Fórum - Téma


Suzuki Vitara - koroze?


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Suzuki Vitara - koroze?

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1  2  3  4

2016-05-15 16:22:42

suvecko: To sem taky dříve s kompama dělal ale ted už jsem přešel na notebook a tablet ale auta si po záruce samozdřejmě servisuju sám .

2016-05-15 16:52:18

robert1969: Já vozím auta servisovat k místnímu garážníkovi kamarádovi záruka nezáruka. Ono je to jedno. Dnes může servisovat auto v záruce jakýkoliv servis, v případě reklamace je důkazní břemeno na straně prodávajícího a ne zákazníka.

http://www.boura.cz/_data...c01650620151008111908.pdf

2016-05-15 17:10:02

suvecko: To ja vim ale jak je to nové taj ja jezdim tak kde sem to koupil.

2016-05-15 17:31:31

cuvecko:

No nevím, nevím, myslím, že nemáš pravdu...

Raději si to ověř u Jandaxxe

2016-05-15 17:34:58

plukovník: Má pravdu v tom že nemusíš dávat do autorizovaného servisu stím dokazováním nevim .

2016-05-15 17:56:17

robert1969:

Autorizovaný, ale není totéž co značkový a nějaký "stodolový" šmudla s živnostenským listem není totéž co autorizovaný servis.

mcz
Martin
2016-05-15 19:45:44

pro klid duše po dobu zaruky jezdit do origo pak stací garazista kdyz mu reknete co chcete menit tak vymení pripadne opraví

2016-05-15 20:26:10

mcz: Přeně tak souhlasím tak to taky udělám na garančky do přerova a pak sám.

2016-05-16 04:33:15

Pokud si zákazník platí servis sám, tak může servisovat kdekoliv a o záruku nepřijde. Pokud je prováděn servis v rámci reklamace, tedy neplatí ho zákazník, ale výrobce nebo prodejce, tak samozřejmě nechám auto servisovat v aurorizovaném servisu. Viz vysvětlení od soudního znalce v oboru:

http://jankubelka.cz/blokova-vyjimka

mcz
Martin
2016-05-16 10:03:19

krasne poucky a ted realné pripady pravnici maji ve vsem jasno jak reknou tak to "má" být

hod sem tři případy jak nekdo uspel s reklamací a celou dobu jezdil do neautorizovaného servisu pak tomu zacnu verit

mcz
Martin
2016-05-16 11:18:46

suvecko: nechapu proc se ptas na servisy kdyz jsi nejsise rozhodnutý že olej budes menit sám a kamarad kamarada me da razitko do servisky

2016-05-16 11:33:44

cuvecko:

Bloková výjimka-bloková podmínka, všechno jsou to jenom blbosti

A ty si uvědom, že zákazník si servis platí sám vždy, v jakémkoliv servisu, značkovém i neznačkovém, ať už v době záruky, nebo po záruce.

Uvědom si, že záruční oprava není totéž co záruční servis

2016-05-16 11:49:07

Nebudu se hádat hoši, plaťte si co chcete a kde chcete, třeba litr motorového oleje za 600 Kč, já budu platit tam, kde budou účtovat levnější ceny.

MilanT  
Milan
2016-05-16 12:14:16

cuvecko: Připadá mi už trapný tvoje smlouvání ceny asi ve třech tématech.

Tady jsi chtěl řešit korozi a zase už jsme u nejlevnějšího oleje. Tvoje první otázka (po kolika letech se u Vitary objevuje koroze) je mimo moje logické chápání, když se Vitara vyrábí jeden rok.

Chceš SUV a přitom vybíráš mezi crossovery, chceš auto bez koroze na 20 let, chceš bílé auto s bílým nárazníkem, chceš auto za nejnižší cenu s nejvyšší užitnou hodnotou, chceš něco a vlastně nevíš co a nedáš pokoj, dokud to nedostaneš.

Tak vybírej dál a ostatní obdivuju, že ti pořád něco nabízejí (třeba i na garáži) a tobě se furt něco nezdá.

2016-05-16 12:16:21

cuvecko:

tak až to tvoje "budu" nabere čas přítomný, tak nám můžeš poreferovat,

třeba o tom, za kolik jsi výhodně sehnal motorový olej M6AD

mcz
Martin
2016-05-16 13:00:31

milant: už ho nebudem trápit na skoda foru mu rekni ze yeti rezne tak už ma jen 2 kandidáty stací abymu tady nekdo napsal že rezne i posledni vitara aje vymalovano, SUVecko jesli chces dam ti foto jak rezne GV v podbehu u zadního kola napojení na prah

Delon  
Alan
2016-05-16 15:53:30

Maďar nebo Japonec rozpadne se nakonec.

2016-05-16 17:28:32

milant:

ten "katodický elektrický základní nátěr" měl už můj Trabant vyrobený někdy začátkem 80. let min. století. Tuším, že tehdy tomu říkali elektrokatoforézní nátěr. A jeho vynikající odolnost proti korozi byla diskutabilní. Třebaže se tomu autu říkalo bakeliťák, vše, co nebylo z duroplastu (lisované bavlny s pryskyřicí), hnilo před očima. Jestli to bylo socialistickou elekrtikou, nebo ocelí, nemůžu potvrdit. Já téhle technologii po svých zkušenostech nevěřím. Předejít se tomu dalo jedině ochranným nástřikem samodomo v dutinách a ve spod auta. Takže ten nástřik brzy čeká i naši Vitaru.

MilanT  
Milan
2016-05-16 18:41:46

mirekdoda:

Mirku, díky za vysvětlení. Houby tomu rozumím a zkopíroval jsem to sem CUVéčkovi, když chtěl vědět jak jsou ošetřeny plechy Nereagoval na to a tak tomu asi rozumí víc jak já.

Já to takhle neprožívám a je mi jedno, jestli je u téhle metody katodou chráněný plech a anodou je grafit, nerez nebo titan.

Jako mladej kluk jsem se natrápil se Š105 a 120...výfuk se musel měnit každé dva roky, to samý silentbloky motoru, přední blatníky, a když mi projel hever do prahu, tak jsem z pozinku naohýbal nový a v dílně mi to svařili. No a když uhnilo uložení zadních ramen (to uložení bylo snad součástí palivové nádrže ) tak jsem se naučil, že nebouchá benzín, ale jeho výpary.Takže zásadně plná nádrž až po hrdlo.

2016-05-16 18:49:58

Co si myslíte o tomto?

http://www.ruststop.cz/

Nechali byste si tím preventivně ošetřit auto hned po nákupu?


Odpovědět

1  2  3  4