Fórum - Téma


swift 1.0 r.v.99 cuká motor


Fórum Swift IV swift 1.0 r.v.99 cuká motor

Informace o modelu: Suzuki Swift IV



2013-11-24 12:56:33

Zdravím,

mám swift 1.0 r.v. 99. Jakmile se dostanu k 4000/ot začne auto cukat a následně to dělá i v nižších otáčkách. Při sešlapnutí plynu vynechává a netáhne v tom okamžiku musím jen "mírně sešlapovat pedál plynu" při jízdě do 4000/ot to ovšem nedělá-nesmím to však vyhnat nad 4000/ot pak to několik km dělá ve všech ot. Taky se mě stalo, že při velmi prudkém brždění zhasne motor a chvíli nejde nastartovat. Je to nebezpečné hlavně při předjíždění. /navíc vozím malé děti-tak teď mám strach auto používat/Nevíte kde by mohl být problém. Díky

Hill  
Jaroslav
2013-11-24 20:04:12

Zkontroluj svíčky (velká přeskoková mezera), kabely (větší odpor, než asi 7kiloohmů na metr), rozdělovač (zkrácený palec a vypálené zuby v kontaktech ve víčku), většinou víc nepotřebuješ.

Jo, a ještě si pročti starší fóra, už jsme to tu řešili několikrát, co a jak se kontroluje, případně vymění.

Ať to tu neopakuji pořád dokola...

 jaski
Martin Jaskevič
2013-11-24 20:06:31

tazmik: To vypadá na něco kolem snímače otáček. Dělá to přesně při těch samých otáčkách nebo jen přibližné kolem těch 4000? Měl jsem něco podobnýho, ale trochu jinej případ. U GTi špatně připájená patice chipu řídící jednotky. Takže vzhledem k tomu, to může být i něco v řídící jednotce.

2013-11-25 00:13:56

jaski: Je to přibližně okolo 4000 ot. někdy o něco málo míň někdy to začně trochu přes 4000ot ale na volnoběh když přidám tak problém není vytočí se to bez zacukání až do červeného pole otáčkoměru.

 jaski
Martin Jaskevič
2013-11-25 13:31:34

tazmik: Tak viz výše, jak píše Hill. Tam bych začal. Kabely, svíčky, rozdělovač, možná i palivový čerpadlo.

2013-11-26 13:50:06

Jestli se ti bude chtit procti si tohle. Je to ale na dyl.

http://www.suzukiclub.cz/...-problemy-s-motorem-14867

http://www.suzukiclub.cz/...select=19825#message19825

Mel se problemy identicke. Volnobeh ok, na neutral krasne tocil, ale pri zateci okamzite problemy.

Zaver byl spatne palivove cerpadlo. Melonuz slaby tlak a nedokazalo vykryt spotrebu. Takze i u tebe bych to videl jit po palivu. Dost napovi i kdyz jen odpojis hadici a podivas se jak tece benzin. V odkazech co sem ti sem dal jsou i videa.

2013-11-26 17:35:39

Určitě se na to podívám. Díky moc.


Odpovědět