Fórum - Téma


Swift Sport - rady/nazory


Fórum Swift New II Swift Sport - rady/nazory

Informace o modelu: Suzuki Swift New II


1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 43

2015-11-24 09:31:22

kou: ja som skusal uz aj drzat, nepomohlo. dokonca som skusil odist a auto zamknut kym bolo v ACC rezime, nic - len prejst znova do ON a za tym OFF.

2015-11-24 09:32:36

martenz:

Vyzkoušej, jestli se to bude takto chovat i když klíč necháš na jiném místě, než v přihrádce.

P.S.

Jestli tomu správně rozumím, pokud sedíš v nastartovaném autě a otevřeš a zavřeš dveře, signalizuje to i po zavření těch dveří.

2015-11-24 09:52:19

Pardon chlapi, nejak som zabudol to publikovat, ale uz je dostupne...

https://www.youtube.com/watch?v=w32XORMCj0M

Plukovnik - ano signalizuje to aj ked len sedim a otvorim a zavriem dvere, presne to je natocene na videu a celkom nechapem preco, lebo to nedava zmysel a som si isty, ze to pred tym nerobilo...

MilanT - "Podle manuálu máš mít klíč neustále u sebe a nemáš ho nechávat v autě a tak bych se tím řídil"

  • - ak mam kluce u seba a z auta vystupim ked idem otvorit zadny kufor, signalizuje to taktiez, lebo kluce su mimo auta a auto je nastartovane...

To sa deje teraz v tychto casoch, ked je ranna namraza, idem po skrabku aby som zotrel vrstvu namrazy a auto si rano veselo pipa za kazdym ked vystupim z auta, ci uz mam kluce so sebou alebo su v aute...

2015-11-24 09:57:02

milant: No mě to také signalizuje že je klíč v autě nebo když ho mám v kapse a jdu ven. bliká na palubce klíček. a když ten klíč mám v levé přihrádce u dveří tak mi také bliká. To jako signalizuje že si ho máš dát do kapsy. Je to naladěno podle vzdálenosti od spínače start, tam je čidlo. Je to celkem jednoduchý systém, jako vše na Suzuki. Aby systém poznal jestli ten klíč máš v gatích nebo náprsaní kapse, to fakt nepozná. Jinak pánové stalo se vám někdy, že vám došla baterka v ovladači? Pak totiž nejde auto nastartovat. Prodejce mě na to upozornil, že se mu to stalo. Jediná šance jak nastartovat je přiložit klíč těsně k tlačítku start. Po zmačknutí startu se auto nastartuje. Nemám to vyzkoušené, jde to takhle i když je prej baterka z klíčku vyndaná. Tak jestli chce někdo experimentovat, tak má možnost.

2015-11-24 10:04:00

mekanik: https://youtu.be/QMVtO1V5YuY

martenz: ja by som skusil najprv tu baterku v kluci vymenit, ak nepomoze neviem.

2015-11-24 10:17:02

mekanik:

Poloha klíčku v autě není závislá na vzdálenosti od tlačítka start, nebo spínací skříňky.

V případě, že je v ovladači funkční baterie, uplatňuje se na jeho funkcích ve vozidle jeho odpovídač, který je v kontaktu s pěti anténami ve vozidle, rozmístěnými tak, aby mohla být určena jeho poloha.

Pouze, pokud je baterka nefunkční, lze odblokovat imobilizér a tedy i nastartovat pomocí čipu v klíčku, který je napájen magnetickým polem z cívky ve spínací skříňce. Tedy jeho přiložením do její blízkosti.

Blikající ovladač neznamená, že ho máš strčit do kapsy, ale že vysílá odpověď.

Neřekl bych že systém je až tak jednoduchý, ale rozhodně je "vymakaný".

martenz:

Nesdělil jsi, jaké máš auto, tedy zda je startování bezklíčem, nebo tlačítkem a jak je stará baterka v ovladači. Její životnost je 2 až 5 let a pokud je slabá, nemusí být napájení transpondéru dostatečné.

2015-11-24 10:28:56

Swiftik - brane v roku 2014 april, jednalo sa o najvyssiu vybavu okrem 4x4, startovanie na gombicku, kluc stary cca rok a pol nabehanych 24 000 :)

2015-11-24 10:46:22

martenz:

Tak to by baterka měla být ještě v pořádku.

Vyzkoušej jak se bude chovat druhý klíč a dej ho na jiné místo (do dosahu jiné antény). Pro přijímací antény mohou existovat mrtvé zóny i když to je málo pravděpodobné.

Pokud to nepomůže, tak by se mohlo jednat o závadu řídící jednotky bezklíče, která všechny antény napájí, nebo motoru ECM, která signál z těchto antén vyhodnocuje. Ale auto máš zřejmě v záruce, tak tě případná pětimístná suma (čtyřmístná v €urech ) za opravu nemusí znepokojovat.

P.S.

Předpokládám, že nepřichází v úvahu možnost rušení nějakým vnějším silným elektromagnetickým polem, případně vf signálem na frekvenci 433 MHz, jako jsou domácí bezdrátové meteostanice, zvonky, bezpečnostní kamery atd....

