Fórum - Téma


Swift 1.0 1994 žere proud...


Fórum Swift III Swift 1.0 1994 žere proud...

Informace o modelu: Suzuki Swift III



2011-04-01 12:21:46

Ahojte. Mam delší problím s elektrikou. V zimě jsem si myslel že je to normální nasednout a nejet - motor nenaskocil kvuli baterii. Ale ted na jare to musim resit tak, ze zavedu vypinani zdroje primo u baterie. Baterii jsem vymenil a radio nic. Nemate nekdo taky takovy problem?

Hill  
Jaroslav
2011-04-01 17:48:07

Tak moment: kterého zdroje? Alternátoru nebo baterie? Obojí jsou zdroje a ve funkci se střídají podle toho, kdo dá víc.

No a co, že rádio nic? Chceš snad především nastartovat a jet. To jde?

(jinak obvykle jeden přívod rádia se doporučuje spínat až klíčkem, zatím, co druhý se nevypíná pokud možno nikdy: v lepším případě rádio zapomene naladěné předvolby, v horším se zamkne a ty nemáš kód na odemčení...)

Jaký proud teče z baterky při vypnutých všech spotřebičích a kterým okruhem?

Jo, a nezapomeň unikající proud měřit i na nabíjecím kabelu od alternátoru...

A, mezi námi: tak zmatlaný dotaz, aby se muselo luštit, oč ti vlastně jde, tu už dost dlouho nebyl.

2011-04-01 18:03:27

také jsem to nechtěl komentovat, páč jsem nepochopil

2011-04-01 19:36:55

Tak to je mazec.Zajímavý slohový útvar.Oříšek i pro odborníky na češtinu :D Nic, jdu obou ještě čtyři kola a pak už jen , mám totiž nárooozeninýýýýýýý lálálálálálálálálálálálálálá

2011-04-01 21:03:57

tak to gratulka...dám ji pár s Tebou

2011-04-03 19:34:57

Pardon, napsal jsem to špatně. Radio vybijení baterie nedělá. Baterie je nová a pořád se vybíjí. Nevím čím to je. A omlouvám se, pokud jsem se vás dotkl tím, že jste nechápavý a drzý.

Hill  
Jaroslav
2011-04-03 20:21:48

No a už máš něco naměřené nebo aspoň vyzkoušené žárovkou?

Stačí v autě všechno vypnout, sundej plusovou svorku s kontaktu, mezi ni a plus kontakt baterie zapoj žárovku 12V/5W, co je v parkovačkách. Nebude svítit naplno, ale svítit nejspíš bude.

Klidový odběr ECM, hodin a paměti rádia by ji neměl trvale udržet rozsvícenou, jen při připojení může bliknout, než se nabijí kondenzátory v elektronice. Jestli svítí, jako že nejspíš bude, začni pojistkami - vždycky jednu vytáhni a zkontroluj, jestli žárovka zhasla. A pak pojistku zase vrať na své místo.

Když nepořídíš s pojistkami, je na řadě odpojení tlustého kabelu z alternátoru - někdy se prorazí jedna z diod a alternátor ti za několik málo hodin vybije baterku.

Samozřejmě, ampérmetr by byl lepší, ale ne každý má takový, který by právě proud způsobený diodou ve zkratu přežil. Takže žárovka musí stačit.

Tak zkoumej.

2011-08-17 20:30:05

Děkuji,

v autě bylo velice moc zkratovaných drátů, které jsem dal vyměnit.

Děkuji za pomoc.


Odpovědět