Fórum - Téma


Swift Sport - rady/nazory


Fórum Swift New II Swift Sport - rady/nazory

Informace o modelu: Suzuki Swift New II


1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 43

kou
2015-11-13 00:36:24

ad padani otacek, ty euro testy stejne jako euro spotreba neresi toceni motoru nad 3-4 tisice ( viz naseptavani razeni na vyssi stupen pri 2t u jinych aut), tak mi to moc nedava smysl

2015-11-13 06:12:45

slayrix: ahoj. Co se týkå tý sedačky...ve chvíli když dáš sedačku i ke spolujezdci ,tak už se nikdo nedostane na zadní sedadla a jå je občas pouzívåm pro děti, ale pocit ovlådånì auta je ze Sparca při blbnutí na okreskåch jednoznačně lepčí. Jediný co mi schåzí je v zimě vytápění. Ještě se taky někdo ptal na muziku. Jå jsem nechal dåt pod sedadlo spolujezdce 700W zesilovač všechno předråtovat a nový repråky 200W do dveří. Ty původní papíråky moc nehráli

slayrix: taky ještě k vymontovåní katu. Taky jsem tu myšlenku v sobě dlouho živil...pak jsem se potkal s tim klukem co mu patří Suzuki na Proseku ...ten měl kråsně upravenou minulou verzi Swifta..a ten kat vyndal a řikal že výkon se posunul do vyšších ot. Ale přišel o krouťåk....no moc mi to nedoporučoval..ale je s nim prima pokec . Då se mu zavolat je fajn

2015-11-13 06:43:26

Ještě k těm chybám jedině co mě vadí je ze při akceleraci mi plive zadní odstrikovac, jinak nemá někdo tucha kolik vydrží cca přední desky?vím že je to o stylu jízdy,nedávno sem pokořil 60000tis, tak počítám že ještě nějaký ten tisíc možná deset to vydrží..

MilanT  
Milan
2015-11-13 07:04:09

martinsss: Díky za vysvětlení. A věřím tomu, že se síla motoru pere s opačně působící silou brzd. Tedy pokud nevyšlápnu spojku.

Jinak pomalu padající otáčky jsme teoreticky rozvíjeli tady - http://www.suzukiclub.cz/...select=41000#message41000

Přispěl jsem tam svojí troškou do mlýna a kromě ekologie to má asi víc důvodů. Nebo si to aspoň tak vysvětluju.

Já jsem si u (odbočím) SX4 nemohl dlouho zvyknout na malou kompresi a tudíž na malý účinek brzdění motorem. Bohužel jsem přecházel z nafťáku na benzín a ten rozdíl komprese je sakra znát.

2015-11-13 08:34:17

Zdravím pánové,

vidím, že se téma někam posunulo,

tak budu taky reagovat.

SSS jsem koupil na podzim 2012. Objednáno někdy začátkem května. Takže dlouhá čekačka. Chtěl jsem stříbrnou a ta byla bohužel vyprodána. Auto koupenojako nové v Suzuki Ters. Konkrétní cenu nemohu prozradit, slíbil jsem toto prodejci. Jen napíši, že sleva byla v desítkách tisíc a byla u nového auta nižší, než zde avízované ceny lehkých ojetin. Bylo to ale asi dvouměsíční vyjednávání, mailování atd. Prostě prodejce získal téměř jistotu, že jsem vážný zákazník, já slíbil, že k nim budu chodit na servis a výsledkem byla docela brutální sleva.

Před objednáním jsem měl na celý den půjčenou předváděčku od Charouze. Teprve potom jsem se rozhodl. Oslovil jsem všechny tehdejší prodejce z Prahy, ke každému zašel a pohovořil. Ters z toho vyšel nejlépe, takže jsem složil zálohu.

K autu jsem dokoupil nějaké doplňky u prodejce, další na vopi.cz.

