Fórum - Téma


Suzuki Vitara - koroze?


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Suzuki Vitara - koroze?

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1  2  3  4

2016-05-07 07:09:44

Jak je na tom Suzuki Vitara s korozí? Objevuje se někde na karoserii? Po kolika letech?

2016-05-07 07:58:10

suvecko:

Zdravím.

Tak to je naprosto předčasná otázka.

Suzuky Vitara model 2015 vlastníme bez pár dnů teprve jeden rok.

Pokud nebude bourané/opravované, tak doufám že korozi uvidím pouze na tlumiči výfuku.Alespoň tak to má moje Octavie po 13letech provozu.

2016-05-07 08:09:22

No já mám právě špatnou zkušenost se Škodou Felicií, mám ji sice 18 let, ale z toho 17 let opravuji průběžně korozi. Rozhoduji se o koupi nového auta, chci ho mít na dlouhou dobu a nechci zase řešit korozi. Nájezd cca 10000 km ročně. Kandidáti Suzuki Vitara, Mitsubishi ASX a Škoda Yeti.

2016-05-07 08:17:10

suvecko:

Na základě internetového fóra majitelů ASX, vím že mají neskutečné problémy s lakem!

mcz
Martin
2016-05-07 09:56:13

suvecko: počkej si na kodiaqa :-P

2016-05-07 10:45:19

suvecko: ak sa nemylim, tak zaruka na karoseriu je 12 ro(c)kov?

ak si to sam skor neposkriabes, tak ja myslim ze riesis zbytocnu dilemu, pretoze tato planeta tych 12 rokov uz asi nevydrzi popri tom, co sa deje vo svete ...

2016-05-07 11:05:21

suvecko: škodovky majú bežne koróziu nad zadnou značkou, tiež čakám Suzuki Vitaru, dodávka jún 2016, ale korózie sa vôbec neobávam. Doteraz som mal Daewoo Nubira, ťahám od novoty 18.ty rok a korózia žiadna...

nouvan, 2016-05-07 10:45:19 napsal:

suvecko: ak sa nemylim, tak zaruka na karoseriu je 12 ro(c)kov? ..

ak si to sam skor neposkriabes, tak ja myslim ze riesis zbytocnu dilemu, pretoze tato planeta tych 12 rokov uz asi nevydrzi popri tom, co sa deje vo svete ...

2016-05-07 12:56:56

To je ale právě záruka na prorezavění karoserie podmíněná jistě každoroční placenou kontrolou karoserie v autorizovaném servisu a zaplacením oprav poškození, které při té kontrole vždy najdou. To si ale můžu na karoserii najít puchýřky pod lakem sám a opravit také sám.

2016-05-07 17:19:12

nouvan:

Pokud tě slogan "zaruka na karoseriu 12 ro(c)kov" jakýmkoliv způsobem "oslovuje",

tak jsi blázen...

2016-05-07 19:45:20

suvecko: koroze bych se nebál, respektive bál u všech asi tak stejně , Vitara má z těch tří nejlepší jízdní vlastnosti, stálý pohon 4x4, za stanovenou cenu taky nejlepší výbavu. Yeti je nejdražší, s nejhorší výbavou, ale zase je to Škodovka - všechno doma a kvalita nebude nejhorší. Mitsubishi má z mojeho pohledu všechno horší, než Vitara, proto by ho koupil asi jenom fanda značky, nebo nevím ....

2016-05-07 21:05:23

Mitsubishi ASX vyrábějí v Japonsku? Tam bych asi předpokládal dobrou kvalitu i ohledně karoserie. Ale nevím, uživatelů jsem se zatím neptal. Suzuki Vitara se předpokládám vyrábí v Maďarsku? Tam tomu moc nevěřím, maďaři jsou lemplové. Ale tak jestli doposud není u Vitari s korozí žádný problém, nikdo si tu na fóru nestěžoval, tak by to mohlo být přece jen OK, třeba si Japonci kvalitu dokáží pohlídat i v Maďarsku. Např. o Škodě Yeti jsem se dozvěděl, že měli problém s dveřmi, které po roce nebo dvou letech rezly, měnili je ovšem v rámci záruky zdarma.

MilanT  
Milan
2016-05-07 21:37:18

suvecko: Maďaři budou stejní lemplové asi jako Češi, Němci, Eskymáci..Nehledě k tomu, že dobrá polovina zaměstnanců v Ostřihomi jsou Slováci. Není to o národní nátuře, ale o technologii výroby. A vzhledem k tomu, že větší část výroby je robotizovaná, tak si nedovedu představit, jak by to lempl Ištván sabotoval.

mcz
Martin
2016-05-07 21:46:02

a vetsina soucastek u kazdého auta pochazí od subdodavatelu a vyrobcu, dnes nejde rict ze mam nemecké nebo korejské auto

