Fórum - Téma


Swift problem s motorem


Fórum Swift III Swift problem s motorem

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1  2  3

2011-05-06 18:48:44

Dobry den

Stal se mi u meho swiste takovy drobny ale dost zavazny problem. Pri rozjezdu z krizovatky a ne nijak prudkem motor zakuckal skoro zdechnul nakonec se sebral a vylez na 2000otcek volnobehu. Za jizdy je krapet linejsi ale ne nejako vyrazne. A ted pri nastartovani studeneho motoru vybehnou otacky normlane jako driv na 1500 a po chvilce klesaji na 1100 ale kdyz se ohreje. A proslapnu plyn treba na 6000 a pustim otacky volnobehu spadnou na na 1500 hned zas vylytnou na 2000 a pak pomalu klesaji na 1100.

Pred timto problemem jsem mel volnobeh 863-900 podle emisi. Uz nad tim laboruji 3 dny a na nic sem neprisel.

Kdyby nekdo vedel tak budu cekat na odpoved.

Rozvody jsou delany pred 15000 da se rict ze jsou takrka novy.

2011-06-01 19:55:45

Vymnenene cidlo teploty nasavaneho vzduchu, Lambda , rozvody zkontrolovany.... problem pretrvava stou vyjimkou ze ted zacal byt linej a pri vyslapnuti spojky cca 100km/h otacky klesnou na 1000 hned vylitnou na 2000 a zase klesnou a takhle litaj asi 3x a pak se zastavy na 1500/min ....

2011-06-01 20:03:18

Vzduch si nikde neprisava. Nevi nekdo kcemu tam je ten zajimavej potlakovej system? nejak sem to zatim nevymyslel.

2011-06-03 21:23:52

vymnena karbecu se vsema cidlama na nem .. potenciometrem skrtici klapky ..+ svicky kontrola tesosti .... vysledek chod motoru se zlepsil ale pri jizde stale otacky na 2000 ale uz stabilne pri zastaveni kolisani mezi 1500-1000 Nenapada mne uz nic... zitra budu kontrolovat rozvody jen pro jistotu...

2011-06-04 08:58:46

Zkus tento ventilek.Musí být jen jednostraně průchozí.Jak je to turch, dělá to sračky, o kterejch píšeš.Pro zkoušku to stačí ucpat..

2011-06-05 19:39:47

Měl jsem ten samý problém s kolísáním otáček,dokonce se stejnými hodnotami. Tehdy to bylo tím ventilkem, jak píše Honda. Je vidět, že o tom ten chlap něco ví.

honda, 2011-06-04 08:58:46 napsal:

Zkus tento ventilek.Musí být jen jednostraně průchozí.Jak je to turch, dělá to sračky, o kterejch píšeš.Pro zkoušku to stačí ucpat.. ..

2013-01-13 16:42:07

Ventilek mám K.O. má to nějaký název, podle kterého by se dal sehnat?

2013-01-14 09:54:05

Seženeš to leda z vrakáče a stejně se časem vysere.Ucpi ho máš klid jednou pro vždy Já měnil tři, nežt mi došlo, že už žádnej nemám a že mě tenhle sport už přestal bavit

2013-01-14 10:59:02

JJ pokud chceš mět benzínové a vodní výpary v klikové skříni tak to ucpi

2013-01-14 12:17:07

Mám to ucpaný sto let, milion jinejch aut to nemá a představ si, plnej motor vody a benzínu a furt to jede jako by nic.Zas neplaš hady..

2013-01-14 13:07:01

Radši nic dělej si stim co chceš

2013-01-14 13:16:29

Já s tim právě už nic nedělám strááášně dlouho, zaslepeno a je klid, čéče z motoru neleju kýble vody ani benzinu.Asi budu mít nekde dirku

2013-01-14 13:46:13

No a to máš zaslepený koplet odvětrávání kliky jo?

2013-01-14 13:49:40

Ne, z víka to mám samozřejmě spojený se sánim před fitr. To je jasný, že to nemůžu upé ucpat.Jinak na benzinový výpary je tam taková černá krabička.Jmenuje se nádobka s aktibním uhlím

2013-01-14 14:03:52

No ještě aby si to zaslepil komplet

Je sice pěkný že tam máš uhlí ale já ho tam třeba nemám Asi budu muset zajet koupit

Já to mám na GTi uděláný na výměník a su spokojen, žádny ,,kýble vody ani benzínu´´ a sání bez kapky oleje...

Potom ti pošlu fotku co z toho leze za ....

2013-01-14 14:22:27

Dotaz ale nebyl na GTI.Tam je to všechno jinak.Se zaslepenym ventilken to prostě funguje bez problémů.Stejně jako se zaslepenym egram a spousty jinejch zbytečnejch věcí.Bláboly o vedě a benzínu v motoru, to fakt poštět nemusíš Za 40 tis, co jsem s tim najel by se to asi projevilo, ne? Projevilo se jen to, že poškozenej průchozí ventilek dělá brajgl v podtlaku.A tím v řízení motoru.

2013-01-14 14:24:28

Šak já taky nemyslím na GTi ani na jednom G13BA sem neměl

2013-01-17 11:57:36

Zaslepeno :D Prosímtě ještě k EGRu, neměl bys fotku,jak jsi to zaslepil? Když do sviště sednou dva pořádní řemeslníci, tak je každý "půlkůň" znát. :D

2013-02-06 12:17:21

Měl sem hodně podobný problém, na 90% je to opravdu tím vzduchovým ventilem, většinou odchází, pokud jezdíš hlavně po měste. Mě ho vyměnili přímo v suzuki servisu, cena 150 kč, 5 min.práce a mám už cca 12 000 km.klid

2013-02-06 12:21:46

Egr odšroubuj a místo origo těsnění si udělej z hliníku těsnění neprůchozí Já je dělám z odstřižků, co mi vozí kamarád pokrývač..


Odpovědět

1  2  3