Fórum - Téma


Swift Sport 2010


Fórum Swift New I Swift Sport 2010

Informace o modelu: Suzuki Swift New I



2012-12-22 12:25:23

Tak jsem přesedlal ze Swifta 1.3 2007 do Sporta 2010 a měl bych pár dotazů, asi první pocity při jízdě byly že to auto docela dost poskakuje na rovné cestě, je to běžné? jsou tam zimní pneu na 15´ discích, dále diagnostika ukazuje u digitální klimy že je něco se solárním čidlem, má to velký vliv na funkci klimy? když je ve vnitř jestě jedno čidlo teploty interieru? dále je tam instalovaný alarm od Suzuki a běžně se mě stává že odemknu auto a alarm se nevypne a začne houkat, dále mě z nějakého důvodu nefunguje vypínač ESP, při zapnutí zapalování kontrolka ESP a ESP OFF se rozsvítí a pak zhasne ale když mačkám tlačítko tak se nic neděje, to tlačítko má jakoby lehký chod bez aretace takže předpokládám že to je tlačítko.

2012-12-23 10:08:22

Mám SPORTa 2012, takže mohu reagovat jen z části. Pokud je Tvoje auto r.v. 2010, nebo bylo prodáno jako nové v roce 2010, měl bys mít standardní Suzuki záruku v délce tří let. Takže bych se s výše popsanými problémy obrátil na některý značkový servis a záruku uplatnil. Na alarm už bude asi záruka jen v délce dvou let, protože byl pravděpodobně montovaný až u prodejce.

Co se týče vypnutí ESP, tak u SPORTa 2012 se musí tlačítko pro vypnutí podržet cca 5 vteřin. Pak se ESP vypne a na budících zůstane svítit kontrolka. Je to bezpečnostní funkce, aby byla jistota, že chceš ESP opravdu vypnout a ne že jsi třeba o tlačítko jen náhodou zavadil.

Já mám zimáky 16" a na nich je můj SPORT v rámci možnostní poměrně komfortní. Jezdím po Praze a občas někam dál. Od poloviny září mám najeto 6 000 kimetrů a jsem moc spokojen.

2013-04-25 21:20:38

Je normální u 3-dveřových swiftů, že se staženým okýnkem jdou zavřít dveře uplně jednoduše bez větší síly na dovření a při vytaženém okýnku nahoře ty dveře se nedovírají a musí se s těmi dveřmi docela bouchnout, aby se dovřeli? Takhle mi to funguje u SSS.

2013-05-07 22:27:47

Ahoj, mám sporta 2007, tak bych ti mohl poradit. Při startování auta se mají rozsvítit obě kontrolky ( je to kontrola funkčnosti systémů) a pak zhasnout (jestli ne, je to problém). K vypnutí ESP musíš držet dloooouze tlačítko ESP OFF (řekl bych tak 10s), chod bez aretace má být. ESP je vypnuto, když kontrolka ESP svítí. Ty dveře jsem zkoušel před chvílí a mám to stejný. Okno otevřeno, jde to krásně, okno zavřeno, musíš víc bouchnout.K tomu poskakování, starší sport je výrazně tvrdší. To poskakování je normální, máš auto s malým rozvorem, malou hmotností a jednoduchou nápravou. Doufám, že ti to nějak pomůže.

2013-05-12 09:42:06

jenom oprava, je to starší sport, vyroben 2009, přihlášen 2010, ESP je ok v zimě se hodilo a je fakt, že i se zaplým ESP a blbnutí na zasněžené ploše to zase tak moc neomezovalo, na vypnutí je opravdu potřeba držet tlačítko hodně dlouho, občas to ESP po smyku vypadlo rosvítila se kontrolka ESP a teprve po vypnutí a zapnutí motoru začalo zase fungovat, na to poskakování na každé vlnce na asfaltě jsem si už zvyknul, že to žehlí každou nerovnost a jízda přes výmoly je opravdu nervově náročná, solární čidlo jsem neřešil digiklima reguluje bez problémů, jenom jsem zjistil, že venkovní teploměr docela zkresluje a nereaguje zrovna pohotově, např. při vjetí z mrazu do garáže trvá hodně dlouho něž ukazuje reálnou teplotu, motorově vše ok, nejvíc proti 1.3ce mě překvapilo, že se sportem jde jet na 5.kvalt bez problémů 50kou, v podstatě akční rychlost na 5.kvalt 50-200km/h, proti 1.3ce je tam kratší 3ka, kdy u 1.3ky 3ka šla vytočit ke 150km/h u sporta jenom někde ke 120-130km/h, na autě mi momentálně vadí asi 3věci, špatně zařaditelná zpátečka stejně jako u 1.3ky, když jenom zapnu zapalování tak píská posilovač řízení i bez nastartovaného motoru a ještě mi nefunguje tlačítko bezklíčového odemykání na klice u spolujezdce. Jinak spíše takové drobnůstky, poskakující zadní plato, zavírání dveří, v palubce neustále něco cvaká, chybějící těsnění zadních dveří na horní hraně kam padá listí (je fakt, že proti 1.3 to má těsnění alespon nad dveřma proti nečistotám), horší rádio, má znatelně horší příjem než u to v japonské 1.3ce, sport není vybavený ani dojezdovou rezervou, jenom sadou na opravu, docela chybí 6ka, nad 100km/h už je to hodně rozežrané, při běžném jezdění se mi spotřeba pohybuje okolo 8l/100km na 100okt. benzín, při ježdění: okresky asi 80% město 20%. Přemýšlel jsem i nad novým sportem, ale ten rozdíl mezi tímto a novým mi připadne hodně malý, jediné co je přínos tak 6kvalt, samozřejmě je o něco málo výkonější, lehčí, větší, ale nejedná se o skok, ale spíše mezigenerační vylepšení takže u dalšího auta se budu dívat už po něčem jiném.


Odpovědět