Fórum - Téma


Suzuki SX4 S-Cross


Fórum SX4 I Suzuki SX4 S-Cross

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1 ......... 2  3  4  5  6

2014-02-11 13:30:30

já myslím ,že joo,kdyť je to v podstatě totéž, jen xvéčko má trvalý náhon s difem a viskospojkou a s redukcí, a větší světlost , jedinej problém čuju 225/55R17 celoročky geolandary jsou z "bambusu" ale na sněhu překvapivě drží,

jako zajímavost dost divnou ale , De,Nl,Swis,,Oest,Cz každý uvádí u xv jinou pohotovostní hmotnost, guláš v metodikách , jednotnost Eu se ukazuje oester,de,a my , až pojedu pro uhlí -zvážím......

jinak sjezdovku na sněhu umí stará lehká vitara , Jimny,a exceluje stará subaru justy , nová GV se mi vloni na jaře propadla a seděli jsme si na bříšku je moc těžká jarní zmrzlej firn a pod tím už tekla voda , takže taková kapsa... -byly jsme vyproštěni rolbou kassbohrerem s 12 válcem , platil jsem rundu pochopitelně , a nakrmil jsem těch 12 válců 2x20L =sud klasika

na blbnutí potřebujem sníh.... dyť já musel 16 točit na dvojku téměř plnej s vypnutou stabilizací , abych moh zkusit jet kousek dveřma napřed asfalt sypanej štěrčíčkem ,bezpečná téměř 180tka a utrh jsem to až ve dvou třetinách ,

a když jsem z toho vystoupil o pár km dál "na základně" tak se mě ptali, co mi je , že vypadám ,jak smajlík , hubu oducha k uchu...na to byla GV grandka moc vysoká a hlavně to tlačítko vypínání esp fungovalo jen na redukci, nebo se při Hl esp automaticky zaplo už nad 40km/h ....

má s-cross vypínací čudlík esp a trakce ?

2014-02-11 14:26:42

instr:

Vypínání ESP má,vypínáním trakce myslíš co?

Má to akorát ten volič režimů.

2014-02-11 14:43:49

Vypnutí ESP v terénu až tolik nepoznáš, já mám na GV2 dodělaný i vypínač TCS, kterým vypneš úplně elektroniku - je to potom hodně poznat a velké plus, hlavně v extrému, protože potom se dá projet s GV2 skoro jako s GV1 nebo starou Vitarou.

2014-02-11 14:51:23

oťas61:

protiprokluz ....trc=traction control , nebo etc=,electronic traction control ,zkrátka přibržďování jednotlivých kol proti protáčení ,vadí to,že žere to brzd obložení a kotouče , po dojezdu na zasněžené cestě " smrdí" spálené brzdy" , ještě ta mrcha umí snížit omezit výkon na motoru to dělá esp ....nejvíc jsem to neměl rád ,když se člověk před stoupající rovinkou po zasněžené cestě chtěl rozjet na 3 čili přesně přes automatické zapnutí .... , aby nemusel řadit, skončil na 2 pod plynem a na tak pomalou jízdu na Low redukci to zase nebylo ...

Iideal bohužel dostupný jen za cenu vyjmutí patřičných pojistek.... by byl odepnout esp, odepnout protiprokluz , nechat ,neb dle ctěné libosti odepnout i abs ....

.... a když má , od kolika km/h se zase sama automaticky zapne ? potvora jedna ...

u sebe jsem to hledal a našel že až v 60km/h se připne esp, jist si zatím nejsem , ale podařilo-li-se mi jeti zatáčku jednou dveřmi napřed na asfaltu se sypaným jemným štěrkem , tak snad na sněhu to půjde , vysleduju ....

2014-02-11 14:52:04

oťas61:

Právě proto, že kontrolu trakce TCS (Traction Control System) to nemá, tak ani ten volič režimů nemůže optimalizovat žádný režim motoru, jak o tom blábolejí v tom manuálu. Má to jenom nová GV s 2,4 motorem.

2014-02-11 15:22:39

elim_co .....

Omlouvám se ostatním za OT, ale mě to nedalo....

zvláště pak s přihlédnutím k systemu SX4 4x4 a s-cross , a tebou zmiňované užitkovosti vozů ....

viz citace :

"proč nekoupit subaru XV? cena, prostornost, nákladný provoz, užitkovost, servis - asi hlavní negativa, ale je to věc pohledu "

nákladný provoz? 8,5 l/100km ,prostornost ? stejná, či o pár cm větší ....užitkovost ? větší ,servis ? od tý doby co je Kato pryč to stálo za .....

a dodatek s tou užitkovostí ....

http://www.auto.cz/subaru...ejsi-auta-11x-video-79461

2014-02-11 15:53:50

instr:

Mě to tedy také nedá...

