Fórum - Téma


Suzuki SX4 S-Cross


Fórum SX4 I Suzuki SX4 S-Cross

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1 ......... 2  3  4  5  6

2014-02-18 19:48:10

waxik: je možný, že jsme se dneska "potkali" v Bílině kousek po druhý hodině? Já směr Teplice, ty Most?

2014-02-19 10:18:06

nene tyto destinace ja nejezdím...

2014-02-19 11:10:17

waxik: tak to byl nějaký tvůj konkurent

já se pohybuju po Teplicích - bílá, většinou špinavá sexyna s nalepenou "hello kitty" rodinkou na zadku :-D

2014-02-19 12:19:09

mimo jiné je Limetka v servisu http://www.suzukiclub.cz/...raphics/chat/smile/36.gif

2014-02-21 16:06:57

Dotaz na majitele S-cross-nevíte jak jdou poštolovat trysky ostřikovačů?Nějak se mi do těch plastovejch trysek nechce šťourat abych je nezmršil...Skoro mi to připadá že je to na nějakej specielní vercajk.

2014-03-01 07:15:28

Tak si odpovím sám...Stačil malý nožík.

2014-03-01 18:27:36

Tak na huceni ze zadku auta mi suverene v suzuki rekli ze to jsou gumy, tak jsem jim to tam radsi nechal par dnu at to overej, a jejda zrejme je to leve zadni lozisko.. tak je objednany ... slusny po 3000km, posilovac rizeni pry "postelovali.." nozatim rozdil nevidim no na dalnici jsem zatim nebyl.. jo a dostat nahradni vuz od suzuki po dobu opravy .. nemozne.. proste styl

2014-03-01 19:21:44

waxik:

...novinka ,nový model, nová výroba s sebou nese vždy riziko "nezajeté"=nestálé kvality , s náběhem výroby a prvním výrobním rokem se sériová výroba ,kvalita , dodávky a kvalita dodavatelů vyvíjí právě podle toho , co se sere , je to u všech výrobců +-stejné , stejně jako bylo heslo v devadesátých letech u bmw nekupovat auto z páteční odpolední směny a pondělní ranní

....................

Který že to milý suzuki dealer ?

mě lákali ke GV na koupi - druhé auto swifta sport nebo aspoň swifta , tak mi po dobu záruční opravy nové GV v hodnotě 550 půjčily felicii za 10 ,a nebylo to špatný svezení, nemusel jsem jít pěšky

2014-03-02 07:46:44

waxik:

3 000 km je slušná výdrž na ložiska SKF vyrobená v Číně. Kvalitní ložiska SKF ze švédské produkce jdou zřejmě hlavně do továrny Volvo.

Jinak SX4 první generace trvalo 2 roky (od roku 2006 do r. 2008) než "vychytala mouchy".

instr:

Slogan "nekupovat auto z páteční odpolední směny a pondělní ranní" se nepoužíval jen v devadesátých letech u BMW, ale v souvislosti se všemi značkami na základě románu "Kola" od kanadského spisovatele britského původu Artura Haileye, z prostředí Detroitské automobilky, poprvé vydaného v roce 1972.

2014-03-20 06:52:43

ložisko vyměněné, autíčko tichoušký ... až budou letní gumy myslim že to bude fajn...

vania, 2013-10-22 11:45:59 napsal:

Měl jsem příležitost mít S-crosse na víkend. V nejvyšší výbavě, nafta, 4x4, v té tolik ukazované zelené metalíze. Najezdil jsem s ním pár stovek km po všech možných silnicích vč. dálnice. Když dovolíte, podělím se s vámi o pár dojmů.

1. design: jsem z něj hodně rozpačitý. Předek téměř ošklivé japonské suzuki (nějaké fotky podobného jsem kdysi viděl). Z boku nissan qashqai, zezadu mitsubishi ASX. Trvalo mi dlouho, než jsem si na ten slepenec zvykl. Chybí mu italská lehkost předchůdce. Je to ale individuální, asi se i dost líbil. Kde jsem zastavil, vzbudil zájem.

2. interier: je přesně v duchu současných modelů. Radio i volant najdete všude. Působí moderně a nepřeplácaně. Střešní okno je velká frajeřina. Lze úplně otevřít, což jsem - škoda - nemohl v tuto roční dobu využít. Kožené sedačky velmi pohodlné, vyhřívání ve dvou stupních nemá chybu. Škoda že za tuto cenu (630 tis. Kč) není i vzadu. Otevřená okna však klepou stejně jako u předchůdce. Jen zavírání dveří s otevřeným oknem už nedává rány a zavírání pátých dveří je taky luxusnější. Kufr je větší, což je znát. Plně nyní dostačuje.

