Fórum - Téma


Suzuki S cross - názory a postřehy majitelů


Fórum SX4 II Suzuki S cross - názory a postřehy majitelů

Informace o modelu: Suzuki SX4 II


1  2  3

2014-06-18 21:47:31

laddy: takže Chorvatsko je 600-800 až klidně 1200km, najeto máš teď ,jak píšeš cca2000 km a už si dorazil na místo , tak to teda to auto denně zajíždíš nějak moc intenzivně - a už si i tankoval? ? , tak hlavně klid , příjemnou dovolenou , nou stress , auto předokolka ,nezajetý v automatu , šprýmaři, to tu naopak zůstaňte,.... a brouka, nech žít ....

P.S. musím dodat, omluvit se- samozřejmě ,neboť mýliti se je lidské , ta spotřeba v automatu je realná , neboť při jízdě na jih se jede směrem dolů , takže asi spotřeba po cestě dom na sewer - bude možná trochu vyšší ,doufám , prosím , že se dovíme

MilanT  
Milan
2014-06-18 22:03:37

laddy: Té tvojí spotřebě věřím a upřímně gratuluji.

SX4 a S-Cross nemá cenu srovnávat, jsou to úplně jiná auta. Já mám teď momentální tuhle spotřebu -viz foto. Ale je to nezajetý, syrový motor a třeba to ještě klesne. Ale snad nejsme malí kluci, aby jsme se trumfuvali nebo soutěžili.

2014-06-18 22:47:13

přesně tenhle systém hlídání tlaku jsem měl na scendovi - jedno čidlo odešlo tak jsem to dal vypnout - stejně to byla dost kokotina - když jsem přezul na zimu na plecháče pípalo to a blikalo, že není tlak a když to ještě fungovalo tak to při nadlehčení v zatáčkách v létě píplo až se člověk lekl ...

...člověk by musel bejt hodně velkej tatar aby nepoznal, že jede na prázdný gumě

na druhou stranu s vyvážením nikdy žádnej problém nebyl ani žádný velký závaží tam nebylo nikdy jsem to uvnitř neviděl ale nemůže to být moc velký - protože když jsem píchnul tak jsem to uvnitř neurazil když auto kleslo až na ráfek ...

2014-06-19 08:30:56

instr: Já to chápu tak, že Laddy má na dovolené najeto těch 2.000 km, ne celkově

2014-06-19 08:45:32

pivlis: Tak to jo .....

To Chorvatsko je ale hrozně daleko , někde za Moskvou ...

2014-06-19 10:03:41

instr: no, vidíte, a právě kvůli takovým kecům tady končím . Na takto vysoce inteligentní kecy nemám chuť ani náladu, tady si vystačíte sami .

Víte starou bačkoru kudy a odkud jezdíme a kolik jsme najeli ale musí k tomu být primitivní komentář. Upřímnou soustrast tomuto fóru.

2014-06-19 10:17:47

laddy: No ono by stačilo stručně a jasně sdělit počet ujetých kilometrů a spotřebu,a případně celkový nájezd kilometrů vozu ...

dovolená cca 2000km - za 5,8l/100

celkem najeto např 4250km ,průměrn spotřeba celkem 6,3 ...

a není co komentovat

zdvořile poděkujem za info ....

Ono fakt vypadá divně , když někdo napíše jsme právě na dovolené v Chorvatsku ,najeli jsme z Podkrkonoš 2000km a s automatem máme spotřebu 5,8....pravda ,když se letí balonem na Vídeň ,může být mezipřistání v Bruselu , dle větru ...

P.S. a jak stíhá klimatizace uchladit ten prostor s-crossu v horku ?

2014-06-19 11:57:26

laddy:

My, rozverní mladenci si tady s těmi vysoce inteligentními kecy opravdu vystačíme a ty, až se vrátíš z té Moskvy, tak se raději přihlaš třeba na universitu třetího věku. Tam určitě žádní nejapní vtipálci, co tě tak iritují, nebudou.

2014-06-27 14:52:51

plukovník:

Ten kdo ví, tak by nemohl napsat, že motory byť se stejným typovým označením jsou u S-Crosse a SX4 stejné. Ani motorizace v průběhu výrobní řady není stejná.

Stačí se podívat do katalogu dílů podrobněji a každému, kdo dokáže od sebe rozeznat čísla by mělo být jasné, že jsou mezi motory zásadní rozdíly.