Proč jsem si koupil S-cross a ne (třeba)Subaru nebo YETI nebo...

To je totiž o těch PRIORITÁCH:

1, Subaru bude samozřejmě lepší do terénu...ale proč bych si ho kupoval,když mám vyzkoušený systém Suzuki SX4 a mým účelům naprosto vyhovuje.

2.dost velké + bylo,že mi prodejce nabídl odkup za cenu,kreou bych přes bazar nikdy nedostal-zaplatil jsem rozdíl a jel jsem.Pokud bych si chtěl koupit nějakou jinou značku,tak to budu prodávat 1-2-?měsíce a budu bez auta(nelze)

3.v tom případě bude cenový rozdíl již někde okolo 130tKč a to by moje kasička téměř důchodce nezvládla..

to plukovník.

Dnes jsem byl na prodejně (servisu)pro techničák, a bavil se s šéf mechanikem ten mi tvrdil to samé co jsem tu již publikoval(o té ŘJ motoru).

2014-02-11 15:57:05

instr:

Mám pár známych, co vlastní Subaru Outback, Forester a také XV. Tak napr. dieslove motory odcházeli i po 60.000 km (předchozí generace Forestra), žel, pak se to prodraží. Subaru boxtrované motory zatím neumí moc dobrě. Dobrá, takže k benálu.

Vstupní investice přehnané, např. u XV cca 700.000 Kč. Podle rad kamarádů, Subaru si pořizuješ pro zcela jiné vlastnosti, než jsou rozumné ekonomické náklady. 8,5/100 km bych bral orientačně. Podle slov jednoho z nich, "to auto žere i trávu kolem silnice". Gumy 17, 225 šířka, tak při sadě těchto gum dáš v průměru 16.000 Kč. Servis v průměru 8-10.000 Kč (nevím kde dáváš do servisu, ale tohle je servisováno u Emil Frey).

I se svou SX4 jsem tahal několik aut, úspěšně, mimo jiné i Subaru Outback. Větší nájezdové uhly u XV, to beru. Subaru má s AWD vynikající pověst. Na druhou stranu bavíme se tady o praktičnosti auta. Pokud bych si měl vybrat, tak je to otázka rozumu. AWD používám výjimečně, hlavně v zimě, tak proč připlácet za Subaru 200.000 navíc? Se svou SX4 na benál dokážu jezdit za 6-6,5 l/100 km. Servis za 5 tisíc v průměru, pneu za 8 tisíc v průměru. Takže já bych si XV nekoupil.

2014-02-12 05:42:02

oťas61:

Hmm... byl jsi na prodejně (servisu)pro techničák, a bavil jsi se s šéf mechanikem a ten ti tvrdil to samé co jsi tu již publikoval(o té ŘJ motoru). Pokud tím šéf mechanikem myslíš vedoucího technika prodeje, tak na to ti můžu říct jen jedno.

Tomu co tvrdí při prodeji svým zákazníkům tito různí šéfové, by jsme se museli já a Kato leda tak vychechtat...

2014-02-12 07:10:07

plukovník:

Já vím,no...Vždyť jsou od toho placený...

To "KATO" -znám tuto téměř "mysteriózní" postavu z jiných fór-přečetl jsem mnoho jeho příspěvků

(ale taky není neomylnej)-mimochodem ,jestli jsem to pochopil správně tak je mimo ČR ?

Trochu OT : mě nejvíc vadí zavádění čím dál více elektroniky do aut! Něco o tom vím ,dělal jsem poslednich 10 let

v Jap.firmě vyrábějící pro autoprůmysl-přímo na oddělení elektroniky,a dneska bez mikroprocesoru nerozsvítíš ani žárovičku na stropě

Co je ale největší průser,tak zavedením bezolovnatého pájení (kvůli zelenejm bezmozkům) jde životnost do kytek...Důležité komponenty které mají přímý vliv na bezpečnost (jako SRS)mají výjimku(na použití olova) do r.2016,ale vše ostatní se pájí bezolovem a až se to začne sr_t...

P.S. omlouvám se za ty odstavce,asi neumím psát...

2014-02-12 11:49:38

oťas61:

Ano, jsou od toho placení, ale přesto i v tomto případě oceňuji čestné jednání než balamutit vědomě zákazníky v zájmu obratu. Na to také dojel Kato, když jako šéf technik prodeje na to neměl žaludek. Byl také brzy "degradován" a raději odjel do Brazilie.

Když já jsem se v roce 2012 dotazoval u technika značkového dealera, zda Kizashi má hydraulické vymezování ventilových vůlí, tak mi sdělil že neví, že by to musel nastudovat v počítači a že mají jenom jeden přístup. A že za dva roky prodali jenom dva kusy. Tak tomu říkám férové jednání. Také mohl říci, že samozřejmě, že to už má.