3. jízda: Naftový motor původem od fiatu je trochu hlučnější. Klapot prostě nepřeslechnete. Ve vyšších rychlostech se však uklidní. Při tachometrových 150 je už příjemný. V této rychlosti mi však vadilo přeposilované řízení, které jakoby bylo nutné drobně korigovat. Vlastní motor by si zasloužil pár koníků navíc. Na pohodovou jízdu těch 120 stačí, dravec to není žádný, zátah je velmi pozvolný, na běžné předjíždění však stačí. Trochu jsem se pral s kulisou řazení 6 stupňové převodovky. Trojka a čtyřka tam někdy nechtěly. Dvojka při pomalé rychlosti na křižovatce se hodně dusila. Ale na to si lze zvyknout. Systém start-stop fungoval překvapivě rychle po zahřátí, asistent rozjedu do kopce je velmi příjemný. Co mi hodně vadilo, jsou malá zpětná zrcátka. proti mé SX4 jsou snad poloviční a couvání s nimi mi dělalo trochu problém. Ale i na si lze zvyknout.

Celkově si myslím, že je to zajímavé auto s trochu divokým kabátem. Prodejní trhák to rozhodně nebude, cenová politika kopíruje konkurenci. Ta je však pohlednější i výkonnější. Byť zarytý suzukář, kdybych si měl za víc jak 600 tis. Kč koupit SUV, půjdu jinam. .. .

2015-01-04 11:20:37

vania: ak mi najdeš predajcu konkurenčnej automobolky,ktorá ma menšiu cenu ako suzuki s-cross v tejto výbave tak ti pošlem flašu koňaku. 120 koňový motor, 6stupňový manuál, 4x4 z medzinápravovou uzávierkou, automatická klíma, xenony z odstrekovačom, vyhrievane predné sedadlá, predné-zadné senzory, senzor svetiel a stieračov, sklapacie vyhrievané vonkajsie zrkadlá, vnútorné automaticky stlmujúce, USB konektivita, 16"" letné elektróny a plechvé zimne(oboje gumy brigeston), metalický lak. to za 20290€. hľadaj

MilanT  
Milan
2015-01-04 13:39:34

optik: Pokud to bereš takhle, tak máš pravdu. Problém je v tom, že tyhle všechny (ne)potřebnosti, co jsi vypsal, každý nepotřebuje a nechce. A ostatní automobilky, na rozdíl od Suzuki, to nabízejí v rámci příplatkové výbavy. Pokud jsem nemehlo, tak si dokoupím parkovací senzory. Pokud jsem tak slepý, že nepoznám když začne pršet, tak si dokoupím dešťový senzor. Každý nepotřebuje automatickou klimošku a stačí mu manuální nebo žádná. Každý nepotřebuje 500litrový kufr, protože nechce vozit vzduch. Xenony a senzor světel - k čemu to je? Každý nepotřebuje USB. Kdo nejezdí v zimě, jsou mu naprd zimní brigeston (správně se to píše Bridgestone), každému se nelíbí metalický lak. Pak nezapomeň na estetické hledisko. Každý má jiný vkus a nemusí se mu S-Cross líbit ani kdyby stál 10 tisíc Euro.

Takže to chce trochu empatie a pochopit toho druhého a uznat jeho názor. A proto hned v první větě píšu - máš pravdu. Pokud ty potřebuješ všechny ty vymoženosti, to auto se ti líbí, cítíš se v něm příjemně, líbí se ti a soused z Boleslavy bledne závistí, tak je to prima a tak to má být. Suzuki přesně tímhle zamířila na cílového zákazníka.

2015-01-04 14:32:40

milant: Suhlasím s tebou. Maš pravdu. ale v tom pripade si priprav 10,000€ navyše a nemyslim si, sa budeš lepšie voziť na škode yety alebo na na nisane Q, ktore budú mať drevenné lavice😀!