Mimochodem asi to pro někoho bude velké překvapení, ale rozdíly u S-Crosse jsou provedeny právě s ohledem na snížení spotřeby.

Individuální měření spotřeby je věc každého řidiče, pokud někdo jezdí s pedálem zašlápnutým do podlahy, těžko může pochopit, že někdo s lehkou bude mít uplně jinou spotřebu. Obecně jsem měl s benzínovými agregáty lepší zkušenosti než s dieselem. Dokázal jsem se dostat na udávané spotřeby bez toho, abych brzdil provoz. A stejně jsem se potkal s řidiči, kteří dokázali jet za míň.

A když se podívám na hmotnosti, aby to bylo nějak podložené tak do techničáku, vychází mi, že v základu je S-Cross o 55kilo lehčí. U čtyřkolky je už rozdíl jen 10 kilo.Údaje v techničáku vycházejí ze schválení, které dělá mezinárodně uznávaná zkušebna.Takže to není o tom, že by si někdo nějaké čísla vycucal z prstu.

A dívám se na provozní hmotnost, nikoliv na nejvyšší přípustnou.

Zmenšení akumulátoru je věc, která dílem souvisí se změnami v motoru, dílem se snížením hmotnosti. Chápu majitele starších vozů domácí výroby, kteří používajíc akumulátor z náklaďáku, měli jistotu, že když jim dojde benzín, tak je jejich provizorní elektromobil domu dostane.

U nádrže je jedním z důvodů zmenšení i nižší spotřeba vozidla, takže je zachován minimálně stejný dojezd a není potřeba mít větší nádrž.

2014-06-27 15:08:18

plukovník:

Asi jsem to někde přehlídl, kde že v palubním menu je možno deaktivovat kontrolu tlaku v kolech??

Já jsem tedy přesvědčený, že to možné není. Důvod je jednoduchý, je to povinné vybavení vozu z důvodu bezpečnosti posádky a úspory pohoných hmot.Už to není jen komfortní prvek výbavy jako to bylo dřív.

A protože to vypnout nejde, bude svítit kontrolka na palubce, včetně palubního počítače.

2014-06-27 15:15:46

senmonka:

Ač tvrdíš, že se snažíš abys věděl co píšeš a aby to nebyly úplné bláboly, právě jsi napsal čtyři velké bláboly a možná, že dokonce ani nevíš, co píšeš

2014-06-27 15:19:06

instr:

Když bych měl u suzuki poskládat takové auto tak to budeš mít určitě Kizashi s podvozkem GV, nejlépe v karoserii Wagon R+, aby ses vešel do ceny Alta.....

Jako tady nikdo netlačí, že to má být off-road, tak proč větší světlá výška? Více než 95% aut této kategorie se ze silnice dostane nejdál na trávník u předzahrádky, ale ne do terénu. Kdo chce auto do terénu může si ho přece koupit (pokud na něj má) a ne tady nadávat na auto, které má výborné jízdní vlastnosti na silnici za rozdílných adhezních podmínek.

plukovník:

buď klidně konkrétní, pokud mi nebudeš jen sdělovat své dojmy tak se za své omyly omluvím.

plukovník:

Technicky by v plnohodnotné rezervě ventilek mohl být.Ventilky nevysílají signál pořád, ale začnou až když se vozidlo rozjede. Takže staticky uložené kolo na to nemá vliv. A světě div se, pokud tam není nějaký technický problém, tak se ventilky spárují s vozem samy i bez diagnostiky....

Lepící spreje ventilek zničí a je k nepoužití. Určitě se najde někdo, kdo to bude chtít rozporovat, ať dodá to kolo s ventilkem, já mu přinesu lepící spray..

2014-06-27 15:42:00

senmonka:

A co když se s tím tvým vozem "spáří" nějaké cizí ventilky, třeba z auta jedoucího v souběžném jízdním pruhu, kterému se zrovna zachtělo se také "pářit", a to bez diagnostiky.

A k čemu je lepící sprej, který "ničí ventilky", a co s autem u kterého sice nemusí být povinně žádná rezerva, ale tím pádem musí být ve výbavě "samolepící sprej" souběžně s povinným monitorováním tlaku.

P.S.

