Fórum - Téma


Suzuki SX4 S-Cross


Fórum SX4 I Suzuki SX4 S-Cross

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1 ......... 2  3  4  5  6

2015-01-04 21:22:44

ale ty si na začiatku tejtro debaty napisal, že za tú cenu radšej pôjdeš do inej značky. Já ti len vravím, že toto je najlepšie auto za rozumnú cenu!

MilanT  
Milan
2015-01-04 21:38:09

waxik: Díky za tenhle příspěvek. Na něm je přesně vidět ten subjektivní přístup k věci. Prostě někdo vidí poloprázdnou a jiný poloplnou sklenici. Pro někoho je důležitá spolehlivost čtyřkolky a že vyjede vše. A že něco vrže, žere to 8 litrů a má to měkký plechy a po pár kilometrech se podělalo ložisko? A že to stálo 524 tisíc? To není podstatné. A jiný by se z toho opupínkoval a auto prodal do bazaru a Suzuki už nikdy.

2015-01-04 22:46:09

Jo souhlasim, natozeto stalo jen 524 tisic to je v poho.

2015-01-04 23:06:12

optik: Dovolil bych si říct, že 80% lidí si kupuje auto zbytečně naddimenzované. Tak, jak již bylo zmíněno např. dešťový senzor, parkovačky atp., to je vše zbytečné (pokud v tom nejezdí i tvoje žena ). Je zde však několik věcí, které je lepší hodnotit poněkuj z jiného úhlu pohledu. Např. naše Škoda ti nabízí novou Fabii za 235 tisíc. Pak chceš k tomu pár věcí navíc, pro lepší pohodlí (a to pohodlí při najetí 50 tisíc km ročně mi stojí za to) a hned skočíš na 300 tisíc. Za 350 byla přitom stará SX4 s 4x4. A Fabia se může bodnout, když porovnám užitnost SX4. Napr. dnes, kolem Liberce husté sněžení a sníh na vozovce. Všichni krokem (cca 40-50 km/h). Ja v levém pruhu, v klidu s automatickou 4x4. Nádhera. Pokaždé, když nejsem si jist, tak zapnu auto 4x4 a je to nádhera. Max. spokojenost Proto bych neměnil a jsem moc rád, že jsem vybral právě SX4. Další auto bude taky s pohonem 4x4. I když jej využiji jen několik krát za rok, stojí mi to za to.

Když porovnám SX4 S-Cross 4x4 s Nissan Qashqai, nebo Škoda Yeti, tak proč platit více, když to samé nabízí levněji S-Cross?

Jednoznačně nejlepší nabídka a to porovnejte ceny se Slovenskem a cenou v Německu.

Osobně bych ještě počkal na novou Vitaru, která se objeví na trhu v dubnu. Ta bude podle mě pravým nástupcem SX4. S-Cross patří už do jiného segmentu, než stará SX4. Ale Vitara, tá bude mít to, co se nám všem líbí na staré SX4. Světlá výška 185 mm, vyšší posed, malé kompaktní auto, 4x4 + kufr o cca 100 litrů větší. Jen ten režím AllGrip, s tím nemám žádnou zkušenost. Ale ten ve Vitare by měl být o něco sofistikovanější než u S-Cross. Tak to zatím prezentují.

instr, 2014-02-10 09:53:44 napsal:

oťas61:

prohlédl-prolez jsem SX s-cross vnějšek no... věc vkusu každého souha , interier ok , projel se s tim ,otestoval jsem čtyřkolku ,a nic mě na tom autě nepřesvědčilo proč to koupit , a nekoupit subaru XV .

2015-01-05 15:17:13

instr: tiež som mal túto dilemu, ale nakoniec vyhral s-cross(CVT). Subaru XV(CVT), hmotnostne ťažšie, pomalšie, drahšie a hlavne vyššia spotreba.

plukovník, 2014-02-10 13:05:18 napsal:

waxik:

Teď nevím, jestli jsi správně pochopil funkci toho režimu "Sport".

Jedná se o funkci režimu přiřazování zadní nápravy přes elektromagnetickou mezinápravovou spojku, tedy poměr rozdělení kroutícího momentu mezi předek a zadek, který je v součtu pevně daný a stále stejný.

Nejedná se o výkonový režim motoru "Sport" , tak jak je to u automatických převodovek.

A jestli ti auto nedrží rovnou stopu, tak chyba nebude v režimech 4WD, ale spíš v Elektronickém Stabilizačním Programu ESP.

Tvůj režim Sport se nikterak nemůže projevit na "živosti" vozidla nikde a nikdy, nemá to žádný vliv na trakci, pouze na to, jak při sportovním stylu jízdy vozidlo drží v zatáčkách díky přidávání síly na zadek v závislosti na natočení volantu, rychlosti a případném prokluzu jednotlivých kol. ..

2015-01-05 15:22:38

plukovník: s týmto sa nedá súhlasiť . Na neutrále, (mám CVT), po prepnutí do režimu SPORT dôjde k okamžitému zdvihnutiu otáčok už pri voľnobehu a evidentne sa takisto zdvihne reakcia na plynový pedál.

2015-01-05 17:47:22

pastik0042:

Jenomže my jsme tenkrát rozebírali fungování režimů systému pohonu 4WD ve spojení s mechanickou převodovkou, nikoliv automatem ovládaným hydraulicky s elektronickým vstupem.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6