K dnešnímu dni mám najeto cca 46 000 kilometrů. Bez jakékoliv závady. Jestli bych auto koupil znovu? Jednoznačně ano, stojí za každou korunu své ceny. Jen bych možná pouvažoval o verzi 5D, která tenkrát na trhu nebyla. Chtěl jsem klasickou atmosféru, auto ze staré školy, které je zábavné. Samozřejmě rozhodla dobrá cena. Ta původní přepočtová z cen v DE byla nějakých 480 000,- To už bych se poohlédl jinde. Naštěstí CZ dovozce zvolil dobrou cenou politiku a tak základní CZ cena byla oproti té v DE o nějakých 100 000,- nižší. Přiznám se, že obrovským plus jsou xenony, to je výbava, která mně lákala. Autu sluší, a že svítí jinak, než obstarožní halogeny, je jasné.

S autem jsem naprosto spokojený, pomalu padající otáčky mi vadí také, jinak více méně nic, nebo stejné postřehy, jako vy ostatní. Tedy ovládání palubáku tyčkou na budících je pěkně debilní. Předtím jsem měl Mitsubishi a ten to měl vyřešené lépe. Co funguje opravdu špatně, jsou parkovací senzory. Ne že neodhalí překážku, odhalí, ale fungují s velkým zpožděním. Musí se couvat opravdu pomalu, změna tónu si dává na Čas. Mitsubishi fungovalo mnohem rychleji a přesněji. Na co jsem byl zvyklý z jiných aut, bylo automatické dotahování skel při zamknutí auta. Příjemná funkce.

Co se týče prodejce, tak nějaké drobné problémy jsem řešil, ale vcelku nic zásadního. Ters mohu doporučit. Budu k nim chodit na servis po celou dobu, kdy budu auto vlastnit.

Auto jsem nechal v seriové podobě. Samozřejmě i já jsem uvažoval o Remusu, jako koncovém tlumiči. Ale cena někde mezi 15 - 20 000,- podle koncovek je docela dost. Dotaz na majitele chipovaného auta. Můžeš sem prosím dát změřené mapy auta před úpravou a po úpravě? Já totiž 2x do Autochipu psal dotaz a ani jednou nedostal odpověď. Takže jsem tuto firmu zařadil mezi ne zcela seriózní. Úprava spočívala v přehrání sw přes diagnostickou zásuvku, nebo se muselo fyzicky zasáhnout do řídící jednotky? Vyndání katalyzátoru považuji za čuňárnu. Jen za autem bez katu fakt není příjemné.

Ad diskuze volby auta. Myslím, že je zbytečné hodnotit, jestli je lepší Škodovka, nebo Suzuki. Každý si koupí auto podle své volby, někomu vyhovuje to, někomu něco jiného. Ona hraje roli při rozhodování nejen vstupní cena, ale i cena dílů, dostupnost servisu, zbytková cena při prodeji, možnost si auto nakonfigurovat atd. Prostě každý má jiné priority a volba jiného nemusí být špatná vzhledem k tomu, jaké bude mít auto využití.

MilanT  
Milan
2015-11-13 09:47:35

Můj názor je, že 80 % motorizovaného národa se rozhoduje na základě reklamy (proč tu jezdí tolik škodovek a hyundai?) a na základě předchozích zkušeností (Táto, a co si koupit škodovku? Ta 105 nás přeci odvezla k moři, jsou na to levný díly, opravit to umí každej, má to malou spotřebu... ).

Dalších 10 % kupuje na základě nějaké módy, snobismu, ega a zbývajících 10 % si něco o těch autech přečte, zjišťuje, debatuje, vyzkouší si je.

Typickým příkladem je můj kolega z práce. Když se mu rozpadla felda, tak bez rozmýšlení koupil fabii 1,2 HTP. Dal za ní 337 tisíc a po 4 letech se mu potkaly ventily s pístama. Prostě ten cyklistickej řetízek si řekl, že toho má už dost.