V žádném případě se mně nikdy neomlouvej ! I kdyby k tomu byla příležitost. Nemám rád lidi co se neustále za něco omlouvají. Ukazuje to buď na nedostatek sebevědomí a nebo to, že dotyčný si neví rady sám se sebou

2014-06-27 16:52:14

senmonka:

přečti si to po sobě,třeba až zítra , a skládej si co chceš, třeba suzuki auta , zjevně vyhledáváš flame, a splácáš přitom pátý přes devátý, škoda komentovat

senmonka:

a ty výborné jízdní vlastnosti na silnici jsou jako u jakýho auta , toho co si majitelé sami tady stěžují - říkají-píšou ,jak okolo 130km/h musí na dálnici intenzivně řídit , aby auto udrželi v přímém směru ? a suzuki už to řeší .... a nebo to samé auto s vlečenou klikou -zadní nápravou a pseudo trvalým pohonem - má výborné jízdní vlastnosti za rozdílných adhezních podmínek to jo ,= tím je tento typ zadní nápravy znám-důvod je jen levnost konstrukčního řešení-jízdní vlastnosti u tohoto typu zadní osy je opravdu trochu lepší než u pevné osy ale ne o moc, v tom zlatá GV ...

2014-08-08 09:05:57

Tak mi to nedá a chci se podělit o zkušenostech z provozu SX 4 S cross. Dnes mám cca 7000 km najeto celkově.Autíčko šlape jako hodinky, bez problému . Z předcházející SX4, prodané,

sem si nechal alu disky s pneumatikami na dojetí na S crossu. Bylo nutno namontovat ventilky TPMS a kola pasují a ventilky se načtou do systému automaticky. Kola snad vypadají na autě lépe než původní. Zatím jezdím s průměrnou spotřebou cca 6,2 l/100km, což je myslím docela slušné. Ještě snad dodám, že jezdím s pneumatikami nahuštěnými na 2,8 a na rozdíl od SX 4 mi tady nevypadnou zuby na hrbolatých ceszách, auto je poněkud měkčeji odpružené. Uvažuji o montáži multifunkčního radia s dvd, gps atd., ale o tom snad někdy příště.

2014-08-12 11:28:42

milant: taky jsem to našel omylem. Bylo by lepší, kdyby to bylo v sekci S-Cross, když je řeč o něm

MilanT  
Milan
2014-08-12 11:59:23

dvorakpepa: Vidím, že čteš pozorně

Ano, 2x jsem na to upozornil a laddy to zdůvodnil tím, že sem chodí 300 lidí týdně a že by se mělo debatovat jen o S-cross. A už nemám sílu ani náladu psát po Xté, že jsme v sekci úplně jiného auta.

Škoda pro to auto. V tomhle případě mám pocit, že mu majitel ubližuje víc než jeho odpůrci. A navíc majitelé klasické SX4 nepovažují S-cross za jeho přímého nástupce. A přiznali to i prodejci Suzuki když prohlásili, že díru po SX4 zaplní iV-4 Vitara.

Citace: "Na konci roku očekáváme nový model s dobře známým názvem Vitara. Suzuki jím chce zaplnit prostor po ukončeném modelu SX4.

http://www.simcar.cz/deta...60b38a1597a6b157297b.html

2014-10-13 11:51:36

Údajně kvůli tomuto opatření EU skončila v tomto roce výroba "staré" SX4. To by jeden plakal.

2014-10-16 07:52:43

fimi:

Jaké opatření EU máš na mysli ?

Výroba "staré" SX4, vyráběné ve dvou generacích skončila po osmi letech. Výroba jednoho modelu auta běžně trvá sedm let. Pro konzervativce je to možná málo, ale je to tak.

2014-10-20 12:37:36

TPMS v S-Crossu - ahoj, zdravím tu všechny, tak jsem nasadil na S-crosse zimní kola z SX4 a nestačil jsem se divit :( Někdo tady psal, že je možne TPMs vypnout, podle mě to nejde, ale pokud ano, může to někdo relevantně potvrdit ? Přecejen se mi nechce dávat 6000,- za něco co nepotřebuju a ještě zbytečně sundávat nová kola z disků a přeprogramovávat snímače při každém přezutí, jak se mi to zatím jeví ... jakékoliv info k TPMS na S-crossu uvítám. Díky Adam


Odpovědět

1  2  3