2015-11-24 11:27:11

To urcite nie, ale mam ciernu skrinku v aute...myslis zeby to nejako mohlo suvisiet? Dneska skusim iny kluc a ak by to nepomohlo, tak urcite zajdem do servisu...ale teraz rozmyslam ci by to nemohla byt cierna skrinka ked ju mam neustale napojenu cez kabel tusim ze cez 12V...

2015-11-24 11:56:11

martenz:

A máš tam Wi-Fi ?

Pokud se jedná o klasickou autokamerku se záznamem dalších údajů na zakladě GPS a G čidla, která je trvale zapojena do zásuvky 12 V, nemůže to mít žádný vliv (na funkci, rostlináře ).

Pouze pokud bys to měl zapojené na stálý +12 V bez speciálního adaptéru sledujícího stav baterie, mohlo by dojít po určité době k jejímu vybití.

Jedině kdybys to měl trvale nějak "přibastlené" k diagnostické zásuvce, tak se to může chovat nevyzpytatelně.

2015-11-24 15:12:46

martenz: Stává se mi to občas také. Mám dojem, že to nějak souvisí ( u mého auta) s třísknutím dveřmi. Když s nim i víc bouchnu, začne klíček blikat a auto pípat. Když klíček přiblížím k tlačítku start (anténě) blikání přestane. Klíček ztrácí komunikaci s anténou v autě. Zjistím přesně odpoledne a napíšu.

mekanik: Že auto nejde nastartovat při vybité baterii v ovladači, je logické. Nevidím na tom nic divného. Pak prostě funguje stejný systém, jako u klíčového startování. Čip imobilizéru musíš přiblížit k anténě v tlačítku start.

2015-11-24 16:43:57

jandaxx:

Vzhledem k tomu, že jedna z komunikačních antén bezklíče je u dveřní "kliky", tak by to s tím třískáním dveřmi souviset mohlo.

2015-11-24 18:38:49

Plukovník: Taky si myslím. Tak nějak jsem to vypozoroval za tři roky, co auto mám. Neděje se tak vždy, ale opravdu většinou po zabouchnutí. Antény jsou u dveří, kufru a kde jsou zbývající dvě, netuším.

Dnes jsem po příjezdu před barák asi 5x třísknul dveřmi a nic. Šel jsem ven a třísknul kufrem. Začal blikat klíček a pískat varovný tón. Takže budeš mít pravdu a v podstatě se mi potvrdilo, co si myslím i já.

2015-11-24 19:39:54

jandaxx:

Antény jsou: levé přední dveře, pravé přední dveře, středový panel, pravá strana prahu zavazadelníku, klika dveří zavazadelníku.

2015-11-24 20:44:56

bono: No, já mám rozměr 205/40/17 zapsaný taky. Ještě ale koukni do TP, jaký tam máš rozměr disku. Při 205/40 je totiž jiný.

2015-11-24 20:50:02

jandaxx: ano je jiny ma jny zalis .je o 8mm strčeny ven z auta. Ale po pravde myslim ze s original kolama auto se lip chova

MilanT  
Milan
2015-11-24 20:50:53

jandaxx: Není ten boční profil cca 8 cm málo na ty zimní srajdy na silnicích?

2015-11-24 20:54:41

milant: je ...ale už je mam a když je snih tak si stejne beru jiny auto je mi svišté lito tak ho zavřu do garaže aby mi ho sul neožírala

2015-11-24 20:57:02

Tak jasně, guma je nízká. Ale už to není takový hardcore, jako letní, kdy v podstatě nemůžu najíždět na vyšší obrubníky, protože bych zničil disk. Dá se s tím normálně jezdit i ve vysoké břečce. Hned první zimu jsem byl na horách zrovna v počasí, kdy nikdo pomalu nevytáhl nos, protože hodně sněžilo. Auto vyjelo všechno i bez řetězů. Dneska už bych bez řetězů na hory nejel, zimáky mají 5 milimetrů a je to na zasněžený silnici zvláště do kopce hodně znát.

Prostě jsem věděl, že kupuji auto s "blbým" rozměrem gum. Nedá se nic dělat.

2015-11-24 21:00:15

To je debaty kvůli klíči a pípání... Hledáte v tom moc velké složitosti. Prostě to tak dělá. Já mám 2015 a pípá mi to úplně stejně a není na tom žádná chyba A to s tím chipem... Není to jeho věc, že si to chipnul? Proč to hned odsuzujete? Samozřejmě, že to může jít na životnost auta (i to na něj jde), ale každé auto je navrženo s rezervama. A pokud pán má 2 auta a jezdí se swiftem jen po městě po případě po okrskách, o víkendu... tak za dobu vlastnictví se ho ten chip rozhodně nedotkne :)

Zajímavé, že auta se chipujou už nějaký ten rok, běžně se chipují i některá firemní auta, lidé s tím jezdí jak prasata, nalítají přes 200tkm, servisu taky dají jen, jak se píše a motor běží?? A to mnody ještě při menším obsahu... Neříkám, že já jsem zastáncem chipu, nikdy jsem neměl chip a ani nikdo v rodině, ale rozhodně ho nebudu odsuzovat. Akorát si myslím, že zrovna u atmosférického motoru bych hnal výkon jinde než přes chip Navíc je rozdíl chip a chip. Může být rozumný, ale i bláznivý.


Odpovědět

1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 43