2015-01-04 14:49:46

plukovník: dobrý den nechci se moc míchat do diskuze,ale jeden osobní poznatek u bývalá fabie 1.4mpi mi odešla obě ložiska přední po 10000 km záruku neuznali a ložiska byla ČÍNSKÁ,při prohlídce řekli že to jsou gumy a nebyli

MilanT  
Milan
2015-01-04 16:58:03

optik: Tohle je téma o S-Cross a já v něm jen seděl a tak bych nerad jitřil něčí emoce. Ale já nechci a neumím srovnávat S-Cross s jinou automobilkou. A reagoval jsem tak nějak obecně na tvojí výzvu ohledně výbavy a ceny.

Jeden nejmenovaný zdejší uživatel o mě napsal, že pro mě existuje jen Suzuki a když prší, tak pro mě prší Suzuki. Samozřejmě že nejsem tak omezený a nemám klapky na očích a pár konfigurátorů jiných automobilek jsem si vyzkoušel. A pár aut jsem si i vyzkoušel. Co se týká výbavy, tak pro mě byla rozhodující motorizace 1,6 benzín, pohon 4x4, vynikající stabilita na silnici, vysoký a pohodlný posez a snadné nastupování, snadnost a jednoduchost ovládání, dost prostoru pro řidiče, 6 airbagů, hagusy na střeše, snadnost sklápění zadních sedadel. A samozřejmě cena. No a za 349 tisíc (13.000 E) mít tohle všechno v novém (starém) SX4? Byl bych blázen, kdybych si to nekoupil. Někomu jinému se líbí Yeti (do toho akvaria se může zamilovat snad jen krabice od topánek ) a tak si to v podobné výbavě koupí za milion korun. Takže každý ať si koupí podle svého vkusu, potřeb a peněženky.

Jestli existuje srovnatelná a levnější konkurence pro S-Cross? Tak to fakt nevím, nějak jsem to nezkoumal, protože to auto mě ničím navíc oproti staré SX4 nezaujalo. Má menší spotřebu? Fajn, to mě netrápí. Je o 15 cm delší a má větší kufr? Fajn, to mě netrápí. Je nižší a má menší světlost? Tak to by mi vadilo. Je oproti mojí nové SX4 dražší o 150 000 korun? Tak to už je na pováženou. Za ty prachy navíc mi nenabízí žádnou přidanou hodnotu, kterou bych chtěl nebo potřeboval.

Pro někoho jiného to význam má a pak je to v cajku.

vlasta  
Vlastimil
2015-01-04 18:32:29

milant: svatá slova

2015-01-04 19:42:30

milant: prešiel som všetky predajne konkurenčných automobiliek a táto výbava včetne 7.airbakou stojí minimálne 29.000€. o čom sa bavíme!? o dacii daster? aké to môže byť auto keď má v znaku pizdu😄

2015-01-04 19:44:45

vlasta: a sx4? klasické kinder vajce, kde nie je vidiet cez stlpiky

MilanT  
Milan
2015-01-04 20:22:09

optik: Já jsem chtěl vést diskuzi o reálných schopnostech, vybavení a cenách aut a potřebách každého. Neumím ti odpovědět na otázku, jaké to může být auto, když má ve znaku pizdu. Mně je třeba "pizda" sympatičtější znak než splašená vystřelená slepice. Ale to s autem jako takovým nesouvisí.

Jo, SX4 je takové sympatické Kinder vejce, kompaktní robusní auto, kde nic netrčí, nečouhá. A že není vidět přes přední sloupky? A u kterého auta je přes ně vidět? Žádné sloupky nejsou průhledné. Jestli máš na mysli to, že jsou tysloupky dva, tak díky bohu za ně. K přechodu pro chodce a ke kruhovému objezdu přijíždím opatrně. Za volantem nesedím jak pecka a umím se vyklonit. A pokud si dáš práci, tak najdeš videa crash testů, které jsem sem dával. Je to srovnání SX4 a Volva stejného roku výroby. Možná se budeš divit, ale ty sloupky ti mohou zachránit život.

Ale dost o staré SX4, je to odepsaný model a nastoupil nový, moderní, kvalitní pokračovatel. Pokrok nezastavíš.

2015-01-04 21:17:03

Prispeji do diskuze, suzuki s-cross najeto 17000 km, vse funguje na vybornou .. jen palubka zacla vrzat ale to uz jsem objednan na opravu, 4kolka super zatim jsme vyjeli vse.. spotreba po meste 8litru.. jen pozor na haupnu promackl jsem ji jak nic.. zatim spokojenost


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6