Fórum - Téma


Swift Sport - rady/nazory


Fórum Swift New II Swift Sport - rady/nazory

Informace o modelu: Suzuki Swift New II


1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 43

2015-11-12 20:17:34

Ahoj. Jã jsem koupil Swifta mezi prvním a v květnu 2012. Dostal jsem sice slevu 7% ale už jsem do něj nacpal asi 100 000. A nelituju ani koruny. Je to láska na dlouho. A neměnil bych .

kou
2015-11-12 20:20:50

bono: pise ti to v profilu 112kW - jak si zvysoval vykon ?

2015-11-12 20:22:41

sparkus: nevím co v něm máš za palubku, ta moje je pěkná vroubkovaná styl kevlar, černá na pohled příjemná a dobře se udržuje. nevidím v tom nic laciného. jasný o ceně se tu vůbec nemusí vést diskuse. Kdo najde auto na našem trhu v tomto segmentu s touhle výbavou laciněji? Poslední poctivej atmosférák s kovanejma pístama. s takovou kvalitou motoru se už u komerčních aut nikde nesetkáme. Už mají v Suzuki připravený nový model Swift totálně přepracovaný, zapadající do komerční sféry všech světových značek. Prostě konec.

2015-11-12 20:23:17

Chip,sàní,roura od katalyzátorů a Remus na konec

kou
2015-11-12 20:30:13

a chip od koho ?

2015-11-12 20:32:12

to mě taky zajímá

2015-11-12 20:36:01

Teď se to jmenuje autochip.eu a stálo to asi 4500

Od tý chvíle co mi nahráli ten novej chip už tankuju jenom 100oktanu od Shelky. A ještě jedna zajímavost...nechal jsem ho načipovat když měl najeto 800km.

2015-11-12 21:03:26

karel_karel:

Pokud uvažuješ o Fabii 1,2TSI jako o konkurenci/alternativě za Sporta, tak si být tebou ještě hodně zapřemýšlím nad tím, co vlastně od nového auta očekávám. Podle mě jsou tohle dvě naprosto odlišné kategorie z hlediska charakteru auta a vlastností, které si za zhruba stejné peníze kupuješ - u Sporta dostáváš léty prověřenou, maximálně jednoduchou techniku, jejímž cílem je těšit svého majitele při každé jízdě. Fabie je dle mého o emocích až na posledním místě, (byť se to škodovka snaží všemožně překroutit) a platíš hlavně za to aby jsi byl "in" po stránce rádoby moderních technologií alá multimediální nesmysly typu mirorlink...

Co se týká ceny, moje třídvířko je r 2013, kupované jako předváděcí vůz, který jsem si dopředu zamluvil a cca 3 měsíce na něj čekal, než mu skončí služba v salonu prodejce. Přebíral jsem ho s najetými 200 km a včetně dříve zmíněných "doplňků" mě stál téměř na chlup přesně tehdejší cenníkovou cenu - takže reálná sleva byla cca 30tis.

Své mouchy má (jako každé auto), a víceméně v tomto ohledu souhlasím s příspěvky kolegů výše v diskuzi. Nic ze jmenovaných neduhů (snad kromě nepadajících otáček motoru, které má ale dle mého na svědomí EU5), není na úkor zaměření auta na radost z jízdy. Koupil bych ho tedy bez váhání znova, už z toho důvodu že v dané kategorii nemá po ukončení výroby minulého Twinga RS žádného konkurenta. A dal bych za něj klidně plnou cenu, protože jsem si jistý že za ni jako jedno z posledních poctivých aut stojí.

2015-11-12 21:15:56

bono: zmena po načipovaní bola citeľná ? Nechal si to odmerať pred/po?

2015-11-12 21:24:11

Diky za rady vsem. K te Fabii - tohle by byla volba z rozumu (napriklad se tam vejde kolo dovnitr, nebo i skrin zabalena), zatimco do Swifta se vejde tak akorat modra taska z Ikey, coz je ovsem vykoupeno bezkonkurencnimi jizdnimi vlastnosmi.

Cili ano, je to o tom se zamyslet, co clovek chce (Swift), ale taky o tom, co potrebuje nebo bude potrebovat (Fabia??).

Zase, kdyz nebude maly hot hatch ted, tak pozdeji uz asi nikdy.

