Fórum - Téma


Svět motorů 2/2012 Bazar Grand Vitara


Fórum Grand Vitara III Svět motorů 2/2012 Bazar Grand Vitara

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III


1  2  3

2012-01-17 18:51:29

Doporučuji každému si přečíst stranu 26-29, kde se Grand Vitaře věnují, uvádí i modely a jejich závady.

Takticky se zřejmě vyhnuli ESP, vrzající gumy stabilizátoru stojí jen 240 a zjištění, že 2,4 je vlastně úspornější a nežere olej, dvoulitr utaháte. Kdo to bude chtít oscanované pro vlastní potřebu, tak to pošlu..

Diesel nebrat...

2012-01-17 23:31:54

to je nějaký místní folklor ta averze na naftu v GV? jezdí jich po světě tolik a nejenom v GV ale i v nisanech aj. řekni důvod.

2012-01-17 23:36:35

ani ne folklor, ale třeba statistika u mě

2012-01-18 01:14:20

Je fakt co jsem vypozoroval, tak DDiS není na courání po městě, kdo si to koupí na cestu do a z práce 5 km, tak se to sere, to auto musí lítat......na couračky je dobrej benzín

2012-01-18 08:53:04

To je právě důvod, proč jsem se rozhodl pro benzín, ač jsem dřív jezdil 12let s nafťáky (Golf pořád v servisu, Astra naopak vůbec ne), a o jiném než o DDiS jsem neuvažoval. Jenže potom jsem si uvědomil, že tím autem budu jezdit do práce, což je nějakých 20-25km podle toho, jak je to kde ve špičce zasekaný, tedy 15.000 km ročně krátké trasy po 2x25ti km denně, tedy i přes výhodu dieselu pro tahání vozíku a jízdu v terénu se mi vyplatí víc benzín. No a když jsem se s ním svezl, tak už nebylo co řešit

2012-01-18 20:13:12

Není Diesel jako Diesel, jednou jsem do něj šel s VW Golf a už to nezopakuju. Kamarád si koupil nový VW Carravelle druhý Transporter a oba plačou, věčně jsou v servise s filtry, čidly, turby... Ti co mají starou klasiku jezdí.

Navíc již dnes není diametrální rozdíl v ceně nafty a benzínu. Já jsem se po zimních peripetiích se strarty s dieselem navždy rozloučil. Benzin mě nikdy při zimních startech nezklamal a to jsem měl u diesela vše v cajku.

Neznám žádný spolehlivý Diesel od Renaultu, když už s ním Vitara vyšla, sepsuli ho..to je odpověď na diesel ve Vitaře..

2012-01-18 20:40:22

Pravda je, že diesel od Renaultu se moc nepovedl, zato jiný francouz od Peugeotu / HDI / je vynikající, troufám si říct že patří mezi nejlepší, spolu s MB...

2012-01-19 09:04:48

No dle svých zkušeností bych řekl, že je to 1:1, ale ono vždy záleží jak se kdo k autu má, musím pochválit člena D.A.Ma, páč jeho auto je vzor toho, že má dobrého kočího.....Jen málo z nás totiž umí jezdit s ropákem...já určitě ne

2012-01-19 09:12:33

Tak díky Cilovi jsem si článek přečetl, zdá se mi, že vůči dieselu byli trošku krutí, vpodstatě většina toho, co mu vytýkali, se týkala jen problémům nějakým způsobem spjatým s PDF. U krátké verze nejdřív napíšou, že nemá redukci a pak jí vytknou zpřevodování vhodné do terénu a nevhodné na dálnici. Ale jinak zajímavé. Jo a pokud vím, tak čez odebírá GV v dieselu.

Jinak jsem předevčírem dospěl k rozhodnutí, že je pro rodinu ekonomicky příliš velkorysé, abych jezdil do práce GV, že ji přenechám během té doby manželce a zbytku našeho cirkusu a budu používat její Fabii II 1.2HTP. Mno. Vydrželo mi to rozhodnutí jen jednu cestu tam a zpět Nejen, že po dálnici jsem to musel na čtverku točit na 5.000 otáček, aby to vůbec bylo schopné jet nějak pružne, ani ve městě to nebyla žádná sláva (do kopce z kopce), takže ručička palivoměru padala stejně rychle jako u 2.4. Takže úspora to moc velká nebude Ode dneška raději opět s GV

2012-01-19 09:16:10

To já jsem zase po letech s naftou měl trošku problém s benzínem Každej ten motor chce prostě svoje.