Pak si sedl do mojí SX4 a řekl, že nevěří, že za 349 tisíc mám 4 válce s dvojnásobným výkonem, větší prostor pro posádku, pohon obou náprav, 6 airbagů, kožený multifunkční volant, vyhřívaná sedadla, elektricky sklopná zrcátka, elektrony a rádio, co si samo upravuje hlasitost podle rychlosti jízdy.

Každého věc, za co utratí svoje peníze.

2015-11-13 10:48:30

mekanik: mám rovnakú skúsenosť, pri turisticky športovej jazde (BTG:10:30) otáčky motora padali veľmi pozvoľna, pri jazde pod 10min to pri odradení spadlo rýchlo ako v bežných starších autách. Záhada vyriešená. Jazdiť paľbu zakaždým :)

2015-11-13 11:34:59

jandaxx: Ahoj jsem domluvený na příští týden na brzdu tak že budu mít od nich seriovou mapu tu po prvním nahrání a tu současnou tak jí pak tady pověsim. Ten výfuk i s tou rourou bez rezonátoru ....píšou u ní racing..nepoužívat v provozu...jsem si objednal v Německu a s koncovkama to bylo opravdu asi 22000,- ale nelituju je to rajská hudba proti seriii a užívám si každý přidání plynu a semtam i rasingově prskne-:)

2015-11-13 11:37:42

Vyfukari:

muzete sem nejak (link, youtube...) nahrat ten vas poladeny zvuk? To by me dost zajimalo.

Dik!

2015-11-13 11:41:39

karel_karel: svoje auto natočený mám ale už nevím kde ale na youtube to je a je to stejný tak posílám

https://www.youtube.com/watch?v=0TryMJnl0eg

2015-11-13 13:23:21

Zvuk suprovej. Je ale otázka, zda nebude při delší jízdě otravný. Používám auto každý den a vadilo by mi neustálé pořvávání výfuku.

2015-11-13 13:34:05

Je to hlasitější ale na delší trasy mám jiný auto a tak si užívàm Swiště při cestách do práce .....

2015-11-13 13:36:56

bono: Aha....

No ja bych taky radeji bral nejake to médium, aby se v tom dalo jet treba Praha-Brno.

DZ

2015-11-13 13:44:36

Čas od času si beru Swiště na chatu do jižních Čeçh a když ho neženu tak je při 130 na dàlnici zvuk úplně v pohodě. Tak bych se toho nebál. Až když se víc zatlačí na pilu tak to je hukot. Ale tak to má přeci bejt ne?

2015-11-13 14:03:28

Tady je specifikace Remusu. Dá se koupit i homologovaný výfuk, kterým projdeš STK.

http://www.remus.eu/85511...anlage-ohne-endrohre.html

2015-11-13 14:12:57

Jà k němu homologační protokol màm akoràt se před 3 rokama tady nedal koupit tak mi ho poslali během 3 dnů z Německa

2015-11-13 14:30:11

Ale dal koupit. Já ho začátkem října 2012 poptal u firmy Spei servis. Dostal jsem cenovou nabídku. Dodání do týdne.

2015-11-13 15:47:29

A máš ho?

2015-11-13 18:59:27

Tak vás tu zdravím, tohle je moje třetí japonská značka a zatím u všech spokojený. Do 10 dnů mi přijde duplex remus a mám v plánu pár úprav. Chtěl bych se dostat aspoň něco přes 150 koní. Chybí mi tam kroutak.

2015-11-13 19:51:27

Holt tam není turbíčko, jako u CZT Tuhle jsi se mně ptal na Mitsu klubu, když jsem SSS koupil, proč si myslím, že je SSS po všech stránkách modernější. Teď můžeš posoudit sám. Jediná hmatatelná výhoda CZT byl právě ten krouťák. Vše ostatní hovoří pro SSS.

Že se po letech setkáme tady, jsem nečekal.

Vysvětlení pro ostatní:

Známe se z Mitubishi klubu. Oba jsme měli Colta.

Fotka z našeho Coltího srazu. Snad nikoho nepohorší fotka konkurenčních japonců


Odpovědět

1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 43