Fórum - Téma


Swift problem s motorem


Fórum Swift III Swift problem s motorem

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1  2  3

2013-02-12 09:18:44

Ano, psals není aktivovaná.Od určité teploty se aktivuje sama a jede si to svoje.Dotaz byl na konektor, páč jinak se nedeaktivuje.Řídíci jednotce dává info o kyslíku ve výfukových plynech v CELÉM ROZSAHU otáček i zatížení.Nijak se nikdy nevypíná, ona to prostě neumí.

Nehořlavá složka, kdyby jsi pozorně četl, ta leze z výfuku.Ta už opravdu nehoří.Vzduch ve výfukových plynech znamená, že je směs chudá a to znamená zhoršení emisí.Tedy pro eko i kat nežádoucí.Proto tam je ta lambdasonda, aby to řekla ecu a z výfuko odcházela co možná nejdokonalejc spálená směs bez zbytku vzchu i paliva.Jestli ti bude hořet to, co jde z výfuku, něco je špatně.Jestli motor nasaje s tím, né místo toho, tak mi vysvětli, jak se to tam dostane.Nasátý množství je stejný.Buď nasaje vzduch, nebo vzduch s výfukovými plyny.Co asi hoří líp.Nenasaje stále stejnou složku vzduchu a k tomu + výfukové plyny.To by nemělo žádnej účinek.Tím, že je tam ona nehořlavá složka, z výfuku, né nehořlavá složka co by vzduch, tím se snižuje teplota spalování.A to je jediný, proč jsou výfukový spaliny znovu v motoru.Podle tebe se tam dostanou a jsou tam jaksi navíc a na spalování nemaj pražádnej vliv.Právě , že maj, jinak by ty egry nedělali.Podle tvojí teorie to je jen na zasírání sání.To je dobrej vynález.Konečně je něco, co to sání zasere.Dlouho nevěděli, jak ho zaserou, až na to kápli a stvořili egr.

Jinak máš pravdu, vyřazením egr u naftovýho motoru, je tento úkon znát na pružnosti motoru víc jak u benzínovýho.Vím, nejde to poznat.Na výkon to nemá žádnej vliv, blá blá blá.Jen ti šetřim slova.Abys nemusel zas psát, že to zaslepení má vliv jen na zasraný potrubí, na nic jinýho.

2013-03-06 18:07:45

Tak a je vyřešeno dvakrát po čtrnácti dnech se do mě opřel někdo slepej poprvé bok, teď zadek jdu si vyhlédnout nového sviště a hned vyndám ty dva důležité ventily

2013-04-23 07:24:18

honda:

ja kdyz u svyho naftaku zacpu egr tak mi auto jede v nouzaku a nebo dela neplechu. musim ho mit pruchozi

2013-04-28 09:15:29

Zdravíčko , Mám menší problém zo svojím 1.3 GS , keď otočím klúčik čerpadlo stále ťahá nevypne ho ani po minúte, na mojom starom swifte sa po 3ch sekundách vyplo,podľa mňa by to mohlo byť relátko ,poradíte mi niekdo kde by som našiel relátko na palivové čerpadlo? Ďakujem

2013-04-28 11:03:56

branci: Nad levym prednim podbehem ve smeru jizdy. Je to cernej plastovej box jsou v nem i pojistky.

2013-04-28 13:57:19

branci: relátko na pal čerpadlo je v motoru u baterky

2013-05-04 09:46:55

Po prejdený predajní autodielov (dokopy 8 predajní ! ) , v ktorých mi nevedeli to relátko objednať , a po prehľadaní webu zo swiftami na ND , v ktorých som tiež našiel sa vás chcem opýtať či neviete nejakú stránku kde sa dá to relé kúpiť ,písal som už aj do Suzuki.sk ale bez odozvy. " ! Relé z novšieho typu mi nepasuje , tak hľadám presne na tento moj , výr . číslo je DENSO 056700-8430 12V. Dík za odpovede

2013-05-04 11:19:30

branci: A je to určitě to relátko? Zkoušel si to třeba prohodit s jiným jestli tam jiný funguje? Zkoušel si ho proměřit venku?

2013-05-04 12:42:29

Nebo to napoj na přímo, můžeš i přes obyčejný spínací relé, na 15 proud.A nepotřebuješ žádný spešl relé a bude to makat dobře

2015-02-26 13:17:38

honda: tak, Jak jsi tu psal o bordelu s podtlakem, tak jsi obvinil EGR. Koresponduji si s Hillem a snazim se na litru vyresit spotrebu. Jestlize EGR zpusobi bordel v podtlaku, tak se i MAP musi chovat spatne a zvysovat tim spotrebu? Uz jsem prezkoumal a vymenil vse, krome EGRu a MAPu. V tomhle clanku http://www.dfens-cz.com/v...hp?cisloclanku=2009120602 popisuji traktorovite chovani motoru pri poruse EGRu. Mam ho zkusit zaslepit, jestli se to projevi na spotrebe? Uz jsem za pomoci

Hilla vyzkousel vse a pomohlo jen serizeni predstihu, spotreba klesla ze 14 na cca 11 l.


Odpovědět

1  2  3