus plastu a účel splní tak isto 10eurový jak ten 50eurový.

V AAAčku je asi najdrakšie umytie auta v republike

2014-04-15 15:22:48

Proč se musí se vším "šmelit"? Osobně jsem čím dál tím víc znechucen praktikami některých prodejců aut. Ale tohle rozebírat by bylo na dlouhé lokte...

Osobně znám člověka, který jezdí denně s GV 2.0 benzíňákem s LPG r.v. 2003 a předtím měl krátkou verzi v 1.6. Na 1.6 najel kolem 30 tisíc km(stav tacho před koupí cca 115 000 km) a měnil jen ložisko u PP kola. Dvoulitr má prvním rokem a zatím neměl problém. Proč přešel na 5-dvéřák? Samozřejmě kvůli vetšímu kufru, ale nechápu, proč si bral auto s LPG, bo je opět tam, kde byl - půlka kufru zastavěná... Nicméně se s ním domluvím, zda by byl ochoten jít se mrknout se mnou na pár tipů.

Co se týče toho bazaru, certik to vystihl pekně, jsou to překupníci, kteří se snaží prodat a hlavně na tom co nejvíc vydělat. To je ale základ byznysu. Důležité opravdu je, a s tím počítám, nenechat se zlákat na vyleštěný lak a blýskající se interiér, ale v klidu si celé auto projít, prohlédnout a zkontrolovat a opsat všechny VINy. Jsem od přírody skeptik a proto se neunáhluji, ale věřím tomu, že pokud jde člověk sám právě do zmíněného autobazaru, tak jsou schopni jej zviklat a přesvědčit ke koupi, i když by o ní nebyl moc přesvědčený. Proto všude chodíme alespoň ve třech. Jak to vidím, stejně skončím u favoritu či feldě za pár kaček, jelikož výběr těchto aut je nesrovnatelně větší než u GV.

2014-04-15 15:32:00

Tahle mi také padla do oka. Je to sice nafťák, ale už HDI, tedy z PSA myslím. Měl by být "lepší" než staré TD, no nevím...

http://auto.bazos.cz/inze...6/Suzuki-Grand-Vitara.php

2014-04-15 18:29:11

workoholik: uzávěrka u tohoto typu nebyla,asi tam mělo být napsáno př.náhon,nicméně dodatečná montáž je možná,na toto bych se při prohlídce zaměřil. Jinak HDI - dobrá volba...

2014-04-16 11:53:47

Ak to má skutočne domontovanú uzávierku, velmi inteznívne by som sa pýtal na čo to auto používal. Na bežných cestách a v normálnom teréne je uzávierka úplne zbytočná. Ak s tým jazdil tam kde tú uzávierku skutočne potreboval tak by som sa bál technického stavu podvozku.

2014-04-16 14:14:51

lunek: moje řeč

2014-04-17 06:36:08

workoholik: zlaté staré TD (RF) než HDI (RHZ/RHV) staré tdčka jezdily bez jakýchkoliv problémů oproti hdičkám. u hdi problémy z elektronikou, se vstřikama atd , bohužel francouzi umí jen upéct bagety a ne postavit motor nebo auto co by se nesralo

2014-04-17 11:20:59

Já bych taky raději šel do benzínu - třeba na tipcars.com je výběr dostatečný.

2014-04-17 16:46:28

bartass: spletl sis HDI a DDiS, HDI je original Peugeot a to jsou jedny z nejlepších dieslových motorů co se týká spolehlivosti a ekonomického provozu. Do nových Grandek se už dávají DDiS, a to je fakt kapitola sama pro sebe...

2014-04-20 02:22:05

otym9: nespletl sem si nic hdi nebo ddis jak píšeš mimochodem dci , oba jsou to francouzi a stojí to za prd. nejlepší nafta co funguje je 2.0TD motor označen RF a je to japonec z mazdy

2014-04-20 19:12:09

Trošku mimo téma: Tahle GV jim to docela nandala, všem asi ztuhnul úsměv:

https://www.youtube.com/watch?v=acPyLcrrE_o

2014-04-21 13:23:55

Perfektní "videjko" a těch dalších co tam je , dobré obutí a nízká hmotnost a kvalitní tlumiče ... škoda ,že současná krátká 1.6 přišla o to nejdůležitější - redukci ...

Jo poslední GV II. - co bez úprav může do skutečného terenu, nic z ní neodpadne,nic se neulomí ...jen pořádné obutí MT a jede se.../samo závěr zadního diffu,šnorchl,případně přizvednout se hodí /

2014-04-21 14:34:39

Mám to samé auto, taky krátkou a obě uzávěrky, dělá to divy. Patrolisti a Toyotaři s kterýma občas jezdím, tak nevěří vlastím očím co to dokáže vyjet. Limit je pouze světlá výška.

2014-04-21 16:34:49

marcel: já víím,četl jsem vlákno o diffech ...

chystám se nahradit svou stařičkou I.Vitaru 94" 3dveř -máme problemek na motoru -klepe ojnice čep,- za krátkou GV II. 1,6 nebo 2.0 benzin , na autoscout 24.de je jich dostatek ve velmi slušném stavu ,dokonce málo najeto po prvním majiteli a navíc s jednoroční gebraucht wagen zárukou od suzuki dealera , do 160.tis,-

No a pak zvednout tak o těch cca 5cm a zadní závěr diffu ,dopředu rám a warn naviják...


Odpovědět

1  2