2016-05-08 06:22:56

Tak se nerozčilujte. Já to beru jako vlastní zkušenost z minulosti. Než jsem přešel do státních služeb, tak jsem pracoval v jedné nadnárodní firmě a o přístupu ke kvalitě výrobků u různých národů vím proto své. Vyráběli jsme pro německou firmu, italskou firmu a francouzskou firmu, nejvyšší kvalitu si hlídali němci, italové střed a francouzi měli kvalitu nastavenu nejníž, přirovnal bych jejich výrobky k výrobkům prodávaným na vietnamských tržnicích. To samé bylo se stroji, pracovali jsme na strojích vyrobených v Itálii a v Japonsku, italské stroje byly oproti těm japonským braky a datem výroby to rozhodně nebylo. Takže já osobně věřím tomu, co bylo vyrobeno v Německu nebo v Japonsku anebo na co si němci pořádně dohlížejí např. v ČR. Doufám, že japonci si umějí v Maďarsku kvalitu také řádně ohlídat.

2016-05-08 08:55:43

Sice mám Swifta Sport, ale tady může mít můj názor / zkušenost nějakou vypovídací hodnotu. Po čtyřech letech a cca 50 000 najetých kilometrech můžu napsat, že je auto absolutně spolehlivé a bez jediné reklamace. Auto je samozřejmě vyrobené v Maďarsku.

2016-05-08 09:27:40

jandaxx: Díky, to jsem chtěl slyšet.

plukovník, 2016-05-07 17:19:12 napsal:

nouvan:

Pokud tě slogan "zaruka na karoseriu 12 ro(c)kov" jakýmkoliv způsobem "oslovuje",

tak jsi blázen... ..

2016-05-08 10:33:40

plukovník: na ak si si vsimol, tak za tou vetou bol takisto smajlik ako aj za tou tvojou...

a v dnesnom globalizovanom svete ma uz neoslovuje vobec nic...

cielom vyrobcov je predat co najviac, cielom servisov je opravovat co najviac a cielom vsetkych je dostat nas co najviac na pausalne platby, pretoze tak im to v globale vychadza najlepsie /vid napr. platba za parkovne 1euro za hodinu, ked parkujes 10 minut nik ti nic nevrati, ked je to hodina a minuta, uz platis za dve....este tam musis natukaj aj espezetku, aby si nahodou nedal listok niekomu inemu...podla mojho nazoru je to zlocin, pretoze to uz je zaplatene,,,to ako keby si prisiel s rodinou do hospody kupil si jedno pivo, nedopil ho, a hoci je bracho smadny, nemoze sa napit, musis to vyliat a kupit mu druhe a cele, aj ked by mu stacilo tie 2 deci /logicky viacej nemoze vypit do minusu/

no sorry nechcel som tolko filizofovat, len riesenie otazky ci zaplatiti teraz predlzenie zaruky z 3 na 5 rokov je asi o tom, ze by to asi neponukali pausalne, keby to bolo pre nich stratove...

na margo kvality vyroby este poznamka zo skusenosti...sestra pracuje v "kvalitnej znackovej" spolocnosti, kde je majitel madar zijuci v zahranici, vsetko sa zavezie do ciny, urobi, dovezie naspat, da sa tam nalepka "made in krajina" /samozrejme nie china....

a nakoniec, vcera som sa pozeral na susedovu toyotu rav 4, ktora je trochu novsia ako bola moja stara skodovka ale na zadnom blatniku ma takisto hrdzave bodky ...aj ked urcite menej ako skodovka...

2016-05-08 17:26:00

suvecko:

chtěl jsem tohle téma také založit, byl jsi rychlejší, tak se připojím. Dal jsem Vitaru na rampu a prohlédl si spodek auta. No, po pravdě nejsem nijak nadšený z ochrany proti korozi. Až na výjimky, jako podběhy jsem nikde neviděl ochranný nástřik plastizolem. Podběhy jsou ve velké míře plastové. Celý spodek podlah je chráněn dvěma velkými plastovými pláty a pod ně není dobře vidět. Ale v místech, kde pláty nejsou, je plech chráněn jen jakýmsi základním nátěrem šedé barvy s hladkým povrchem. Podobně jsou na tom plechové díly v motorovém prostoru. Z motorového prostoru je vidět i na vnitřní stranu předních blatníků, i tam je to stejné. A když karoserii na lince lakovali, barva se nanášela jen kam dostříknul aerosol. Mluvím o skryté plechařině, povrch auta vypadá dobře.

2016-05-09 06:10:41

mirekdoda:

Nezapomeň, že nástřik plastizolem by zvyšoval celkovou hmotnost vozidla a tím i jeho spotřebu.

V době, kdy se za významné považuje i zmenšení nádoby na kapalinu do ostřikovačů a sledují se jiné priority, je ochrana proti korozi již "okrajovou technologií".

Tím spíše, že sníh v zimě už nenajdeš a sůl na silnici čím dál méně.

Proto je potřeba se soustředit spíše na vývoj zimních pneumatik

MilanT  
Milan
2016-05-09 07:02:59

mirekdoda: Ty máš u nový Vitary plechy v motoru jen šedým základem? U SX4 mám metalickou barvou vše v motoru kam až oko dohlédne.


Odpovědět

1  2  3  4