Fórum - Téma


Suzuki SX4 chvění motoru při volnoběhu


Fórum SX4 I Suzuki SX4 chvění motoru při volnoběhu

Informace o modelu: Suzuki SX4 I



2009-03-25 14:15:06

Potřebuji poradit POMOC,při zastavení na křižovatce,se po chvilce začne přenášet chvění z motoru na celé auto.Čím je motor víc zatížený,tím je to znatelnější,např. při zapnutí rozmrazování zadního skla,vyhřívání sedaček,při každém zapnutí stěračů,nebo když je zapojený vozík.Když je zapnutá klima,motor si vše dorovná sám.měl jsem to i v aut.servisu a tam jen platím za diagnostiku a že je vše normální a odpovídá to kategorii vozu,hmmm.Jedná se o Suzuki SX4 1.6.

2009-03-25 19:54:40

málo otáček... každý zapnutý spotřebič (světla, topení, vyhřívání sedaček, servo.... atd) více alternátor zatěžuje... a otáčky klesaj

Hill  
Jaroslav
2009-03-25 22:27:55

Některé spotřebiče (hlavní světla, rozmrazování zadního skla a pod.) mají hlídané vývody, jestli jsou pod napětím. Když některý z nich zapnutý je, elektronika to pokládá za velký odběr (i kdyby tam ten spotřebič nebyl) a zvedá otáčky tak, aby alternátor stíhal ještě trochu dobíjet. To je i u starších swiftů a nejen u nich.

2009-03-25 23:08:24

Plnej souhlas.

2009-03-26 09:23:50

Pěkný den a díky za odpověď.Otáčky se dorovnávají třeba při zapnuté klimě,když je to dost velký odběr,ale tohle si motor nedokáže dorovnat a podle otáčkoměru a i na diagnostice je vše s otáčkama ok.Byl jsem v jednom autorizovaném serv. a tam to dělalo 13 vozů z 27 ,ktré měli na skladě.stalo se mi 2 x že mi zhasnul motor,když jsem měl napojený vlek,Vše mi proměřili,alternátor,zásuvku,i jiný počítač a pořád stejné.No uvidím jestli se to nebude zhoršovat ,mám najeto 25 tis. Ale jinak díky a zatím

2009-03-26 15:42:35

Zkus si trochu zvednout otáčky volnoběhu šroubkem. Mě to pomohlo. Měl jsem v klidu něco přes 600,teď mám 800 a je po problému.

2009-04-10 22:37:20

Taky mam občas otáčky na 600 při zahřátém motoru a to toho ani nemam moc zapnuto. Tim šroubkem myslíš jako doraz klapky ?

2009-04-12 00:31:23

Do klapky se vůbec nehrabe! Mechanici by vám ruce uraziliTo je cesta totálně si rozdrbat auto...

Za nízkým volnoběhem může být 10 dalších problémů ale nastavením klapky to nebude.zkoušel jsi ji alespoň čistit nebo tak?

2009-04-13 21:01:53

No právě proto mě zajímá, jakým šroubkem to upravil. Nějak mi totiž nejde do hlavy, že by od doby karburátoru dělali šroubky na volnoběh. A jinej šroubek na zvýšení otáček mi zrovna nenapadá, ale nejsem mechanik, takže tomu nerozumim.

2009-04-14 13:00:42

jo volnoběžnej šroubek tam bude (zalepenej nebo zakápnutej) ale musel bys zároveň s ním nastavit i potenciometr klapky - prostě netočit tím to není. Starší japonci mají dokonce i šroub bohatosti směsi (na vstřikování)...

2009-04-21 07:46:52

otáčky jsou prý ok,měl jsem to na pc,také nějakou klapku vyčistil a pořád stejné.to chvění přijde až asi po půl minutce někdy dřív,když zastavím.přesně poznám,kdy sešlápnu brzdu,kdy zapnou stěrače.Všiml jsem si toho asi po ujetí 10 tis km,te´d mám skoro 30 a pořád stejné.No nejhorší na tom ale je,že je to v záruce a jedni říkají,že je to normální,v dalším servisu,že je tam něco špatně,ale nevědí co a prodejce ten mně posílá k dalšímu,že neví jak postupovat dál.Tak zatím pěkný den.


Odpovědět