2012-01-19 12:27:29

No já jsem Diesla Golfa dával nakonec protiúčtem za Fabii Kombi 1,2HTP, vzal jsem ji na Leasing v akci stará za novou, nicméně to byl omyl. Za pět litrů se s ní dá jezdit jen po rovině. Navíc tady na Valašsku v kopcích nepoužitelné auto, i když jsem absolvoval zkušební jízdu, říkal jsem si na ježdění do práce to bude dobrý a na kočárek pro novorozence, nicméně se celkem kazila a nevydržela doma ani dva roky, přitom to je pořád pěkné auto. Nezapomenu ty zvuky od nápravy při rozjezdu, couvání do kopce, to vypadalo, že tam něco v nápravě upadne a praskavé zvuky - děs. Celkem mě spadl kámen ze srdce, když jsem vyplatil leasing a ještě dobře tentýž týden prodal, pak už šly ceny aut rychle dolů...

2012-01-19 12:49:39

Já jsem manželce navrhoval kde co, nejvíc swifta, ten se jí i líbil, ale kočár se mu do kufru asi nevleze, taktak se vlezl do fabie. Jenže ona chtěla české auto s malým obsahem kvůli pojistce, nakonec jsem rezignoval, ať si koupí co chce. Kupovali jsme ho v bazaru v Hodoníně, tam není kopec široko daleko, takže na rovince se mi to zdálo vcelku fajn. Cesta po dálnici domů bylo první překvapení a kopce potom druhé. Diesel golf víc stál než jezdil, pak jsem měl na výběr mezi Octavií I 1.9TDI 66kW a Astrou 2.0DTI 74kW, ta měla krom šířky ve všem lepší parametry i výbavu a ještě jsme uhráli slevu, takže nebylo co řešit. Už v té době jsem pokukoval po Vitaře, ale prostě jsem na ni neměl. V roce 2008 jsem se už už chystal, že ji koupím, ale nenadálé výdaje mi udělaly čáru přes rozpočet. Další pokus v roce 2010 nevyšel ze stejného důvodu, povedlo se až vloni

2012-01-20 15:26:59

Cila: tak ono v tom článku ten diesel zas tak hrozně nedopadl...vážně - když se podíváš na autora (M. Vaculík - uznávaný odborník na problematiku dieselů a velký kritik DPF), tak tam v podstatě kritizoval jen problémy v souvislosti právě s tím filtrem.

Ostatní (drahá výměna rozvodů, bla bla bla) jsou jen všeobecný hemzy. Nic podstatnýho a konkrétního kritizovat nešlo.

Kato jistě rád upřesní, ale podle mě si ty servisní úkony (a ceny) tak trochu cucal z paty. Za problémy s turbem si v 99% případů může sám pilot, kterej se prostě k motoru neumí chovat. Pak dobře mu tak .

Pokud by mě osobně udělal filtr pápá, tak rozhodně novej nekupuju a nechám ho odborně vyoperovat (viď, Kato ).

Zabiju tak hejno much jedinou ranou - nejen, že zmizí problém, ale i klesne spotřeba a stoupne výkon .

Renaulty nepatří mezi nejspolehlivější auta, o tom není sporu. Ale většina problémů u nich vzniká v souvislosti s elektronikou a většinou auto stojí právě proto, že se vysere něco úplně jinýho.

Ale je zajímavé, že tenhle nafťák většinou funguje bez problémů (Laguna, Mégane,...pak to cpou ještě do Nissanů a tuším do užitkových Opelů) a není to motor, co řadí Renault v různých žebříčcích spolehlivosti na poslední místa...

Ano - existuje jistě řada lepších a modernějších dieselů. Ale za sebe tvrdím, že tohle renaultí děcko rozhodně není špatný a já bych do něj šel úplně klidně znovu . Kecy o tom, že Renault je na chuja, protože proto a protože to říkali chlapi v hospodě, neberu .

Ale lidičky - k dnešním dieselům je třeba umět se chovat - to je základ

Kato1973: pochvala od Tebe mě vždycky neuvěřitelně potěší!

2012-01-21 09:00:02

Muzes to prosim oskenovat a poslat, docela me to zajima, koupil jsem ted benzin 2006.

flukes@seznam.cz

Dik

2012-01-21 12:44:01

Jj Peťo ty jsi vzor pro Ty , kdo chce DDiS. Klobouk dolu před Tebou

2012-01-21 12:49:43

flukes mám pro Tebe dáreček

2012-01-21 17:36:00

Dobrý den, prosím o zaslání naskenované kopie na email, Normálně bych si to koupil, ale na krámě to už nemaj. Předem děkuji

spiderlamer@email.cz

2012-01-21 20:04:27

No já nejsem z Marsu jsem Kato

2012-01-27 13:06:48

d.a.m. co ti na to napsat když mám jiný názor ... čas a ujeté kilometry to zodpoví..

2012-01-27 13:11:44

Něco bych k tomu napsal, ale prostě to nejde veřejně, to bych si ještě víc posral už takhle posranej život


Odpovědět

1  2  3