To, že dnešní automobil je pro mnoho obyčejných lidí nejkomplikovanější elektronická záležitost, se kterou se v životě setkají je fakt.

A ten průser s tím bezolovnatým pájením bude v budoucnosti pro velkou část společnosti stejný průser jako pro "mysliveckou" komunitu (a nejenom tu) bezolovnaté střelivo .

2014-02-12 11:51:28

Je škoda, že Suzuki celkem rychle ustupuje ze své pozice výrobce kvalitních a nezničitelných aut s pohonem 4x4, se kterým se dá projet i tam, kde většina ostatních už neprojede. Ze šikovné štiky v rybníce se tak stává postupně průměrný kapřík - který nenadchne, ale ani neurazí, protože z důvodu módnosti SUVéček stejně dnes většině potenciálních zájemců stačí pouze "papírová čtyřkolka", která když nevyjede ani trochu rozbahněnou cestu v terénu, tak to vlastně ani nevadí ... A pokud dnes někdo tady píše, že srovnatelné Subaru je do terénu jednoznačně lepší, je to pro S- Cross velká ostuda, protože v minulosti tomu bylo právě naopak - Subaru se spíš specializovalo na silniční čtyřkolky

2014-02-12 11:52:57

no to já se při koupi taky ptal má-li vůz alarm, prej samozřejmě, a ejhle... kontrolka pro odrazení zlodějů... husťáci..

2014-02-12 11:54:52

co to meleš že nevyjede rozbahněnou cestu, řikam sme vyjeli strmy svahy kde bylo blato a snih, nomalne sme vjeli na pole.. a vše sme vyjeli..

2014-02-12 12:11:54

waxik: Těsně pod vrcholem, na nejprudším stoupání, se zkoušená verze Suzuki SX4 S-Cross zastaví a dopředu se už nepohne ani o milimetr. Na druhý pokus nepomůže ani couvnutí a výraznější rozjetí, takže dále netrápíme spojku a opatrně sjíždíme podél deštěm zkrápěné sjezdovky dolů. http://www.novinky.cz/aut...zablacenou-sjezdovku.html

2014-02-12 12:23:41

ale dyt todle auto na takovydle veci vubec neni primarne staveny, tak proč ten ůdiv... my projeli vše co bylo potřeba, co nešlo popředu kůli nízkému předku, sme vycouvali... 4kolka naprosta spokojenost... těšim se na léto na suchej asfalt, řežim sport v zatáčkách je suprovka..

2014-02-12 13:28:52

waxik:

Ta "kontrolka pro odrazení zlodějů-alias alarm", to je také kapitola sama pro sebe.

Nechápu jak si něco tak absurdního někdo vůbec může myslet, natož aby o tom mlel nějaký technik prodeje.

Skutečnost je taková, že tato blikající kontrolkakterá je v činnosti po vypnutí zapalování do polohy off, nebo vytažení klíčku ze spínací skříňky signalizuje, že imobilizer motoru je aktivní. Nic míň a nic víc. Všem zlodějům a vykradačům aut to je pro srandu, nikoliv plašič proti nim.

Ale tato kontrolka má hlavně ještě jednu důležitou funkci a sice jako pomocná diagnostická signalizace jednotky ECM a BCM v případě poruchy sdruženého palubního přístroje a jeho signalizace pomocí displeje počítadla ujetých km.

Jenomže to technici prodeje většinou nevědí. Pro ně je to jednoduše alarm.

2014-02-13 09:26:16

waxik:

Tak jsem včera poprvé jel po dálnici(lovo-Pha),byl jsem zvědavej na to říízení -co jsi psal ,a co bylo uváděno v některých recenzích.Tak buď se kluci Maďarský polepšili,nebo mám štěstí na lepší kus ale vůbec žádný problém.Jel jsem teda max 140(tachometrových)a né moc dlouho(mám jen 500km),zkoušel jsem pustit volant a nic-nebyly potřeba žádné neustálé korekce jak píšeš.Skoro mi to řízení připadá lepší než v SX4.

(teda já vlastně mám pořád SX4-v TP je stále SX4-žádný S-cross )

2014-02-13 10:19:26

To rad slysim to by mohlo znamenat ze je u me prostor pro zlepseni.. no v pondeli jde do servisu.. tak uvidim..

2014-02-18 14:28:57

tak jsem to dnes odvezl do servisu, to hučení vzadu prý dělají pneumatiky, no řízení říkali že o tom vědí, a že to zkusí nějak přenastavit tu sílu posilovače, či co... no jel sem v dieslu v předváděčce a tam je řízení uplně v pohodě..


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6