2015-11-12 21:24:48

Změna byla v celem rozsahu ot. Nechal jsem to měřit před a po nachipování. Ale výfuk a såní jsem dåval později. Teď mam najeto asi 27000 a řekl bych že pocitově jede ståle víc.Ståle se chyståm na změřenī a moc jsem zvědavej na výsledek

2015-11-12 21:33:32

bono: Vyřešilo přeprogramování řídící jednotky ty nepadající otáčky nebo se to v tomto ohledu chová stejně jako před úpravou?

2015-11-12 21:40:07

To se bohužel nevyřešilo. Už jsem pošlhåval po lehčím setrvačníku ale je to zase 15000 a dalš īa dalšī....našel jsem i kompresor ale to je 120000....

kou
2015-11-12 21:42:48

bono: ten 100oktan po chipu tam davas proc ? Jako jestli ti to nejak vyslovne doporucovali nebo jen tak ?

To je otazek najednou :) Asi do toho pujdu taky

MilanT  
Milan
2015-11-12 21:44:38

Chlapi, mám zvědavou otázku.

Proč vám vadí pomalu padající otáčky?

2015-11-12 21:50:52

Jå mam to auto opravdu råd a chci pro něj to nejlepčí.,, vyzkoušel jsem to i na jinejch autech a pocitově to je lepšī ale objektivně se to asi poznat nedå. Něco jsem o tom i načetl a mělo by to mīň zakarbonovåvat ventily a čistit vnitřnosti.

2015-11-12 21:58:36

Zdravím všechny,z vlastní zkušenosti musím potvrdit že ten 100oktan je lepší,párkrát sem ho zkoušel,jinak liju 98, takže něco natom bude...

2015-11-12 22:46:19

milant: Po většinu času (při běžném denním popojíždění v "eko" režimu) nepadající otáčky vůbec nevnímám. Problém nastává ve chvíli, kdy si jdu zajezdit jen tak pro radost. Jedu dynamicky, baví mě to a mám takový ten těžko uchopitelný pocit, že swifta to baví ještě víc než mě, když na něj víc a víc tlačím. Jenže to platí jen do chvíle, kdy po sérii vlásenek přijde ostřejší zatáčka, tudíž je před ní potřeba prudce zpomalit - tzn pod brzdama podřadit s meziplynem třeba o dva kvalty. V tu chvíli se to celé pokazí, protože jak tam začneš pod brzdama sekat nižší kvalty, motor má díky ekologicky nastavené mapě pořád tendenci zůstávat na vyšších otáčkách a v extrému dochází pocitově k tomu, že se síla motoru chvílema pere s opačně působící silou brzd...

2015-11-12 23:27:20

martinsss: mě to s těma otáčkama dělá jenom když jedu z klidového režimu do palby. Když chvíli jedu palbu s častým řazením cca 3km tak to přestane dělat. Otáčky padají hned. připadá mi jako by to dělalo do doby než se vše prohřeje. a nastaví na sportovní režim.

pomalé padání otáček má určitě spojitost s euro5. pouští to tam rozřeďovací vzduch a proto to dělá. když se chvíli jede palba tak se prohřejou katy a celkově to lépe spaluje a nevykazuje to takové exhalace jako při přechodu z klidné jízdy do sportovní. jinak si to nedokážu vysvětlit. podle mého kdyby se udělaly přímé svody bez katů tak by se to ani nemuselo chipnout a hned by tam bylo min 5koníků navíc.

2015-11-12 23:53:08

Bono - sání, výfuk a chip je věc, která určitě pomůže swiftu dostat navíc svižnost a člověk se dostane na hodnoty 160-170koní, což je pro podvozek stále v pohodě. O tomto ,,triu'' uvažuji již dýl.

Co se benzinu týče, tak jsem na tom stejně a rovněž tankuji pouze 100oktan. Jednak pro svůj lepší pocit a i testy, které dokázaly, že rozdíly tam jsou. Samozřejmě někdo namítne, že jsou nepatrné, mě uspokojují

Jediné co mi nejde do hlavy je ta Sparco sedačka. Myslím, že je celkem zbytečná a když už jsi ji tam dával, proč jsi ji nedal i na místo spolujezdce?

Mekanik - myslím, že by to mohlo hodit i víc než 5koníků (už vidím to min.) ale zajímalo by mě kolik přesněji, protože u silných aut není problém přes výfuk udělat 30koní. Stejně tak u motorek, takže u swifta by to bylo zajímavé, mohlo by to být podobné těm motorkám si myslím - odhad podle obsahu motoru -> tak neukamenovat.


Odpovědět

1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 43